Tak jsem absolvoval garanční prohlídku po 300 km. Podle AK jsem navštívil autorizovanou opravnu v Brně na Dukelské. Skůtr tam byl celej týden
, pořád nějaké problémy. Nejsou díly, Nejsou lidi. Provedli výměnu oleje v převodovce a podotahovali šroubky.
To je celá garančka. 600 kč za práci 90 kč za 0,1 l oleje. Říkal jsem jim, že mi něco píská při rozjezdu ve variátoru. Ne pane, nic tam nepíská - máte halucinace. Když jsem po týdnu volal, zda je skůtr už konečně hotový tak mi pan majitel sdělil, že mechanik má fofr, že tam má 15 skůtrů a musí se jít zeptat zda už je hotový. Za hodinu mi volal mechanik ať si přijedu. Přijel jsem. V zaplivané garáži byl jen můj skůtr a 2 auta. Ptal jsem se mechanika kde má těch dalších 15 skůtrů. Řekl, že o ničem neví.
Předal mi skutr a ten byl otřen nějakým mastným hadrem - údajně speciální úprava proti prachu. Při jízdě domů mi klouzal zadek po mastném sedadle a nohy klouzali po namaštěné podlaze skůtru - nepříjemné a nebezpečné. Servis se skládá s pana majitele s manželkou a 2 mechaniků. No nechápu proč AK má takový autorizovaný servis. Proč nemají třeba servisní místo o 2 ulice vedle u firmy Scootland. Doufám, že už tam nebudu muset jet -šílený přístup.
19.10. edit:Tak už jsem ho zazimoval. Odpojil jsem hadičku benzínu od nádrže ( nepoplést s podtlakem) a vyjel jsem benzín z karburátoru. odpojil a vytáhl baterku. Hotovo, už spí zimním spánkem.