Veno.m tak jsem nelenil a něco o té čínské žiletce zkusil pohledat. Jako první jsem narazil na článek
https://svetmotoru.auto.cz/clanek/techn ... epral.html a posuď sám. 4,7 l/100 km? Za tolik mi nejezdí ani SW T600
Dylan jezdí za 3 l/100 km ať jedu jak jedu. A to je karburátor.
Na druhou stranu ... fungl nový stroj za tyhle peníze, to se někde ukázat musí. Už jsem to tu někde psal, úplně stejnou zkušenost udělal kolega z práce s nějakou noname čínou. Garančky drahý jako blázen, vše s čím přijel do servisu vyhodnotili jako jeho uživatelskou chybu a tudíž musel vše platit. A ne levně. Poslední kapka byla, když mu praskla spona držící výfuk a prodejce mu řekl, že sponu nemá a nemůže objednat. Ale že mu "z něčeho tu sponu udělá". V tu chvíli mu došla trpělivost. Číńana nechal v garáži jestli na tom bude chtít někdy jezdit dcera (protože by to neprodal, nebo hodně pod cenou a to byl skutr jetý jednu sezonu) raději si půjčil a šel si objednat nové PCX. Má na něm ujeto půl sezony, protože na nový model se relativně dlouho čekalo, ale je z něj nadšený a prý je to "uplně o něčem jiném".
O Vánocích jsem mluvil s jedným hodně vzdáleným příbuzným. Měl před asi 12-ti lety Kentoyu. Ta mu prý celkem sloužila, občas si tam něco musel přidrátovat, svařit nebo se stavit u kámoše aby na to mrknul, ale šlo to. Jako rychlejší boty u nich po městečku dobrý, jezdil na tom všude hlavně z dílny domů a zpátky. Pak si koupil novější model a masakr, furt se to sr...alo. Chvíli se s tím patlal a pak to opřel do kůlny. Tím na skůtry zanevřel a raději jezdí autem.
Za mě osobně nemohu číňany posuzovat. Po Simsonu jsem pořídil za 35 000,-Kč Hondu Lead - byl to tehdá výběhový model a Auto Jarov je měl za super cenu. Od té doby mám třetí Hondu a už to asi jinak nebude. Za 12 let co jezdím na Hondách jsem na Leadu jednou měnil prasklou žárovku, na Dylanu nic a SW mám chvilku. Nepočítám běžný servis (gumy, olej, údržba variátoru).
V každém případě koupě Blade byla Tvá volba a já ti přeji spoustu spokojených km v jeho sedle.