Maxon Ardour 50 2T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Vratas » 15 zář 2011, 17:05

Na ty mechaniky bych se zase extra nespoléhal, zvláště když to jsou garanční prohlídky pro Autokelly. Jsou to buď lopaťáci anebo jsou naštvaní, že musej makat na garančkách pro skútry, za což nemaj moc peníze - skoro nic. Takže bych nespoléhal moc na to, že ti moc v těchlech věcech poradí :-)

Edit : Není to tak úplně vždy, ale u mě například mi mechanik tvrdil, že vzdušník na karburátoru je šroub na olej a at na to nešahám :-D Pak jsem zjistil, že se řídí jen podle špatného návodu na skútra, nikoliv vlastní zkušeností a odborností.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Hanka82 » 15 zář 2011, 17:17

Nóóó,tak to jsi mě moc nepotěšil... :cry: :D :D :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 02:41, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Hanka82

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 27 srp 2011, 20:40
Bydliště: Rokycany u Plzně

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod sedli » 15 zář 2011, 17:38

Hanka : Přeju vám s přítelem vaše společný nadšení pro scoota a ať vám to jezdí.
Jak už tu někdo psal, garnačky od Auto Kelly jsou fakt nic-moc, záleží na servisu a mechanikovi, kolikrát se skútru ani nedotknou, pokud neupozorníš na nějakou závadu...takže být váma zajedu ještě na jednu garančku a pak se tam už neukazuju. Pokud budete mít poruchu, reklamace bude vypadat asi tak že budete čekat měsíc na skútr a bude to spravené jen tak tak, pokud se nebude měnit díl + často nechtějí uznat záruku...
Doporučil bych vám jak na to doladění nebo zlepšení výkonu, hodit to do nějakýho specializovanýho servisu přímo na skútry kterej u vás určitě bude ;-)
Jinak jestli chcete pochopit nějaký základy jak a co funguje, tady je stručnej popis : http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Hanka82 » 15 zář 2011, 17:53

Moc děkujůů za přáníčko :wink:
Zatím je to všechno OK,ale máme najeto jen cca 450km,tak aby nebylo,že?? :D Na stránky jukneme,ale určitě se do toho i tak sami asi pouštět nebudeme :D Zatim jezdí maxík fakt pěkně,co jsme chtěli "vylepšit",tak ten klakson,a vyměnit přední žárovky za nějaké lepší (i když i tak to svítí krásně,šlo by spíš o "vzhledové" vylepšení :D ",a jinak zatím asi nic víc.Zase co jsme se tak nějak dověděli,tak v té Plzni,kam jezdíme na garančky,tak jsou prý hodně dobrý,a poctiví.Když jsem tam byla teď při 300km,tak pan mechanik -věkově okolo 45ti,byl moc příjemný,i jsem dostala nějaké vysvětlení,atd... :wink: Jinak byla tam přiškrcená nějaká menší hadička,co jde od výfuku někam doprostřed,tak jsem si jí nechala opravit.Opravená je,ale prý jsem jí možná měla nechat přiškrcenou,že to prý líp jede,tak nevim,jestli jí nějak nepřiškrtíme... :D :D Ale po pravdě jsem rozdíl v jízdě nějak nepoznala...
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 02:41, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Hanka82

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 27 srp 2011, 20:40
Bydliště: Rokycany u Plzně

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod sedli » 15 zář 2011, 18:38

Jo tak 450 Km , to máte ještě v záběhu :-)
S tím klaksonem...jde okolo pár stovek koupit s lepším zvukem, to není problém. Připojen je na 2 káblících, na výměně pro vás bude asi nejhorší oddělat přední masku, kde je klakson. Pak už asi postačí jen pájka nebo to bude na konektor.
Typ žárovky musíte mít napsanej v příručce, nebo poznáte od pohledu..je to buď H4 nebo H7...já půl roku z5 taky koupil lepší, tuším Osram NIght breaker, vybíral jsem tady http://tuning.autodoplnky.cz/zarovky-osram/smid-99/ ..jsou tam popisky, stačí si vytipovat a pak jen u vás sehat, mě stála asi stovku a dělá efekt. Nemůžeš čekat změnu jako by jsi tam nechala namontovat xenony, ale tu výměnu žárovky snad taky zvládnete se šroubovákem. Nesvítí to "dožluta" jako klasická, ale světlo je bělejší a tím pádem i lepší viditelnost, každá má jinou vlastnost...
Když už to budete mít rozdělaný, můžete vyměnit i parkovací žárovku za nějakou LED - vyšší svítivost, nižší odběr proudu (jak jsi psala o tom slabším svícení při volnoběhu ( nebo koupit silnější baterku) ;-)
Jinak o servisech jsem psal informativně, nechci nijak odlákat, tak se toho mechanika držte ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Hanka82 » 15 zář 2011, 18:52

Rozdělání masky je jednoduché,a troufla bych si na ní,protože jsem koukala,jak mi tam montují ten moto-alarmík :D Celá přední maska tam drží na 6ti šroubech+jeden šroub na imbus zepředu :wink: Dokonce i klakson jsem tam viděla :D Jinak k těm žárovkám-právě že tam nejsou ani H4,ani H7,ale je tam označení "žárovka HS1 12V 35/35W PX43t" ,takže nemá ani 55/60 wattů,ale má "jen" 35/35wattů :cry: Takže výměna této žárovky,za jinou-třeba v podobě xenonového světla,atd,bohužel zatím asi ani není... :cry: Bojím se,že i kdyby jsme tam dostali nějakou "H4",tak by třeba nestačilo dobíjení,protože to už by byl na dvou žárovkách rozdíl cca 35wattů...

17.9. edit:
Ahojky kolegové skútříci :wink: Tak nalítáno dalších 80km,a absolutní pohoda,motorka jezdí čím dál líp :) Teď se mi akorát zvedly otáčky při volnoběhu-kolo se ještě netočí,ale štelováním u rukojeti snížit nejdou... Myslíte,že má cenu zkoušet poštelovat karburátor,nebo to mám zatím nechat??? Jinak jak píšu,motor má stále lepší jízdní vlastnosti,a nevím,jestli je to tím,že do něj teď beru jen Natural 98 :D Ještě pořád rači přimazávám i lehce do benzínu.Jinak rovinky pro maxíka není problém uhánět v klidu 60km/hod,při plném plynu lehce přes 65km/hod,ale ještě ho nechci honit "naplno",protože mám najeto cca 510km.Dá se nějak říct,kdy je motor "připraven" na třeba 3/4 jízdy na max??I když je fakt,že po rovince jezdím tak na třetinku plynu,a uhánim celou cestu před 55km/hod :D Pro ty,co se rozhodují koupit tohoto maxíka,tak z vlastní zkušenosti mohu jen doporučit-i když asi co kus,to originál :D :D Jinak jsem dneska v Auto Kelly koupila pulzní nabíječku,která mi byla doporučena,je na všechny druhy akumulátorů,takže i baterku do auta s ní budu nabíjet.Prý si všechno řídí microprocesor sám,takže stačí jen zapojit,a je to :) Akorát jsem se zapoměla zeptat,proto se ptám vás -musí se ta gelová baterka taky nějak něčím dolívat,jako klasická baterka v autě?A musí se při dobíjení také nějak šroubovat ty "čudlíky" nahoře??? Moc vám děkujůůů za info :)
Jinak ta nabíječka stála 1100,-kč,kdyby někdo měl zájem,pošlu na ní odkaz :)
Mějte se hezky,zatím PA PA PA,a všem přeju šťastné KM :wink: ,jezděte opatrně.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 říj 2013, 19:34, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny 2 příspěvky pod sebou.
Uživatelský avatar
Hanka82

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 27 srp 2011, 20:40
Bydliště: Rokycany u Plzně

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Dom999 » 17 zář 2011, 17:55

Baterku zásadně neotvírat tuďíš ani nedolévat.
a z jakého důvodu jsi si kupovala nabíječku?
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Hanka82 » 17 zář 2011, 22:25

Ahojky,protože mi to v prodejně radili,že když motorka bude přes zimu stát,tak je potřeba jí dobíjet,aby neodešla.A protože mám nabíječku jen na klasické baterky,tak mi poradili tutu,že je nejlepší,a daj se nabíjet i baterky do aut,atd... :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 02:42, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Hanka82

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 27 srp 2011, 20:40
Bydliště: Rokycany u Plzně

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Dom999 » 17 zář 2011, 22:30

Taky jim nesmíš všechno věřit :-). ono stačí jí vyndat a nechar jí někde v teple doma. samozřejmě že když jí jednou dvakrát z zimu oživíš tou nabíječkou tak jí to jenom prospěje ale nutnost to nejni.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod sedli » 17 zář 2011, 22:50

Hanka 82 : Taky si myslím že se unáhlila...mohla jsi totiž zabít 2 mouchy jednou ranou...ono je dobrý aspoň jednou za dva týdny i v zimě toho skútra nakopnout a nechat ho třeba 10 minut brumlat (ti co jen dotankují plnou a nechají to celou zimu bez baterky tak pak na jaře řeší že s tím nic nedělali a nejde nastartovat - olej ti přicpe trysky, vyschne ti palivo v karburátoru, bude slabý čerpadlo a nenastartuje. Proto je lepší baterku vydělat a když ji každý 3 týdny vrátíš do skútra v zimě a nastartuješ a necháš prohřá, nebudeš mít na jaře problém to nakopnout a navíc se ti vždy dobije baterka do MAX ( hlavně nezapínej světla, proč taky když to bude stát na stojánku že? )
P.S. sakra lidi mě tak **** že už nemám na čem jezdit, tak mám aspoň radost že tady můžu do toho někomu kecat :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Dom999 » 17 zář 2011, 22:58

ty jsi prodal hexagona???
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod sedli » 17 zář 2011, 23:48

Hexagon dojezdil...:-/ Kouřil jak bejk, spotřeba 6L/100 km + další problémy, všecko tam bylo nový, přijel jsem ze servisu a jakoby nic..Už mi po 2 letech trápení ruply nervy...však ho tu prodávám na díly, 2 dny z5 jsem ho papírově zlikvidoval, TP jsem si nechal na památku :-/ ...chtěl bych něco novýho, ale zatím nejsou money, nebo spíš šetřím na byt, pár klacků bych měl ale už nechci ojetinu, zasloužím si novou :-) Hlavně mi zabírá čtvrtku garáže rozebranej hex..
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Hanka82 » 18 zář 2011, 09:10

vůbec nevíš píše:Hanka 82 : Taky si myslím že se unáhlila...mohla jsi totiž zabít 2 mouchy jednou ranou...ono je dobrý aspoň jednou za dva týdny i v zimě toho skútra nakopnout a nechat ho třeba 10 minut brumlat (ti co jen dotankují plnou a nechají to celou zimu bez baterky tak pak na jaře řeší že s tím nic nedělali a nejde nastartovat - olej ti přicpe trysky, vyschne ti palivo v karburátoru, bude slabý čerpadlo a nenastartuje. Proto je lepší baterku vydělat a když ji každý 3 týdny vrátíš do skútra v zimě a nastartuješ a necháš prohřá, nebudeš mít na jaře problém to nakopnout a navíc se ti vždy dobije baterka do MAX ( hlavně nezapínej světla, proč taky když to bude stát na stojánku že? )
P.S. sakra lidi mě tak **** že už nemám na čem jezdit, tak mám aspoň radost že tady můžu do toho někomu kecat :-)

Ahojky :) No v tom bude asi problém-s tim zimnim startováním,protože já sama nemám,kam přes zimu ho dát,tak ho budu mít u jedné kamarádky v garáži -u topení,takže tam bude mít maxík i teplíčko :D ,ale protože přes zimu tady moc neni,a samozřejmě nebudu mít klíče,tak s tím startováním bude problém :cry: Tak holt budu doufat,že ho potom po zimě před sezónou nastartuju :) Co si pamatuju,tak ani fichtlík,ani babetka neměla nikdy po zimě moc problémy,tak si myslim,že to by maxík mohl taky zvládnout :wink:

jinak ještě -včera byl ten volnoběh opravdu dost vysoký,tak jsme sundali sedlo i s tim plastem,a hledali jsme šroubek na štelování volnoběhu... :D :D Nejdřív jsme točili (teda já ne :D ) asi nejspíš bohatostí směsi,šroubek jsme našli až na druhý pokus.Přesně jsme nevěděli,jak ten šroubek bohatosti směsi ze začátku byl,tak jsme ho "naštelovali tak nějak přibližně.Když jsem to šla project,tak maxík frčel ještě líp,než před štelováním :D Takže tento lehký "neodborný" zásah se povedl :wink: Dá se nějak říct,jak šroubek bohatosti směsi naštelovat nejlíp,nebo se to musí pokaždý zkoušet projetím??Je blbý,že se musí pokaždý při štelování sundat sedlo,vyndat baterka,a potom to zase smontovat dohromady... :cry: Zlatíčka čim víc se ten šroubek utahuje,tak se směs přidáva??Nebo jak vlastně ten šroubek funguje???? :wink: Moc děkujůůůů za rady,zatim PA PA PA.PS:Dneska nám tady prší,tak ani jezdit nemůžu -tak si ho půjdu alespoň vyblejskat :wink: A dneska jsem si objednala zadní kufr i s plotnou,tak potom budu mít starost,jak na něj tu plotnu přidělat,protože držák tam žádný neni.Ale myslim,že s nějakou pomocí ho tam nějak přiděláme -samozřejmě,aby to vypadalo hezky :wink: Jinak ten kufřík ma v sobě i diodové brzdové světlo,tak to bude vypadat moooooc hezky -a stojí cca 1090,-kč :)
Uživatelský avatar
Hanka82

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 27 srp 2011, 20:40
Bydliště: Rokycany u Plzně

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Dom999 » 18 zář 2011, 13:01

To je hezká cena hoď sem odkaz jinak vzdušník utáhni a pak o 1,5otáčky povol (to je základní nastavení karburátoru a mělo by to fungovat.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Hanka82 » 18 zář 2011, 13:08

Ahojky,tady je odkazík :wink:

http://eshop.mototrade.cz/kufry/kufr-coocase-s28-vivo

Jinak jsem byla zkusit maxíka nastartovat,jak chytne studený,po tom našem "seštelování" ,a chytnul líp,než předtim :) tak asi zatim ten šroubek bohatosti nechám tak,jak je,a kdyžtak bych ho časem ještě doštelovala.Ale teď výborně chytá,a i jede líp,tak se už do toho šťourat nebudu :D :D
A ještě jsem ty šroubky,jak na směs,tak na volnoběh lehce natřela lakem na nehty,protože se mi zdály hodně volné,a možná se i klepáním motorky samy "štelovaly" ... :D :D :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 02:43, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Hanka82

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 27 srp 2011, 20:40
Bydliště: Rokycany u Plzně

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 4 návštevníků