Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
21 kvě 2016, 20:13
jak muzes napsat, ze remen by jeste nejakej tisic moch vydrzet, kdyz nevis jakem je jeho minimalni rozmer na vymenu? a koukal jsi, jestli neni mezi zubama rozpraskanej?
Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
22 kvě 2016, 12:11
Napsat to může, protože ten řemen měl v ruce a vzhledem k tomu že ho měřil, tak ho asi i vizuálně prohlídnul a nenašel na něm asi žádné poškození. Osobně bych ho vzhledem k najetým kilometrům vyměnil preventivně, když už to máš otevřený. Podle různých obchodů tam je řemen 835-20, někde udávají ještě celý rozměr 835-20-30
23 kvě 2016, 15:24
Jo, je tam 835-20 a jasně že jsem ho pořádně prohlíd a je OK. Mě šlo jen o tu šířku, kdy už se to bere jako zralej na výměnu.
24 kvě 2016, 10:14
Přemýšlím o kanystru 2l nebo přídavné menší nádrži, kam to umístit když je všude plno prázdného místa.
Třeba vepředu nebo pod středovým panelem, pod sedadlo to dávat nechci škoda místa. Štve mě hlídat nádrž a tankovat každých 150km.
Nebydlím ve městě kde je pumpa každých 5km. Má někdo nějaký nápad ?
01 čer 2016, 11:17
Zdravím,
po 4 letech mám najeto 13 000 km. Přemýšlím, že bych mrknul na válečky s řemen a kontrastní pružinu. Můžete mi doporučit nějaké válečky nebo jsou dobré ty z Autokelly? Zdá se mi, že skůtru v kopcích dochází dech... Motorově je ale OK. Nevíte náhodou někdo jaký variátor lze na Ardoura 125 použít? Zatím jsem to neměl rozdělané a tak nevím průměr hřídele. Může mi někdo doporučit nějaký varec s kontrastní pružinou???
Díky
01 čer 2016, 11:50
Chce to kouknout, v jakém stavu jsou jednotlivé součásti (vodítka, dráhy, válečky, řemen). Jak jsem koukal na stránky Autokelly, mají tam pro Ardoura celou sadu variátoru i s válečky za 787,- Kč, což je, vzhledem k cenám běžně dostupných jiných variátorů, takřka za hubičku. Samozřejmě je ale nutné zjistit, zda sada, kterou budeš kontrolovat na svém stroji a která bude zřejmě totožná s tou, co je v nabídce Autokelly, je v pohodě a nebo zda je již hodně opotřebovaná. Pak by bylo možné, že materiál není nic moc a stálo by za zamyšlení, zda nezkusit jiného výrobce. Pokud bys chtěl měnit jen válečky, tak potřebu to udělat nemohu posoudit, dokud nemáš informace, v jakém jsou stavu. Pokud jsou v pohodě nebo jen lehce sjeté, tak asi nebude důvod je z Autokelly nebrat, i když jsem viděl i levnější a přitom v pohodě. Ale zase máš jistotu, že je to přímo na tvůj skůtr. Řemen mají v nabídce na tento typ taky, takže zkontrolovat a pokud je původní, doporučoval bych vyměnit. Nemusí mít viditelné poškození (praskliny apod.), ale bude určitě opotřebovaný a bude mít jinou šířku, což má vliv na jízdu a rychlost. Navíc dřív nebo později může začít stejně praskat. Abys předešel jeho přetržení, musel bys ho časteji kontrolovat, v jakém je stavu, což mi přijde zbytečné, když výměnou získáš zase klid na nějakou delší dobu. Tak ať dopadneš dobře.
Edit: jinak průměr té hřídele by měl být 15 mm. Pokud na těchto stránkách nemají vyloženě binec
http://www.scootland.cz/skutr-maxon-ardour-125/nahradni-dily/ , tak je zde uveden u variátoru Naraku
http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-variator-naraku-maxi-speed/ , ale i u sériového pro 125/150 GY6
http://www.scootland.cz/zbozi/r-p-variator-seriovy-poloremenice-gy6/ průměr 15 mm.
Naposledy upravil
PBM2 dne 01 čer 2016, 12:46, celkově upraveno 1
01 čer 2016, 12:41
Po 4 rokoch a 13tkm nanpovodnom remeni, by som skuter uz ani nestartoval a rovno kupoval novy remen. Ak nechces mat pracu naviac
01 čer 2016, 22:40
Taky bych chtěl pro jistotu nový řemen, tady ho mají výhodněji než u Kelly, ale bohužel zrovna není skladem. A je to ten, na který už jezdím přes 14 tis. km, takže bych mu věřil
http://www.multimoto.cz/?129,vari%EF%BF ... -powerlinkJen doufám, že ho v dohledné době zase budou mít. Ale nic mě netlačí, tipuju že 20 tis. by na něm šlo najet.
02 čer 2016, 08:28
Tipuj tipuj
02 čer 2016, 11:08
OK, první tedy mrknu na řemen. Našel jsem ten samý na Aliexpressu cena cca 250 kč... trochu rozdíl oproti autokelly...
07 čer 2016, 22:21
Neznáte někdo nějaký fígl na povolení křížových šroubů na nádržce brzdové kapaliny na řídítkách ? Chtěl jsem zkontrolovat hladinu brzdovky, protože v tom vodoznaku na boku nádržky absolutně nic nevidím, ale ztroskotal jsem na tom základním - povolit víčko. Je to absolutně bez šance, tedy alespo
ň na mém stroji, a to mám křížový šroubovák se šestihranem, takže si pomáhám ještě stranovým klíčem, tudíž síly mám dost, ale už se začínají tím tlakem bortit drážky na šroubech. Vypadá to , že ta slitina, z které je ta nádobka, vytvořila za ty 2 roky se závitem šroubů nerozebiratelný spoj. Takže to vidím na odvrtání hlav šroubů a udělání nových závitů v nádobce. Kdyby na výrobní lince při montáži namázli závity šroubů, tak tyhle problémy nemáme.
07 čer 2016, 22:39
Řešil jsem to taky, jediná možnost je odvrtat opatrně hlavičky 7mm vrtákem a sundat víčko a zůstanou tam štefty který jdou povolit kleštěmi . PS : Ideálně aby ten vrták byl nabroušený pod 90°
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
08 čer 2016, 21:29
OK, díky, myslel jsem si to, že to je jediná možnost. Ale nečekal jsem, že ty původní šrouby ještě půjdou vyšroubovat, spíš jsem se připravoval na odvrtání a udělání nových závitů, ale jestli to půjde takhle, tím líp. A jak to vypadá pod tím víčkem ?
08 čer 2016, 21:52
Já musel odvrtat jenom jeden, ale jde to v pohodě jen musíš být opatrný aby si zbytečně nezabral do toho víčka .A pod tím víčkem , je plastová destička a v ní membrána dohromady to má cca 5-7mm proto tam zůstanou štefty když odvrtáš hlavičky.. Ještě mě napadlo kdyby to kleštěmi nešlo zkusit udělat kontra matku a povolit s ní. Ale mě to šlo ten můj je rok 2015 tak to nebylo tak zarostlý, ale ty šroubky jsou z bláta a byly utažený na krev a taky se mi žvejkl
10 čer 2016, 15:13
Mě jde hlavně o tu hladinu brzdovky, jestli je vidět nějaká měrka, jestli je třeba doplnit nebo je to OK.