od žape » 15 bře 2011, 18:37
Postupoval jsem takto : do 500 km nic=1. garance. Čekal jsem co se pokadí a nic nebylo. takže cca v 600 km-
zaslepit přisávání výf.plynů do sání
odpojit omezovač rychlosti
vyměnit trysku 62-78
přesadit jehlu
trochu otevřít vstup do filtru = toto je operace,která vyžaduje zkoušení té pravé tryske oproti velikosti otvoru ve filtru,strávil jsem s tim celé odpoledne-jede nejede,zrychluje nezrychluje. Obecní radar a čáry start stop jsou svědky. Podotýkám,jak už jsem tady někde psal,tyto úpravy jsem nedělal proto,abych ho furt drtil co půjde,ale na to,když je potřeba někde zatáhnout,krátkodebě,a zas klídek. Mám ho jako dělníka na cest do a z roboty 15+15 km. Tak musí něco vydržet. A jezdí jen skrz Prahu. Hlavně se zlepšily rozjezdy,maximálku tachometrovou při ladění udělal na rovině v obou směrech půl cenťáku za 80kou. Na radaru 74.
Od té doby jsem to nezkoušel. Mám najeto 3500km jen po Phe,za slunka,v dešti,sněhu,soli,do mínus 5 stupňů jezdim. (taky podle toho vypadá). Vzhled je hnus,popraskané plasty od minipádů,ale o techniku se starám. Musí na něj být spolehnutí.Jediné co nejde a vlastně se pokazilo,je nedávno vykalený náhon tacháku. Ale to nepotřebuju. Podotýkám,že na garanci jsem byl jen jednou,vrtám se v něm sám. A hlavně,když jsem ho přivezl jako funglovku domu,skoro vše jsem rozebral,karbec....,dráty řádně pospojoval a uchytil,vše namazal co bylo třeba,poskládal, seřídil,a hlavně poutahoval.