koftun píše:sytič funguje tak: nad tou jehlou je topná patronka, do který vede elektrika. jakmile zapneš zapalování,začne se ohřívat, tím se díly roztáhnou a jehla se víc vysune. Vysunutá zavře kanál sycení. Když není elektrika, zůstává sytič otevřenej, stejně jako když vydechne ta topná patronka.
ten šroub na karbu je na bohatost volnoběhu. já to mám povolený o jeden a půl otáčky od maximálního zašroubování - ale tohle se může motor od motoru lišit a je potřeba to nastavit na ohřátým motoru (ve chvíli, kdy už sytič zavře, předpokládá se rozumně čistej vzduchovej filtr). zkoušíš pootáčet po čtvrtotáčkách a hledáš při jakým nastavení se bude motor nejlíp sbírat do otáček po přidání plynu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků