Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
01 říj 2010, 06:06
Jojo našel jsem to a ještě včera jsem to seřizoval.
Děkuji moc.
15 říj 2010, 13:06
Dotaz ohledně CDI - platí pro Maxona to samé, jako pro Rhona, tedy možnost vyměnit originál za CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - 390.18 ?
Dík
15 říj 2010, 13:29
mám Keeway focus r.v. 2005 ale všechno bude podobný,,,
1) tachometr - přidává asi o 10 km/h ,, na tacho 60 , na radaru a na GPS 50km/h
2) lilometrovník - ten je kupodivu přesnej,, opět si můžeš zkusit změřit podle gps, nepo podle cedulí na silnici
3) alarm, bacha na vybíjení baterie,, mám alarm už v tom namontovanej a po 3-4 dnech byla vybitá baterka, pro dlouhodobější stání v garáži jsem musel dát vypínač na baterii,,, baterie je 4Ah a dost rychle se vybíjela
jinak přeji mnoho km ve spokojenosti
18 říj 2010, 19:53
Tak jsem absolvoval garanční prohlídku po 300 km. Podle AK jsem navštívil autorizovanou opravnu v Brně na Dukelské. Skůtr tam byl celej týden
, pořád nějaké problémy. Nejsou díly, Nejsou lidi. Provedli výměnu oleje v převodovce a podotahovali šroubky.
To je celá garančka. 600 kč za práci 90 kč za 0,1 l oleje. Říkal jsem jim, že mi něco píská při rozjezdu ve variátoru. Ne pane, nic tam nepíská - máte halucinace. Když jsem po týdnu volal, zda je skůtr už konečně hotový tak mi pan majitel sdělil, že mechanik má fofr, že tam má 15 skůtrů a musí se jít zeptat zda už je hotový. Za hodinu mi volal mechanik ať si přijedu. Přijel jsem. V zaplivané garáži byl jen můj skůtr a 2 auta. Ptal jsem se mechanika kde má těch dalších 15 skůtrů. Řekl, že o ničem neví.
Předal mi skutr a ten byl otřen nějakým mastným hadrem - údajně speciální úprava proti prachu. Při jízdě domů mi klouzal zadek po mastném sedadle a nohy klouzali po namaštěné podlaze skůtru - nepříjemné a nebezpečné. Servis se skládá s pana majitele s manželkou a 2 mechaniků. No nechápu proč AK má takový autorizovaný servis. Proč nemají třeba servisní místo o 2 ulice vedle u firmy Scootland. Doufám, že už tam nebudu muset jet -šílený přístup.
19.10. edit:Tak už jsem ho zazimoval. Odpojil jsem hadičku benzínu od nádrže ( nepoplést s podtlakem) a vyjel jsem benzín z karburátoru. odpojil a vytáhl baterku. Hotovo, už spí zimním spánkem.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2013, 22:17, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
21 říj 2010, 18:11
tom300 píše:Takže díky Barisi,že jsi založil toto téma.
Uvidíme,jaké rozdíly najdeme oproti Rohnu,mimo výfuku a pár drobností.
Když tak hoď foto jak odstranit omezení rychlosti,jak jsem Ti psal atd.
Ahoj všichni MAXONI, Taky jsem si ho pořídíl, mám najeto 400 km, a zajimalo by mě něco o tom omezovači rychlosti, díky za pomoc. Jirka
24 říj 2010, 19:59
pročti si tohle vlákno popř. i vlakno o rhonovi vše podstatné se dočteš. Omezovač se řešil na straně 2 dával jsem obrázek kde najdeš kabel, který rozpojíš je u baterie.
30 říj 2010, 21:15
Pro info: ani tady, ani u Rhona mi nikdo neodpovedel na to Narak CDI a popis Rhon zapojeni je sice nafoceny, ale obavam se, ze bez znalosti a meraku nepouzitelny.
Please help, diiiik
Jinak 65 kmh rovinka bez uprav krome odblokovani, s mymi 85 kg. Ovsem za vic jak 3l/100km
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 03:54, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
02 lis 2010, 19:56
re herodes: Netřeba dělat další úpravy. Já mám rozpojenou restrikci u baterky a jede mi to po rovině 70 a s kopce přes 80 dle GPS . Jo a mám skoro 100 kg. Já myslím, že na 50ccm je to dobrý. Netřeba dalších zbytečných investic s ohledem na kvalitu skůtru. Je to přece blbost mít levný skůtr a cpát do něj drahé tuningové díly. Nebo je to všechno jinak?
03 lis 2010, 12:56
Já filozofii otočil. Levně jsem koupil 11tis. tak do toho můžu něco vrazit aby z toho byl brus
Jede rovinky 90 z mírného kopečka 104 a to celkem za 23t. Pravda je že žere a určitě moc nevydrží ale je s tím super zábava.
05 lis 2010, 19:39
Taky jsem poladil,a když tomu nedáváš furt kotel,nic se neděje. Navýšeného výkonu využívám jen když je potřeba,nejni na škodu když jedeš tacho 60,což je moje rychlost po městě a potřerbuješ se někav nacpa,tak vosolim a dotlačim docela živě,na to co to je za obsah,ručku na cca85,pak začne uvadat ale do cca 90 se doškráde. No a pak zas uberu. Dnes stav km - 1800. Od srpna. Podotýkám,že stále přimazávám i do benzinu 1: 50
19 pro 2010, 21:28
kolik litrů se vejde do nádrže pro benzín a na olej ?:D
24 pro 2010, 05:11
cca 4,5 L a olej asi 0,75
K dnešku najeto 2400km,jezdim i ve srač..ch,soli,oblevě,mlze,jen co dovolí adhese.
05 led 2011, 18:27
Zdravím a hlásím se mezi majitele tohoto skůtru. Bohužel je zima a nemoho ho trošku projet. To bude dlouhá zima. Ach jo
8.1. edit:Tak jsem se díval co tam mám za svíčku a zjistil jsem že tam je NGK BPR7HS a doporučujete NGK BP7HS. Nevíte jaký je mezi nima rozdíl a co znamená to R? Zkoušel jsem hledat na netu ale nic jsem nenašel. Dále bych se chtěl zeptat jestli můžu do variátoru nalít převodový olej Paramo 80W90. Ten mám v garáži tak jsem si říkal že bych ho tam nalil místo ty číny
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2013, 22:18, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
11 led 2011, 20:45
Jdu si tak přes garáž a najednou pod plachtou něco zahuhlalo: " už je po zimě? " A byl to můj zazimovaný Maxon. Říkal jsem mu: "spinkej venku je zima a sníh". Něco zahuhlal a pokračoval v zimním spánku.
25 led 2011, 10:48
zdravim všechny maxoňáky:-)
zařadil jsem se mezi nové majitele a chtěl bych vás poprosit jestli někdo nemáte manuál k tomuto stroji v elektronické podobě.
pošlete prosím na
energic@seznam.czdíky moc