Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
19 říj 2016, 19:28
Taky nechápu co tím chtěl pisatel sdělit...
19 říj 2016, 22:21
Tak třeba tady
cinske-skutry-f66/yuki-fairy-125-t11285.htmlNení to sice o parkovačkách, ale ono 5 watů dlouhodobě v teplotně neodolném materiálu taky udělá svoje. Určitě jsem to někde zahlíd napsaný, ale takhle z fleku vám to nenajdu.
20 říj 2016, 08:41
To je ono,právě že to neni o parkovačkách......
21 říj 2016, 11:00
koftun píše:sytič funguje tak: nad tou jehlou je topná patronka, do který vede elektrika. jakmile zapneš zapalování,začne se ohřívat, tím se díly roztáhnou a jehla se víc vysune. Vysunutá zavře kanál sycení. Když není elektrika, zůstává sytič otevřenej, stejně jako když vydechne ta topná patronka.
ten šroub na karbu je na bohatost volnoběhu. já to mám povolený o jeden a půl otáčky od maximálního zašroubování - ale tohle se může motor od motoru lišit a je potřeba to nastavit na ohřátým motoru (ve chvíli, kdy už sytič zavře, předpokládá se rozumně čistej vzduchovej filtr). zkoušíš pootáčet po čtvrtotáčkách a hledáš při jakým nastavení se bude motor nejlíp sbírat do otáček po přidání plynu.
jakej proud ma jit do sytiče? naměřil sem něco kolem 5v....
28 říj 2016, 17:43
Nedávno mi tu pánové Tuner a Crhy nevěřili, že je možné, aby se vyhřál materiál paraboly od 5W parkovačky. Dnes jsem shodou okolností opravoval uchycení zadního blatníku s spézetkou a při té příležitosti jsem si všiml, že žárovka osvětlení SPZ je nějak nakřivo. Tudíž jsem odmontoval domeček se žárovkou a zjistil krásně vyhřátý plast okolo patice žárovky, takže její nasměrování už ovlivňovalo napružení přívodních drátů. A je to úplně stejná žárovka jako v předních parkovačkách, proto se divím vaší skepsi , že by se při špatném materiálu předních parabol toto nemohlo stát i tam, zvláště u starších čínských strojů.
100_4695.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
23 lis 2016, 13:31
Po najetí 18 tis. km další únava ( nebo spíš poddimenzování ) materiálu, tentokrát u držáčku vzduchového filtrboxu u tlumiče zadního kola. Ten plíšek měl tloušťku 2 mm, tak jsem ho udělal z plechu 2,5 mm a ještě o trochu širší, tak to snad už vydrží. Celá ta závada způsobovala nepříjemný klapot, a než jsem přišel na to , čím to je, tak mi to docela znervozňovalo.
100_4697_proc.jpg
22.3.2017 edit:Ve 20 tis. km další únava materiálu, vůle na ložisku předního kola, levém ,u brzd. kotouče. Dělalo to takový jako skřípot při jízdě, a po menším detektivním pátrání jsem na to kápnul. Po sundání kola jsem zjistil tu vůli a i to, že ložisko je pod plastovým zapouzdřením úplně suché. Jelikož jsem s tím potřeboval ještě včera večer jet, tak jsem tam injekční stříkačkou s jehlou natlačil Shell vazelínu. Po opětovné montáži se kolo otáčelo úplně tiše a taky jsem včera v pohodě ujel přes 30 km. Pobavilo mě, že jsou tam stejná ložiska jako na našem Pionýru, označení 6201RS, akorát že tenkrát nedávali zapouzdřená ( bez toho RS ). Chci objednat nějaká solidní ložiska, nejspíš česká ZKL, a vyměním rovnou obě, to druhé sice vypadá dobře, ale byla by to časovaná bomba. Docela dobrý návod na výměnu je právě na stránkách o Pionýrech, tak to snad půjde
http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-maz ... -kola.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 bře 2017, 15:55, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
28 bře 2017, 15:49
Obě ložiska vyměněna, nakonec jsem tam dal 6201 DU, což je oboustranně zapouzdřené proti prachu a vlhkosti, což se tady docela hodí. Jízda je znatelně tišší , příjemnější ovladatelnost a hladší brždění předním kolem než dřív. Člověk si na ten předešlý stav postupně zvykl, ale teprve po náhlé změně je znát rozdíl k lepšímu.
31 bře 2017, 22:14
zdravim, par dni som majitelom tohto skutriku a mam na vas par otazok
nad zadnym kolesom mi vysi na kablikoch asi nejaka cievka, neviem co to je, kde to my byt uchytene ? idu do toho hrubsie kable jeden cerveny + cierny
nemate niekto link, kde sa da stiahnut navod na obsluhu skutra?
s cim osetrujet tie matne plasty ? mam cierne prevedenie
diky moc
31 bře 2017, 22:44
Hm, matně se pamatuju, když jsem měl ten podsedlový prostor odkrytý, tak je tam nějaká krabička, do které vedou dráty a ta je tam v takové gumové objímce, takže je možné, že ti ta guma praskla a teď to visí volně nad kolem. Jinak matné plasty nemám, mám lesklou bílou, takže s tím nemám zkušenost.
10 dub 2017, 14:12
Pánové, mám dotaz je ručička tachometru podsvícená třeba jako v autě? Nedávno jsem jel ve tmě a byla tmavá , tak nevím jestli je to správně nebo mám chybu v podsvícení. Díky
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
11 dub 2017, 00:28
u mna to je panel podsvieteny, takze asi chybna ziarovka
diky karlos, presne ako si pisal dal som dole sedadlo a tam to vyskocilo z takej gumenej obimky
12 dub 2017, 10:09
Mě taky tachometr svítí. Chce to odmontovat tu kapotáž před ním, jsou to 3 šroubky, a potom už se dostaneš zespod přístrojovky, kam vedou různé drátky a i žárovičky. Takže pak už jen pohledem zjistit, nejlépe v přítmí, která nesvítí, a vyměnit ji.
12 dub 2017, 16:58
Chlapi mě budík svítí, ale ručička je tmavá, v autě svítí i rafičky. Mě by zajímalo jestli je podsvícená i ručička tachometru nebo mám vadný kousek díky.
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
13 dub 2017, 15:42
To by si chtěl moc, já mám taky ve tmě ručičku vidět jen díky odrazům světla z celého tachometru. V ručičce není žádný světlovod apod. , takže není sama o sobě osvětlená.
16 dub 2017, 17:44
IMG_20170416_163643.jpg
Maxon s plexi, pouzdrem na GPS a digi hodinama.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.