Zdravím všechny,
před necelým měsícem jsem si pořídil na " vyježdění" před velkou motorkou "Maxika" rv. 2014 1900km najeto, takže dle všeho zajetý stroj a vše oka.
Po dlouhém hledání jsem šel do "čínana" za výborný peníz, dílnu mám a ruce snad taky něco když tak opraví, protože autorizovaný servis mi přijde zbytečné navštěvovat kvůli pár prkotinám a potřebuji "jezdit"
počítám že se občas něco pokazí je to čínaň, ale je to i výhoda, všechno se dá "opravit" a díly celkem za pár kaček nejen v autokelly. A zatím mě to baví Na Maxovi už je naběháno 2600km takže pracuje
První co šlo pryč byl hlavní stojan - doleva to prostě až moc škrtalo tak zatím zkouším bez něj vydržet:)
První úpravy, jelikož jsem trochu hračička a chtěl sem být více vidět, tak mi to nedalo: hlavní světla Osram Night Racer 90 a potkávačky LED. Teda dostat to tam byl trochu porod
A hlavně nic neulomit:) Svítí to opravdu o poznání lépe a dokonce občas někdo i uhne - asi dojem vetší motorky Nový vzduchový a palivový filtr.
Proč jsem se rozhodl zaspamovat diskuzi potřeboval bych radu a věřím, že se tu někdo šikovný najde.
Samozřejmě mi to nedalo a musel sem pořídit lepší variátor - ne že by skůtr nejel, ale ve dvou to z těch světel přece může vyrazit lepe a když sem sám tak to muže mít přece lepší odpich, pomyslel jsem si
Po delším hledání jsem šel nakonec do „levnější“ varianty od Naraku Maxi speed plus bílé spojkové pružinky. Původně byl v plánu Malossi nebo dokonce Polini variátor, ale říkal jsem si je to přeci čínský skútr i když variátor je jeho srdce zkusím Naraku který je vcelku slušný a uvidíme.
Porod povolit šrouby a nasadit pružinky byl docela zkouška nervů ale vidina rychlejšího odpichu mě držela při práci
Po naštelování a složení všechno dohromady přišel první rozjezd.
Jelikož pružinky posunuli záběr spojky o +1500 otáček Maxik vrní více a odpich je malinko vlažnější než byl původně. Pak se skútr začíná sbírat a trochu lépe zrychluje. Naraku variátor obsahuje válečky 10,5g. Nejsou moc těžké? Pomůže nová pružinka do variátoru ?
Rozjezd je pozvolnější prodleva asi pul vteřinky než se roztočí spojka a zabere ve vyžších otáčkách asi ? Jak docílit toho prvotního zápřahu aniž by se skůtr žačal takzvaně „sbírat“ do rychlosti?
Předem se omlouvám za tak dlouhý post moc děkuji za jakoukoli radu
Přikládám veselou bramboru