Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
08 črc 2016, 14:52
Sytič?
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
09 črc 2016, 23:20
Zdravím chtěl bych budoucím kupcům zde shrnout moje poznatky po půl roce a 3000km užívání Maxona. Nutnost pro užívání je mít pevné nervy, trpělivost, šikovný ruce a dílnu. Bez toho nejde. Servisy a záruka?[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]Jen pro otrlého, moje zkušenost: ,,Hrozně to vibruje, klepe a žere,, servis:,, To je normální,, a tak probíhala v podstatě každá reklamace a pokus o ní . Takže jsem poslední záruční servis dobrovolně poslal k ledu a servis si dělám sám. Tady mám seznam vad co jsem řešil.
Vady:
-jedna dioda nesvítíla v zadním světle 2x
světlo měněno
-Pěnil benzín při tankování - skříplá
hadička
-Slabé cukani při vysokých otáčkách�nátrubek v sání ucpával
přívod vzduchu
-vibrace až se rozevíraly čelisti zadní
brzdy-řemen sjetý na 14mm v 2500km
druhý po 500km o 1mm-zatím nevím čím
to je
(buď variátor dle scootertuningu nebo zadní řemenice dle scootlandu)
-silent blok výfuku ko v 3000km
-upadlé nýty koncovky výfuku
-mraky povolených šroubu ,jeden na
kyvné vidlici střihlý
-Olej v airboxu
-Průměrná spotřeba 4,2l
-Vůle sacího ventilu 0.2mm-byl slyšet, v servisu mi řekli že ten zvuk je normální a ventily se dělají v 5000km
-Stržený závity v podsedadlove části
-měněna brzdovka
-pískající přední brzdy
-prasklý svár na výfuku
Abych nebyl jenom kritický tak motor pokaždé nastartoval a nikdy mi nechcipl. Podvozek celkem jde. Gumy jsou na suchu dobrý ale na mokru jsou šílený. Doporučil bych ho? Ne.
PS:A pokud ano, tak maximálně stejnýmu člověku, který má potřebu od přírody se v něčem hrabat a ladit a nevadí mu to jako mě[FACE WITH TEARS OF JOY]
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
10 črc 2016, 11:25
4,2l na 125ccm to je slušnej masakr....
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
10 črc 2016, 11:29
To je normalne tocis 8 az 9otacok. Navyse pri tych otackach sa nemaze piest tak ze ma slusne ryhy na povrchu.
10 črc 2016, 12:12
Proč b y se při těch otáčkách nemazal píst?
Je to vlastnost motoru? nebo jen nekvalitních olejů?
10 črc 2016, 14:39
Trha sa olejovy film, musis pouzit kvalitnrjsi olej, ale vdaka tomu ze olej ma cez 130st. Musis casto menit. Cize draha sranda. Navyso origo valec ma zle riesene chladenie na vrchnej strane ako je napinak retaze.
10 črc 2016, 15:18
Nepomohlo by přidat olej do benálu? Méně než se dává do 2T, ale něco? U mě je 8tis RPM 90% po čas jízdy
10 črc 2016, 21:50
Na co ? Po 30tkm vymenis valec a piest a bude.
10 črc 2016, 21:57
Ptám se ze zvědavosti. Plánuji na své číně delší výlet a nerad bych cestou řešil zbytečné problémy
11 črc 2016, 11:03
Dusan: můžeš nějak rozvést to špatný chlazení horní části válce? zajímalo by mě, co tím myslíš.
KOKr: ty jo, mě se motor přes 7,5 moc vytáčet nechce... podezříval jsem příliš malej průřez karbu, ale počítám, že máš taky původní 24mm.
je fakt,že mám válec 150cc a jinou vačku a to asi taky udělá svý...
11 črc 2016, 11:12
Dlouhé laborování vůle ventilů, vzdušník

Nyní mám stav, dky to jede 80-85 roviínka se spotřebou 3,2/100 a rozumnou akcelerací
A navíc pneu Dunlop ScootSmart dovolí na starých trasách více tempa

Edit:
Ještě bych navázal na to s tím olejem... Přepokládám, že pokud beru olej 10W-40 pro motorku (Repsol) je uzpůsben vysokým otáčkám narozdíl od 10W-40 pro benzin / naftu v autě
11 črc 2016, 14:41
[quote="Valheru_KOKr"]
ScootSmartky jsou supr - dával jsem je letos ženě na Vity a i na blbejch desítkách kolečkách to je v zatáčce přijemně jistý.
mě to v aktuální konfiguraci dá na rovince cestovku cca 75km/h (otáčky někde pod 7tis) a úplně max max max jsem z toho vytlačil 94, ale to chtělo fakt dlouhej rozjezd. nejspíš by něco pořešily lehčí válečky, ale zvyknul jsem si a hlavně má teď motor silný střední pásmo - do města mi to sedí.
do budoucna bude změna posezu (řídítka, stupačky), abych na tom netrčel jak otočenej deštník
Ad oleje - výkonnost určuje třída výkonnosti API S... Testy zahrnujou krom zkoušky degradace, rozpouštěcích funkcí atd i střihovou zkoušku olejového filmu - to je to hlavní pro okamžitou funkci motoru. Otáčky oleje neřeší.
do skútra se dá klidně dát i autoolej příslušný viskozity a třídy, bo tam nemaže spojku ani převodovku. vyjde to levněji a motor přitom nešidíš ani trochu

.
11 črc 2016, 21:00
Zavisi od specifikacie oleja ci je urceny na vysoke otacky. Ci sa bude trhat olejovy film. Otazka je ci by sme nami davat 50ve oleje.
Origo rebrovanie valca konci slepo na napinku retaze tj zle prudi vzduch, tuningove valce maju v tom mieste sikme rebrovanie tak by to malo lepsie chladit.
11 črc 2016, 21:11
To jsem předpokládal, že právě Repsol bude splňovat - Lejou to frajeři do mašin na okruhy, to přece nemůže být problém pro GY6
12 črc 2016, 05:33
U me najeto 3300 Km, meněn stojan, prestalo fungovat pocitadlo km, nesvitila 1 dioda na zadnim svetle, prskli plast pod sedlem a vychozeny zamek sedla. Vse spraveno na zaruku takze jsem neplatil ani korunu.