Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
27 čer 2011, 16:01
Zdar, koupil jsem v Auto Kelly skutr MAXON ARDOUR 50. Pochopitelně jede max. 45 km/h. Neví někdo, kde je umístěna restrikce na omezení rychlosti u tohoto konkrétního modelu, ať to nemusím pracně hledat ? Díky za radu.
27 čer 2011, 19:12
Ahoj je to tam kde máš baterii povolíš dva šroubky na křížový šroubovák a vede tam fijalovej kablík tak ten rozpoj a oba konce pečlivě zaizoluj.Já to udělal minulý týden a jede to krásně.Ovšem nejdříve doporučuji to trochu zajíždět jestli se to dá vydržet
já to vydržel cca do 300 km
28 čer 2011, 20:44
Tak dík za radu, vydržet se to nedalo
.
Kablík sice nebyl u baterky, ale musel jsem demontovat celý podsedlový plast (4 ks šroubů na klíč č. 10 ) . Fialový drát vedl na pravé části podsedlového rámu, je tam dokonce i konektor, stačilo rozpojit.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 01:51, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
28 čer 2011, 22:23
ahoj uvažuji o koupi Maxon Ardour nebo Maxon Matador první je 4T druhý 2T ktery je podle vas lepší?? DIK ZA ODPOVĚDI
29 čer 2011, 10:40
Kdybych si měl vybrat já, znovu bych šel do Ardoura. Má o 2" větší kola, z toho plyne lepší ovladatelnost. A celkově jsou dvoutakty už na ústupu, budoucnost je ve 4T.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 01:51, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
29 čer 2011, 17:00
Dik za radu a co rozdil v rychosti je tam znat nebo je 4T o neco "zdechlejší" jak sem se docetl v jinych vlaknech?? mam asi 180 ch a 90kg .Mam to sice jen do prace asi 4km ale abych nebrzdil provoz
29 čer 2011, 17:34
Ja bych bral 2t je to živější.
29 čer 2011, 20:31
bedos píše:Dik za radu a co rozdil v rychosti je tam znat nebo je 4T o neco "zdechlejší" jak sem se docetl v jinych vlaknech?? mam asi 180 ch a 90kg .Mam to sice jen do prace asi 4km ale abych nebrzdil provoz
Já to koupil pro ženu do práce (asi 5 km) a do obchodu (asi 2 km). Po odstranění restrikce to docela jede. 2T bude asi trochu živější, ale záleží na co to chceš a jestli se ti chce míchat olej s benzínem. Podle mě na dojíždění do rachoty to bohatě stačí. Já mám na ježdění pro radost taky čtyřtakta, sice má pár kilowat navíc (asi 110 kW) a taky mi to stačí
29 čer 2011, 23:31
Aha u toho ardoura je to možná trochu jinak
ale už si to nedokážu představit kdybych to měl zase spojit dohromady
15 srp 2011, 18:46
Ahoj, taky jsem to odstranil ale zatim nevidim rozdíl
16 srp 2011, 21:13
Ahoj a co máš přesně za typ motorky?
17 srp 2011, 21:34
Maxon Ardour 50 , dle rady jsem kabel rozpojil, jede to něco přes pade. Jinak se to řešit nedá? Jinak jsem ještě pořídil kufr, a nevim jak ho tam přidělat. Daj se koupit na Ardoura náke držáky?
19 srp 2011, 11:20
No předpokládám že je to klasický dvoutakt , u mého maxona forcer 50 ccm dvoutakta jsem to odpojil cca po 300 km aby se to trošku zajelo a bylo to lepší.Z mírného kopce to jede i přes 80 km/h jinak po rovině to jede 70km/h(na tachometru) radary ukazujou o 10km/h méně asi jak který.Kdyžtak nahraj fotku kde je prostor u baterie a taky záď motorky.Jestli jí máš z kelly a budeš ten kufr chtít na helmu tak by ti měli doporučit přímo na ardoura.Taky jsem ho chtěl hlavně na helmu protože pod sedačku se nevejde a do toho kufru se údajně taky nevejde :-/
24 srp 2011, 09:00
Ok, a jiné úpravy k zvýšení rychlosti a výkonu nejdou?
24 srp 2011, 09:09
Vsechno jde , otazkou je kolik chces investovat
Zacal bych odpredu dozadu :
vetsi valec ( 70-90ccm)
vetsi karburator
rychlejsi variator
Kevlar remen
jine prevody
poradnou spojku
silnejsi brzdy a lepsi gumy
Koukni sem :
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/tuning-2t/