Ahojky kolegové
Tak jsem teď přijela z výletu,je krásně,a maxík frčí čim dál líp.Ale měla bych otázku.Až půjdu na druhou garančku,tak samozřejmě zase ten kablík na omezení rychlosti spojim,jako že nic... ,ale když třeba budou koukat na ten variátor dovnitř,neni na něm nějak poznat,že byl ten omezovač už vypojený?????
A taky co jsem našla za závadu-a asi to závada bude docela veliká-když vezmu plnou nádrž,nebo ne úplně 5 litrů,ale ručička ukazuje,že je plná,a postavím maxíka na toho "policajta",ne na ten velkej stojánek,tak mi ze strany,jak je cívka na svíčku,tak nad ní je svazek asi tří drátů,a silnější bužírka,tak z TÉ BUŽÍRKY mi začal poměrně hodně kapat benzín,ale to tak,že každý 2 vteřiny mi ukápnul Ale přímo z tý bužírky,jak vedou kabely.Co mě napadlo,tak odpojit dole hadičku u toho benzínového sítka,a odpustit kousek benzínu.Upustila jsem asi půl litru,a benzín přestal kapat.Ptala jsem se elektrikářů,jestli ten benzín nějak nemůže rozleptat ty bužírky,to se prý bát nemusim,ale to kapání mě hodně překvapilo.Když byl na klasickym velkym stojánku,tak to bylo OK,ale jak se dala na ten boční,a motorka se naklonila,tak asi za 10 minut začal kapat.Teď už benzín neleju až do plné nádrže,a je to OK,vždycky při nalévání zapnu klíček,a koukám na ručičku,když ukáže skoro plnou,tak už račí víc nenalejvám.Ale je to nepříjemný.Myslíte,že to mohla být moje chyba,že jsem tam toho benzínu nalila moc,a při naklonění,že mohl přes nějaký "přepad" vytékat,nebo bych rači měla navštívit servis???Příští garančku mám za cca 900km.Prosííííííím poraďte mi,ju?S tim benzínem se mi to moc nezdá... -ale nikde cítit neni,ze by třeba bylo něco povolenýho... Moc děkujůůů
PAPAPAPA,zlatíčkový kolegové
26.9. edit:
Ahojky,tak jsem čekala,jestli nebude nějaká rada,a nic...
Kde jste,zlatíška skútrovatý???