Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 10:05

Každopádně se mi nelíbí,když mi někdo vyká )) připadam si pak jako dědek...:D
Jj,má tam servis na moto,ale dělá i skútry - i když je pravda že do těch malejch se mu moc nechce,potřebuje asi trochu přemlouvat ))))
Já mam skútry jako koníčka,takže spíš když nějakej kamarád z okolí potřeboval nějaký úpravy,vyměnit válec,naladit to,tak jsem se nabídnul ....ale jinak na to neni už moc času,proto jsem si na běžný ježdění pořídil 250ku,která jede cca stejně,možná nepatrně lépe než předchozí poladěná 70ka,ale zato na ni nemusim sahnout,jen leju benzin. A v závodní seriovce se moc vrtat nemusim,tam neni výkon hnanej nahoru,takže všechno dlouho drží jak má...max na závodech když se něco potento )))

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 10:20

Tak to jo,to je škoda :cry: Ale nevadíí,počkám na garančku v těch 1500km,a jestli mi padne záruka díky odpojený restrikci,tak jí nechám lehce upravit :mrgreen: Letos už to asi nebude,to těch cca 1000km asi nenajedu-jezdím většinou jen na Osek k rodičům,nebo do Bušovic na chalupu,občas na Vitinku,nebo do Volduch,nikam moc dál nejezdim :D Kdybych měla řidičkák třeba na 125ku,tak bych si bývala koupila tohoto maxíka silnějšího,protože je tenkrát měli za úplně stejnou cenu jak padesátku,tak 125ku.Jak řikám,i tak jede pěkně :wink: :) ,ale výměně toho výfuku,trysce,atd,bych se asi nebránila... :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 02:59, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 10:50

Hezký,tak až někdy budeš v Bušovicích,tak přejeď kopec a na Sedlecku mam u rodičů garáž kde mam svý poklady )))
Na garančce nic nepoznají a ani ti to nemají jak dokázat,že byl odpojenej kablík.

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 11:00

Tak ju :wink: :) Jinak -když se rozjíždim ze Sedlecka od kolejí směrem do Bušovic,tak maxík do toho kopce frčí lehce přes 40km/hod,tak si myslim,že fakt špatně nejede :wink: Docela mě jeho výkon překvapuje-na to,že je to jenom padesátka :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 02:59, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 13:57

Hanka82 píše:
jira851 píše:Ahoj, jestli budeš brát výše u vedený výfuk, budeš muset měnit i trysku v karburátoru přibližně o 10 čísel větší, než tam máš teď, a k tomu bych vzal rovnou spojkový pružínky. S tou větší tryskou to nezadřeš po namontování výfuku, a se spojkovýma pružinkama se budeš rozjíždět o něco svižněji. Když už budeš rozdělávat spojku kvuli pružinkám spojky nebál bych se koupit i kontrastku. Já měl všechny tyhle věci i na svým skůtru a můžu jedině doporučit.

Ahojky,děkujůůů za rady :wink: :) Na tyhle větší úpravy to budu muset někomu dát,protože to sama nezvládnu... :D Možná ještě tak tu trysku v karburátoru bych zvládla,ale rozebírat variátor-to už asi ne-e.Ono si zase řikám,abych třeba nějakym takovim většim zásahem nepřišla o záruku,protože to bych nechtěla-přecejenom mám maxíka cca 1,5 měsíce,a mám najeto 600km... :)
Proto jsem myslela,že by mohlo stačit vyměnit ten výfuk,max.tu trysku-i když nevím,kde bych jí měla koupit,nebo jak poznám,kterou tam dát :cry:
Každopádně ještě jednou díííky za rady a info,třeba tady v okolí někoho seženu,kdo tomu rozumí trošku víc,a tyto věci by mi vyměnil :wink: :)[/quo


Trysku měnit nemusíš, stačí upravit bohatost a válečky a spojkové pružinky jsou v balení s výfukem.

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 14:21

Většina výfuků je bez pružinek do spojky....třeba onen S6 Street jsem měl bez nich.

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 14:39

Stejně bych ty válečky,pružinky,a ostatní "nesmyslíky" nezvládla vyměnit... :D :D
Rači počkám ještě po tý druhý garančce... :wink:
........ale ten hezčí výfuk by jí asi hooodně slušel,oproti tomu božínkovy,co tam je... :mrgreen:

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 15:16

Pečlivě zvaž, jestli máš skútra k tomu aby levně jezdil a sloužil, nebo jentak na blbnutí a aby bylo do čeho vrážet peníze.... Pokud to máš kvůli prvnímu účelu, na výměnu výfuku bych se vyflákl - 1) výfuk není zadarmo sám o sobě; 2) výfuk bude vypadat asi o malinko líp, ale bude to i víc řvát, zvýší se spotřeba, asi i otáčky motoru...

PS: Jsem kategorickým odpůrcem jakéhokoliv tuningu u padesátek, nevidím v tom žádný užitek :)

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 15:19

Ahojda,tak určitě aby levně jezdil,a dlouho vydržel,ale na druhou stranu jak trošku lepšímu vzhledu,a malililinko třeba lepšímu zrychlení bych se nebránila... :D
Je to těžký.... :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 02:59, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 15:26

Okey, je to samozřejmě na tobě. Jen jsem chtěl říct, že všechno dobrý má i svojí odvrácenou stránku a u těch padesátek, ať počítám jak počítám, mi vždycky negativa tuningu vycházej větší než jeho pozitiva...

Rozdíl ale čekej spíš ve hlučnosti než ve výkonu. Hezčí samozřejmě bude :)

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 15:43

:D Hlučnost bych ani nemusela mít větší-stačil by mi ten vzhled :D :D :D Ten origo výfuk je fakt ošklivééééj :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 03:00, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 16:20

Milo píše:Okey, je to samozřejmě na tobě. Jen jsem chtěl říct, že všechno dobrý má i svojí odvrácenou stránku a u těch padesátek, ať počítám jak počítám, mi vždycky negativa tuningu vycházej větší než jeho pozitiva...

Rozdíl ale čekej spíš ve hlučnosti než ve výkonu. Hezčí samozřejmě bude :)

A měl jsi možnost porovnat seriovej a třeba tenhle streetovej výfuk a nebo píšeš jen co jsi se někde dočetl ? Ano hlučnější o něco je,ale určitě neni tak hlučnej jako laděný výfuky.
Ohledně výkonu oproti serii je to nebe a dudy a ne že nepřidá výkon.....je to nejvýkonější streetovej vejfuk a je to sakra znát.
Ohledně spotřeby...na závodech jezdim kolem 4-4,5 litru a to se jede na okruhu samozřejmě doraz kde je buď plnej a nebo brzdy......to na silnici těžko nasimuluješ,takže tam by byla spotřeba rapidně nižší,ale ani to nejde srovnat,protože budou uplně jiný dosahovaný rychlosti a kdyby jsi se plazil tak jako na serii,tak si nemyslim že by byla spotřeba o moc vyší....jestli vůbec. Na stejnou rychlost bude stačit méně plynu. Proto jsem nabízel svezení,ať ví do čeho případně jdou........

Re: Maxon Ardour 50,2T

04 říj 2011, 17:14

Neřikám,že bych do toho nešla,ale právě se bojím těch záručních podmínek,aby mi nepadla záruka.Přecejenom je cca měsíc stará.Kdybych jí měla třeba půl roku do konce záruky,neváhala bych ani minutku.Ale takhle....fakt nevííím... :?
Proto by mě zajímalo,co bych tak maximálně mohla na Maxíkovy udělat,aniž by mi to zrušilo záruku.To jsem myslela,že třeba ten výfuk by nemusel vadit,ale nevím,to jen hádám...

12.11. edit:
Ahojky,ještě přiložím nějakou fotečku Maxíka,jak mu to sluší :wink: :)
DSC00086.JPG

DSC00118.JPG

DSC00097.JPG

DSC00095.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 říj 2013, 19:41, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny 2 příspěvky pod sebou

Re: Maxon Ardour 50,2T

13 lis 2011, 15:13

A co ten kufr? ještě se nezadařilo?

Re: Maxon Ardour 50,2T

13 lis 2011, 17:05

Ahojky,ještě jsem ho nenechala přivařit,nechám to až na příští rok,jestli do tý doby nevymyslí třeba nějaký "lepší" držák,nebo nejlíp origo... :wink: :)

Chtěla jsem se zeptat -Maxíka už mám zazimovaného,baterku jsem vyndala,určo bude stát v garáži (u topení,takže mu zima nebude :mrgreen: ) třeba do března...
Chtěla jsem se zeptat -je nutný ho po nějaký době nastartovat,nebo může být bez nastartování těch cca půl roku????
Moc děkujůůůů za rady :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 03:01, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Odeslat odpověď