Maxon Ardour 50 2T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Maxon Ardour 50 2T

Příspěvekod Ludwig » 03 srp 2013, 18:56

a zdrojová cívka, snímač otáček, vedení od alternátoru k jednotce CDI, vedení od jednotky CDI k indukční cívce, ke spínací skříňce, kabel od indukční cívky koncovka ?
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny

Re: Maxon Ardour 50 2T

Příspěvekod dralan » 05 srp 2013, 14:02

Objednáno je CDI, takže zítra uvidíme.

Kabeláž jsem okometricky prošel, na zbytek nemám vybavení. V prostoru u CDI jsem našel rozpojený kabel (oranžový konektor v průsvitné bužírce), ale jeho zapojení nepřineslo kýžený efekt. Otázkou je, zda nemohl způsobit tento rozpojený obvod tuto závadu zapalování.... ?
dralan

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 03 čer 2012, 20:39
Bydliště: okr. Šumperk
Skútr / moto: Maxon Ardour
Tuning / úpravy: Restrikce odpojená, zaslepené EGR

Re: Maxon Ardour 50 2T

Příspěvekod Enzo » 05 srp 2013, 14:18

To ne to byl drátek od restrikce na 45Km/h
Bylo: Kentoya PowerMax 50 4T: Odblokovaný, variátor Naraku High Speed+ válečky Malossi 5,5g, válec 72 ccm, motobox: Kapa K26N Monolock (6400 km)
Nyní: Aprilia Sport City 125 (2006), motobox: Givi E350 Flow
Uživatelský avatar
Enzo

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 36
Registrován: 13 srp 2011, 18:39
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Aprilia Sportcity 125 (2006)
Tuning / úpravy: Doufám, že nebudou potřeba.

Re: Maxon Ardour 50 2T

Příspěvekod dralan » 07 srp 2013, 06:44

To není, ten je fialový a je odpojený jinde.

Jinak bylo to skutečně mrtvou ŘJ a už to zase jede. Jenže výše popsaný problém se posunul do nižší rychlosti.
Kucká to už při 55 km/h :cry:

12.8. edit:
K dříve popsané závadě (při jízdě vyšší rychlostí chcípne a po chvíli zase naskočí).
Kontroloval jsem palivové hadičky a před karburátorem v průhledné vidím bubliny. Nebude to zdroj problému ?
Už jsem všechny pozkracoval, pořádně nasadil a zasvorkoval, ale moc to nepomohlo. Je na to nějaký fígl jak to odvzdušnit ? Taky jsem zjistil, že mi v servisu vymontovali palivový filtr :(

15.8. edit:
Pokračuji v hledání závady: Přehadičkováno, doplněn palivový filtr-ten jsem připáskoval k rámu aby nevisel pod skůtrem, prosil bych o radu, jak se dostanu k nádrži, abych vyměnil poslední hadičku, ať nerozebírám kapotáž kterou nemusím ?

Jinak pokud to nepomůže, chystám se koupit ten podtlakový ventil/čerpadlo třeba na Tipmoto.

Díky za odpověd(i)

20.9. edit:
Zdar Maxoňáci,
během asi týdne mi přestává brzdit zadní brzda, destičky jsou po 2000 km dobré, nikde nic nekape. Poradíte někdo kde hledat závadu ? Díky
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 zář 2013, 18:33, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny 4 příspěvky pod sebou
dralan

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 03 čer 2012, 20:39
Bydliště: okr. Šumperk
Skútr / moto: Maxon Ardour
Tuning / úpravy: Restrikce odpojená, zaslepené EGR

Re: Maxon Ardour 50 2T

Příspěvekod TUNER » 20 zář 2013, 17:58

Máš dostatek kapaliny ? Není kapalina už stará ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Maxon Ardour 50 2T

Příspěvekod dralan » 21 zář 2013, 10:13

Skutr je rok a půl starý, netuším kde je nádobka na kapalinu :o
dralan

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 03 čer 2012, 20:39
Bydliště: okr. Šumperk
Skútr / moto: Maxon Ardour
Tuning / úpravy: Restrikce odpojená, zaslepené EGR

Re: Maxon Ardour 50 2T

Příspěvekod Hunda 8 » 02 dub 2014, 12:58

dralan píše:Najeto cca 1500 km, skůtr odvezen na opravu. Projev závady: Skůtr je odblokovaný a při jízdě na plný plyn (jede 65-70 Km/h tachometrových) po cca 5 km začne ztrácet otáčky. Pokud uberu, vzpamatuje se a začne znovu jet. Pokud to nechám pod plynem, úplně ztratí otáčky a nakonec chcípne. Dokonce chvíli trvá než nastartuje. Oprava v autorizovaném servisu týden - údajně vyměněno palivové čerpadlo (miněn asi podtlakový ventil ?). Po převozu domů, po 5-ti kilometrech ta samá situace. Odvoz zpět do servisu, po týdnu a údajné výměně 2 dalších kusů "čerpadla" (prý vadných) jsem skůtr přivez domů. Mechanici mi ale beze slova skůtr opět zablokovali na 45 kmh. Při zablokovaném jede OK, ale po odblokování závada trvá. Poradíte někdo jak to vyřešit ?
Přece není možné, že jsem cca 1000 km jezdil s odblokovaným skůtrem klidně ve dvou lidech tachometrových 70 kmh a teď už to bude pořád takhle zlobit. Kde hledat závadu. Skůtr je v záruce, takže pokud ho budu chtít v záruce opravit odblokovaný, asi víte kam mě v servisu pošlou :shock:

Díky za každou užitečnou radu.

Tento problém mám i já, akorát mě to dělá bez jakéhokoliv zásahu hned nové s prodejny. Jeden den koupeno a druhý den odvezeno do servisu. Tvrdí mě že to dělá ten omezovač. Když překročím rychlost 45 asi na 48.Tak to vypne motor. Podle mě kravina. Asi se budu hádat. Zítra budu vědět víc . Má ještě někdo tento samí problém. Děkuji.
Hunda 8

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 02 dub 2014, 10:34
Skútr / moto: Maxon Ardour 50 2T

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků