Proč vymejšlet takový kraviny? Prostě natankuj do plný, pak normálně jezdi a až budeš potřebovat tankovat, tak vem zase do plný a natankovaný litry vyděl setinou (1/100) najetejch km. Po prvním tankování samozřejmě nebudeš vědět uplně přesnou průměrnou spotřebu, protože se ti pravděpodobně nepodaří natankovat přesně na dcl to množstní benzínu, který jsi vyjel. Jako směrodatnej údaj bych bral až zprůměrovaný hodnoty po 2-3 takhle natankovanejch nádržích.
Např.: natakuješ do plna, najedeš 230km a pak natankuješ do plna 8 litrů. Spočítáš 8 / 2,3 = 3,47 litrů na 100km. Po druhým tankování ti výjde průměr třeba 3,2 litrů a po třetím třeba 3,6. Z toho je průměr 3,42 litrů.
Jinak já si to eviduju na
http://www.spotreby.cz - tam zadáváš kolik tankuješ při jakým stavu km a ono ti to tyhle věcy počítá.
Jo a to, že je nádrž (flaška) nad karburátorem a benzín do něj teče samospádem je normání a je to tak u většiny moto/skůtrů. Když je nádrž níž, než karbec, jako to máš ty, tak se musí běnzínu nahoru nějak pomáhat - např. podtlakovou pompičkou, u novějších možná el. čerpadlem.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP