Maxon Ardour 125

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 10 čer 2016, 15:28

Jedině v tom sklíčku v nádobce, uvnitř není žádná ryska nebo jsem si ji nevšiml

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Karlos 1 » 10 čer 2016, 15:43

Hm, já právě za současného stavu v těch sklíčkách vůbec žádnou hladinu nevidím , ani u zadní ani u přední brzdy. Právě nevím, jestli jsou ty hladiny tak nízko nebo tak vysoko, že není nic vidět. Jak vysokou hladinu jsi měl ty ?
Karlos 1

250+
 
Reputace: 22
Příspěvky: 283
Registrován: 11 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 10 čer 2016, 16:06

Obrázek já mám takhle hladinu, ale pokud by si to měl úplně prázdný že by nebylo nic v tom sklíčku tak by si měl docela dlouhý chod páčky si myslím

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Karlos 1 » 10 čer 2016, 18:21

Když na to teď koukám, tak u zadní brzdy tam mám nahoře v tom sklíčku mrňavou bublinku, ale u přední brzdy je jen čirý sklíčko. Takže selským rozumem v té přední bude asi hladina úplně nahoře, takže není nic vidět, a u té zadní bude už asi hladinka nižší. Tou přední taky skoro nebrzdím, jen zadní, takže ten pokles hladiny dělá asi sjetí = úbytek destiček, to by tak odpovídalo. Takže se na to vykašlat nebo podstoupit to martyrium s odvrtáváním šroubů ? Ale stejně mě to dříve nebo později čeká.
Karlos 1

250+
 
Reputace: 22
Příspěvky: 283
Registrován: 11 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 15 čer 2016, 19:53

Hoši dneska slavím malé vítězství[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] po dlouhé době co se mi furt při maximálce roztáhli čelisti a změkla brzda jsem na to přišel.... Problém byl ve variátoru , konkrétně v kluzným čepu byl od bordelu a zatuhlý,řemen se nedostal až nahoru takže jsem ho furt jakoby přetáčel tím vznikaly ty vibrace a řemen odešel do věčných lovišť po 2500km měl 14mm . Každopádně po výměně řemenu to jede jako nikdy před tím, žádný vibrace, je to daleko svižnější a má i lepší zátah.

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Mysko » 19 čer 2016, 08:48

Zdravim. Kupil som si ARDOUR 125. Teraz mam cca nad 500 km, rozjazdujem. Bol som v servise aby som ziskal nejake info comu sa vyvarovat, na co si davat pozor... Odpoved servisu bola PREDAT RYCHLO NA BAZOSI. Mne sa skuter paci, preto ma zaujimaju vase negativne skusenosti, ktore mi pomozu si davat pozor na veci ktore niesu na tomto skutri dokonale. Vraj odpadava vyfuk lebo drzi na slabom sroube, benzin mi ukazuje vkuse plnu nadrz az kym neskape motor lebo nadrz je prazdna. Treba podotahovat srouby po 500 km? Ak ano ktore, kde...Mate rady, skusenosti ci tipy co dokaze amater opravit ci presadit v servise aby mu to opravili? Servis, jediny v Bratislave zrovna velmi ochotny nieje. Uz pri prvom stretnuti som pochopil ze ho to nebavi. Dakujem za nazory ktore pomozu. Nazor typu: mas cinu co chces.... alebo : kup si nieco normalne....Tie nepomozu :) Este raz dik za vase tipy :)
Mysko

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 19 čer 2016, 08:40
Skútr / moto: ARDOUR 125
Tuning / úpravy: --

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod tomkob1980 » 19 čer 2016, 10:42

Pokud jsi Mysko skutečný vlastník tohoto skútru a ne další recesista, se kterými se na zdejším fóru v poslední době roztrhl pytel, dám ti jednu radu. Téma o tomto skútru má 49 stran. Když si je přečteš, dozvíš se maximum o tomto skútru. Nepočítej ale s tím, že to bude číst někdo za tebe a dělat ti z toho ještě výtah...
Uživatelský avatar
tomkob1980

250+
 
Reputace: 141
Příspěvky: 352
Registrován: 22 dub 2011, 22:38
Bydliště: Vodňany
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400 IRON MAX, Yamaha MT 09 Tracer

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Valheru_KOKr » 19 čer 2016, 11:03

Mysko, ty rady jsou upřímné


Je to jen o tom zda jim chceš nebo nechceš věřit. Sice nemám Maxona, ale to ve výsledku vůbec nevadí, protože mimo plastů a drobností máme 70% dílů shodných - jak provedením tak kvalitou...

Já skončil ve stádiu - dobře občas něco opravím, ale jak se objeví něco většího jde do šrotu. Ne že by s tím strojem byly problémy... Nejsou řeším prkotinky které nikdy neměly vliv na jízdu a jízdní vlastnosti, skútr si servisuji si sám a proto předcházím problémům když mají náznak.

Jenže skútr není jen o ježdění a zde přichází na řadu to druhé hodnocení pro které při větším problému půjde z domu :). Jízdní vlastnosti a emoce jsou stejně kvalitní jako sednout do Octavie RS a myslet si že mám sportovní auto... Zkrátka je s tím zábavy stejně jako s mrazákem...
Kája

Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem
Kokříkovi cesty
Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech! Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!
Uživatelský avatar
Valheru_KOKr

250+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 394
Registrován: 29 čer 2015, 15:48
Bydliště: Praha 13
Skútr / moto: Yuki CITY 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Mysko » 19 čer 2016, 19:38

tomkob1980 píše:Pokud jsi Mysko skutečný vlastník tohoto skútru a ne další recesista, se kterými se na zdejším fóru v poslední době roztrhl pytel, dám ti jednu radu. Téma o tomto skútru má 49 stran. Když si je přečteš, dozvíš se maximum o tomto skútru. Nepočítej ale s tím, že to bude číst někdo za tebe a dělat ti z toho ještě výtah...
Cital som ho dva krat...

Cital som forum cele 2 krat ( 49 stran ). Docital som sa o tuningu, zlepsovakoch, prerabkach... Pytal sa na obycajne skusenosti. Nie ako vymenit vyfuk ci variator, ale na uplne bezne veci kedze som total amater. Jazdil som v Azii pol roka na Suzuki a Honde Airblaide. Porovnat jazdu viem. Na co si dat pozor na ARDOURE sa v dobrej viere pytam tu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Mysko

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 19 čer 2016, 08:40
Skútr / moto: ARDOUR 125
Tuning / úpravy: --

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod tomkob1980 » 19 čer 2016, 21:04

Nemluvíš pravdu, jen si to chceš ulehčit. Namátkou cituji příspěvěk, kde je osobních zkušeností na můj vkus až až. Co si matně vzpomínám, řešily se tu i problémy s náhonem tachometru a vadnou spínací skříňkou. Takže stačí jen hledat.. :D Sice to nechceš slyšet, ale seznam negativních zkušeností bude dlouhý.. :mrgreen:

Decado píše:Zdravím pánové,

tak moje dojmy z Maxona. Měl jsem tu smůlu že jsem narazil na vadný kus. Trošku vypíšu co se mi tam všechno posralo a jak to dopadlo:

1 měsíc: ohnutý hlavní stojan (reklamováno vyřízeno)
2 měsíc: bez plynu nešel nastartovat a opět ohnutý hlavní stojan (reklamováno, stojan vyměněn a na startování mi řekli, co bych chtěl je to čína, ale že můžou vyměnit karburátor, ale museli by ho objednat a 14 dní by mi tam stál, tak jsme se na to vykašlali)
4 měsíc: skůtr se brutálně naklání na levou stranu (zjištěno kamarádem po výměně skútrů a on pustil řidítka), něco rachotilo vzadu u zadniho kola v nízkých rychlostech, špatné odsávání nádrže, přední kolo šlo šejdrem. - skůtr byl zaslán do Prahy na reklamaci: vyjádření vyměnili startér (už startuje občas i bez plynu, opravili odsávání par, přední kolo narovnaly, že už nejde šejdrem. Provedeno proměření rámu - rám v pořádku, opraven variátor přetočená kola) Požadoval jsem odstoupení od smlouvy - bylo mi sděleno, že na to nemám nárok a skútr mi vrátili. Bohužel až po převzetí doma jsem si všiml, že skútr je na celé pravé straně odřený ( vyvažovací šroub byl nakřivo, pravý plasty na hranách odřené a promáčklý výfuk - s kámošem jsme identifikovali, že ho převáželi na podlaze vozu bez jištění a tohle je v důsledku cesty !!!!) Nicméně než jsem dojel domů opět podivné chrčení. Ten samý den opět reklama s žádostí o odstoupení od smlouvy - uvedeny závady skútr se naklání na levou stranu (při puštění řidítek na rovné cestě okamžitě padne doleva jako by jste vyhodili koleno do boku na superstortovní motorce) a chrčení v zadní části motocyklu při rychlosti do 20 km v hodině. Skútr se mi vrátil po 3 týdnech s vyjádřením, že reklamace se neuznává jelikož naklánění skútru je dáno specifikací výrobku, protože na levé straně se nachází variátor (projížděl jsem i kámošův skútr a jeho to nedělá a i technik v našem "autorizovaném" servisu mi řekl, že tam je něco špatně asi křivý rám, a že se to musí poslat do Prahy pokud chci odstoupit od smlouvy) a k tomu chrčení napsali, že skútr projeli a závada se neprojevila (je s podivem, že k tomuto náš technik řekl, že pravděpodobně je tam ohlodané ozubené kolo v převodovce za variátorem a když není skútr zatížený (v malých rychlostech) tak prokluzuje), nicméně přesně v té části popsané našim mechanikem se nacházely nové šrouby a po rozdělání v "autorizovaném servisu" jsme tam našli úplně nové součástky. Následně jsem ty reklamace vzdal a používám ho po dalších 900 Km přestal jít tachometr i s počítadlem ujetých km... takže na řadě další reklamace)

Takže odpověď k odstoupení od smlouvy: nemáte šanci, jediná šance je, že to nestihnou do 30 dnů.
Koupit, či nekoupit: odpověď zní nekupovat. Protože když vezmete cenu 25.000,-Kč a záruka je 6.000 Km odpovídá to cena na 1 km 4,-Kč + benzín. Dále množství servisních prohlídek po 300 Km po 1500 Km po 3000 km a po 4.500 km v průměru jedna serviska stojí 500,-Kč což je 2.000,-Kč (bez servisek to ztrácí záruku), takže mi vychází 100x lepší varianta koupit jetý značkový skútr třeba honda pcx což je nesmrtelná mašinka, udělat na tom při koupi generálku a potom jenom s provozníma nákladama (výměna náplní a dílů co se opotřebovávají) uhánět x desítek tisíc km.
-K rychlosti bych uvedl, že ta se pohybuje okolo 80 km/hod. většina jich strašně proměřuje a strašně moc záleží na větru. Když je silný protivítr jste rádi za 75 km v hodině a když fouká do zad jede to v pohodě i okolo 90 km.
- Spotřeba: zjistil jsem, že mě to žere 4,2 l na sto: honda PCX v průměru 2,5 l na sto. U maxona strašně také závisí na okolní teplotě: čím menší teplota tím větší spotřeba a už jsem se dostal i na 4,7 l na sto.
Jinak já jsem s číňanama skončil a po nasrání s tímhle strojem si dodělávám papíry na velkou mašinu a v červnu budu kupovat klasickou motorku.
Uživatelský avatar
tomkob1980

250+
 
Reputace: 141
Příspěvky: 352
Registrován: 22 dub 2011, 22:38
Bydliště: Vodňany
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400 IRON MAX, Yamaha MT 09 Tracer

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod lokomaz » 21 čer 2016, 12:52

Od určitých lidí, tu jsou slyšet samá negativa a negativa asi jsou stále od rána nasr..a chtějí to přenést na ostatní. Každý kdo se zde na něco ptá ohledně skútru, si musí uvědomit, že zde do fóra píše snad setina majitelů motorek. Ostatní můžou být spokojení se svým strojem. Co se týče Maxonu tak je tu opravdu jen pár uživatelů tohoto stroje, ostatní jsou majitelé jiných a nebo také žádných motorek. Mnoho majitelů píše, že jsou spokojeni a mají najeto 10 i 30 tisíc kilometrů a to snad značí o jisté spolehlivosti. Japonské a jiné stroje jsou také poruchové, také mají závady, to je přece zřejmé i s toho fóra. Auto se také rozbije všude jsou plné servisy. Nejvíce záleží jak k mašině kdo chová.
lokomaz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 10 bře 2012, 14:37
Skútr / moto: Piaggio XEvo 400, Maxon Ardour 125

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod koftun » 21 čer 2016, 13:45

tomkob1980: chlapík musí bejt pěkně otrávenej, tomu rozumím. Škoda, že čínu prodává kde kdo - seřízení karburátoru, ventilů,odhalení špatnýho sytiče - to by měl servis udělat napoprvý a skútr by mohl startovat bez problémů.

čína je dobrá pro lidi,jako jsem já - už při nákupu prakticky nejlevnější 125cc na trhu jsem se těšil, jak to budu vylepšovat a tunit. Aby fungovala dobře i lidem,kteří se o to nechtějí přehnaně starat, k tomu je potřeba najít fakt poctivej servis, co se trochu vyzná.
Uživatelský avatar
koftun

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 100
Registrován: 21 úno 2011, 18:42
Skútr / moto: Yama Vity - prodáno, Yukáč City - totální stavba
Tuning / úpravy: City - komplet tunning...

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod marcel.krok » 24 čer 2016, 16:56

Koupen v lednu 2016. Po najetí 80 km se začal dusit chcípnul a nastartoval až po několikerém pokusu. Zjištěn binec v nádrži, ucpaný přívod benzinu z nádrže. Vyčištěno, jiná závada se dosud neobjevila, najeto 1680km. Vedle přístrojovky jsem umístil digi hodiny připevňované suchým zipem, dále plexi od Capirelli a kufr Kappa.
marcel.krok

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 23 čer 2016, 20:38
Skútr / moto: Ardour Maxon

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod pavlicekmil » 26 čer 2016, 12:22

pavlicekmil

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 24 črc 2015, 14:29
Skútr / moto: Honda PCX 125

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Bostav » 26 čer 2016, 13:39

"pavlicekmil" :
A koho ve vláknu o Maxonu zajímá spotřeba PCX ? A koho jiného to vlastně zajímá ? Každý ví, že PCX jezdí za 2l akorát k tomu nemusí dělat video :lol:
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků