Jedině v tom sklíčku v nádobce, uvnitř není žádná ryska nebo jsem si ji nevšiml
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
Cital som ho dva krat...tomkob1980 píše:Pokud jsi Mysko skutečný vlastník tohoto skútru a ne další recesista, se kterými se na zdejším fóru v poslední době roztrhl pytel, dám ti jednu radu. Téma o tomto skútru má 49 stran. Když si je přečteš, dozvíš se maximum o tomto skútru. Nepočítej ale s tím, že to bude číst někdo za tebe a dělat ti z toho ještě výtah...
Decado píše:Zdravím pánové,
tak moje dojmy z Maxona. Měl jsem tu smůlu že jsem narazil na vadný kus. Trošku vypíšu co se mi tam všechno posralo a jak to dopadlo:
1 měsíc: ohnutý hlavní stojan (reklamováno vyřízeno)
2 měsíc: bez plynu nešel nastartovat a opět ohnutý hlavní stojan (reklamováno, stojan vyměněn a na startování mi řekli, co bych chtěl je to čína, ale že můžou vyměnit karburátor, ale museli by ho objednat a 14 dní by mi tam stál, tak jsme se na to vykašlali)
4 měsíc: skůtr se brutálně naklání na levou stranu (zjištěno kamarádem po výměně skútrů a on pustil řidítka), něco rachotilo vzadu u zadniho kola v nízkých rychlostech, špatné odsávání nádrže, přední kolo šlo šejdrem. - skůtr byl zaslán do Prahy na reklamaci: vyjádření vyměnili startér (už startuje občas i bez plynu, opravili odsávání par, přední kolo narovnaly, že už nejde šejdrem. Provedeno proměření rámu - rám v pořádku, opraven variátor přetočená kola) Požadoval jsem odstoupení od smlouvy - bylo mi sděleno, že na to nemám nárok a skútr mi vrátili. Bohužel až po převzetí doma jsem si všiml, že skútr je na celé pravé straně odřený ( vyvažovací šroub byl nakřivo, pravý plasty na hranách odřené a promáčklý výfuk - s kámošem jsme identifikovali, že ho převáželi na podlaze vozu bez jištění a tohle je v důsledku cesty !!!!) Nicméně než jsem dojel domů opět podivné chrčení. Ten samý den opět reklama s žádostí o odstoupení od smlouvy - uvedeny závady skútr se naklání na levou stranu (při puštění řidítek na rovné cestě okamžitě padne doleva jako by jste vyhodili koleno do boku na superstortovní motorce) a chrčení v zadní části motocyklu při rychlosti do 20 km v hodině. Skútr se mi vrátil po 3 týdnech s vyjádřením, že reklamace se neuznává jelikož naklánění skútru je dáno specifikací výrobku, protože na levé straně se nachází variátor (projížděl jsem i kámošův skútr a jeho to nedělá a i technik v našem "autorizovaném" servisu mi řekl, že tam je něco špatně asi křivý rám, a že se to musí poslat do Prahy pokud chci odstoupit od smlouvy) a k tomu chrčení napsali, že skútr projeli a závada se neprojevila (je s podivem, že k tomuto náš technik řekl, že pravděpodobně je tam ohlodané ozubené kolo v převodovce za variátorem a když není skútr zatížený (v malých rychlostech) tak prokluzuje), nicméně přesně v té části popsané našim mechanikem se nacházely nové šrouby a po rozdělání v "autorizovaném servisu" jsme tam našli úplně nové součástky. Následně jsem ty reklamace vzdal a používám ho po dalších 900 Km přestal jít tachometr i s počítadlem ujetých km... takže na řadě další reklamace)
Takže odpověď k odstoupení od smlouvy: nemáte šanci, jediná šance je, že to nestihnou do 30 dnů.
Koupit, či nekoupit: odpověď zní nekupovat. Protože když vezmete cenu 25.000,-Kč a záruka je 6.000 Km odpovídá to cena na 1 km 4,-Kč + benzín. Dále množství servisních prohlídek po 300 Km po 1500 Km po 3000 km a po 4.500 km v průměru jedna serviska stojí 500,-Kč což je 2.000,-Kč (bez servisek to ztrácí záruku), takže mi vychází 100x lepší varianta koupit jetý značkový skútr třeba honda pcx což je nesmrtelná mašinka, udělat na tom při koupi generálku a potom jenom s provozníma nákladama (výměna náplní a dílů co se opotřebovávají) uhánět x desítek tisíc km.
-K rychlosti bych uvedl, že ta se pohybuje okolo 80 km/hod. většina jich strašně proměřuje a strašně moc záleží na větru. Když je silný protivítr jste rádi za 75 km v hodině a když fouká do zad jede to v pohodě i okolo 90 km.
- Spotřeba: zjistil jsem, že mě to žere 4,2 l na sto: honda PCX v průměru 2,5 l na sto. U maxona strašně také závisí na okolní teplotě: čím menší teplota tím větší spotřeba a už jsem se dostal i na 4,7 l na sto.
Jinak já jsem s číňanama skončil a po nasrání s tímhle strojem si dodělávám papíry na velkou mašinu a v červnu budu kupovat klasickou motorku.
Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 5 návštevníků