Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
24 říj 2019, 23:21
Zkusim to tak jak říkáte .
-- 25 říj 2019, 16:57 --
Futro nalisováno ve svěráku s měkkými čelistmi až po hranu řemenice, až na doraz dolu do řemenice jsem ho doklepl starým futrem za pomoci kladiva, samozřejmě celá řemenice přitom položena na dřevěném hranolu. A bez problému.
Photo 25.10.19 11 43 04.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
28 lis 2019, 22:00
Ahoj,prosím chci se zeptat,jakou značku baterie používáte do Maxona a jak dlouho někomu vydržela? Mám tam tříletou Yuasu a už nějak skuhrá. Díky
29 lis 2019, 18:16
Původní Yuassa mě vydržela 4 roky, pak jsem dal Vartu a ta zatím drží. Ale na hodnocení je brzo, je tam něco přes 2 roky.
29 lis 2019, 21:27
Soused měl v čínském skútru Vartu a vydržela mu dva roky. Ono záleží jak často se s ním jezdí a jak se s baterií zachází. Koukal jsem na baterii Exide a není to cenově nic strašného,stojí 500kč. Zkusím této dát ještě šanci a dobiju jí.
30 lis 2019, 11:19
Tak to je pravda že o bateriu sa treba aj starať a to v tom zmysle že ju treba v zimnej odstávke priebežne nabíjať. Ja neviem čím to je ale ja som batériu na moto ešte nemenil, aj keď si myslím že už dlho nevydržia lebo pri ochladení alebo dlhšiej odstávke už to nie je také presvedčivé ako keď boli nové.V skútri má 7 rokov v čopry 9 rokov a na Hornete 6 rokov. Možno si naraz dajú zbohom a bude prievan v peňaženke
30 lis 2019, 14:28
Můžu potvrdit, baterii mám mimo sezónu na nabíječce v udržovací režimu a dobře slouží už 10 let. Ke škodlivé sulfataci elektrod dochází v baterii mimo provoz už po týdnu, takže je dobré ji hodit na udržovačku občas i v sezóně pokud se déle nejezdí. Ale zase na druhou stranu, vzhledem k ceně, není problém po pár letech koupit novou, takže záleží na přístupu.
01 pro 2019, 21:37
Tak 7 a 9 let výdrž motobaterie je dobrý výkon,jak říkáte musí se mimo sezonu udržovat.
21 pro 2019, 15:02
Včera mě umřela další svíčka, tentokrát po rovných 8 tis. km zničehonic za jízdy bez varovného občasného vynechání, jako to bylo u původní svíčky. Naštěstí cca 2 km od baráku a bylo sluníčko, tak jsem si udělal pěknou procházku pro rezervní svíčku a klíč. Původní svíčka vydržela 12 tis. do KO , další už jsem měnil preventivně po 9,5 a 8,5 . Tahle poslední mě překvapila brzkým skonem, takže příští preventivní výměnu bych viděl tak po 7 tis., bohužel se to všechno zkracuje z hlediska životnosti. Samozřejmě používám doporučenou značku NGK.
21 pro 2019, 18:29
Tak konečně vím, proč mám servisní interval svíce 5 tis.km nebo jeden rok. V autě vydrží svíčka 10x větší kilometrový výkon. Jen pro zajímavost ... jak jsi nejsnadněji identifikoval závadu na cestě ?
21 pro 2019, 18:54
Identifikace závady byla jednoduchá, nestalo se mi to poprvé, takže vím, jak se to projevuje - prostě ti to přestane jet a po zastavení motor nejde nastartovat, startér točí naprázdno. Samozřejmě to nevím na 100% , ještě se ti takto může projevit přerušená dodávka benzínu, ale to jsem nepředpokládal, to se mi u tohoto skútru nestává. A taky jsem se trefil do té svíčky. Kdyby to bylo náhodou něco jiného, tak bych si udělal další procházku i se skútrem domů do garáže.
21 pro 2019, 20:33
Myslím že zapalovacia sviečka nemôže umreť z ničoho nič naraz. Musí sa jednať o pozvolné vynechávanie odpalovania sviečky keď sa kontakty karbonizujú a aj vtedy keď je zlý pomer zmesi benzínu zo vzduchom a v spalinách sú enormné sadze.
Ja som na Xmax 250 menil sviečku iba 1x a to mám teraz 76000km. Stalo sa tak v Chorvátsku keď som natankoval zlý benzín ktorý mal velký pomer vody na INA pumpe. Výmena nepomôhla ale nejak zázračne sa mi to podarilo rozbehať a neskôr som zlý benzín zmiešal zo 100 oct benzínom a doma nalieval FIF. Po 2 rokoch aj tak prišlo k výmene benzínového čerpadla a vyčistenie nádrže.Za celú prevádzku skútra to bola iba táto jediná závada a aj tá bol spôsobená zlým benzínom.Tak ako sviečku vymontujem,mierkou skontrolujem tak ju dám aj naspäť.Iba raz som preventívne sklepol kontakty možno o desatinu milimetra.
Meniť sviečku každých 5 tis km, v servisnom intervale? To akože s čoho je tá sviečka, alebo čo spaluje ten motor? To je predsa vstrekovanie z katalizatorom nie?
22 pro 2019, 00:25
Ja som sviečku menil vždy v zime po 10000km.Nič jej nebolo-len tak preventívne.V aute mám sviečky vyše 10 rokov a stále fachčia.
Keby som mal taký problém so sviečkami,tak by som aspoň jednu aj s kľúčom vozil so sebou
22 pro 2019, 10:41
Mne mechanik tiez tvrdil, ze pokial nieje problem so startom a chodom motora je zbytocne sviecku menit. Lebo ta nova nemusi byt lepsia
. Nieco pravdy asi na tom bolo, lebo 22 tisic najazdenych a sviecka v poriadku. Mozno zmen na cas benzinku potom uvidis ci sa to nezlepsi.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
22 pro 2019, 22:26
Mě tahle poslední svíčka umřela fakt bez varování, jak říkám, taky mě to překvapilo. Ta první svíčka dávala znát, že odchází , občasným vynecháním chodu motoru, to souhlasí s Foresterem. Ale jak je vidět, tak se na to nedá spoléhat a asi není od věci vozit ssebou jednu provozuschopnou . A samozřejmě i klíč, abych jí byl schopen vyměnit v terénu.
22 pro 2019, 23:58
Já radši s sebou vozím takový kufřík první záchrany (KPZ),který obsahuje : zapalovací svíčku,nářadí i malou golu, CDI,indukční cívku,snímač rotoru zapalování,palivovou hadičku,trochu motorového oleje,sprej na opravu pneu a hustilku,kousek drátu a izolepu.