Při páteční kontrole variátoru mě čekalo nemilé překvapení uvnitř - jedno vodítko zmizelo a v důsledku nesouosého pohybu celého mechanismu dva zdevastované válečky a vydřený plech od nich. Zajímavé, že sám duralový variátor nebyl těmito válečky prakticky poškozen, měl jen silně podřený ten sloupek, po kterém jezdil holý plech bez vodítka.
100_4738.jpg
100_4739.jpg
Ke kontrole variátoru mě přiměly trochu váhavější rozjezdy než dříve, za jízdy ale kupodivu nebyly žádné problémy a skútr do poslední chvíle normálně jezdil.Dále jsem zjistil větší vůli variátoru na středovém čepu, zřejmě v důsledku ujetých 20 500 km a asi částečně i kvůli chybějícímu vodítku. Přední polořemenice pod maticí je stále jak nová, bude dále používána. Vše vyřešeno během dvou dnů objednáním a dodání celého kompletu variátoru v Autokelly -
http://www.autokelly.cz/Product/YD-2210 ... 9;40068785Dále mě zaujalo, že Autokelly má náhradní válečky těžší, než byly originály z výroby, a je tomu tak i v mém novém variátoru. A to docela o dost, originály mají 11,5g , nové z Autokelly 12,8g.
http://www.autokelly.cz/Product/YD-2212 ... 9;40068785 Jsem na rozpacích, jestli nějací jejich experti určili tuto váhu jako optimálnější, nebo jestli spíše nejde o úlet nějakých jejich zásobovačů ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.