Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
13 dub 2016, 19:32
Já měl krásnou spotřebu u 152QMI dokud jsem zajížděl... při max 50 km/h jsems e dostával někam k 2,6l / 100km....
Jak sem začal jezdit normálně, pod 3,2 to neleze.....
Možno juknout jak se to vyvýjelo
Některé excesy přes 3,5 byly následkem ladění vůle ventilů
http://www.spritmonitor.de/en/detail/694544.html
13 dub 2016, 19:52
Tak je to pořád cca 1/2 polovina spotřeby mýho focuse, takže vykazuju nějakou úsporu [WHITE SMILING FACE] já jsem dříve míval samý 2t-fichtla,čz 125,Mz 150 a to taky nebyly žádný etalony nízký spotřeby... Vůči nim je Maxon v celku úsporný vozidlo... Je pravda že každý den jezdím po jižní spojce kde ho musím roztočit na 80 aby mě netlačili kamiony takže se to v tý spotřebě promítne...
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
22 dub 2016, 21:10
Abych navázal na svůj dotaz ohledně přestavby Ardoura, tak lze bezproblému přestavět z verze s tunelem na verzi s rovnou podlahou
Jen se prohazi plasty
IMG_20160422_174830.jpg
IMG_20160422_174824.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
28 dub 2016, 16:21
Zdravim ve spolek,
hned na úvod řeknu že jsem lajk co se týče Motorek/Skútrů. Ale k věci. Mám Ardoura přes půl roku (kupováno jen jako přibližovadlo do práce) , najeto cca 1500, a už delší dobu řešim se servisem problém, který je podle nich v pořádku. Už od začátku ten skůtr nejede jak má, a to hlavně při zátěži (do kopců). Nejsem zrovna štíhlá postava, každopádně ty kopce víc jak 40 km/h nejedu ani zaboha. Rovinky jsou v pohodě, ale i když to zkusim roztáhnout co to dá třeba na 80 km/h tak jak najedu do kopce spadne to na 40 a dál s tim nehnu. Mám dva známý kteří mají stejný skútr a po projetí je to nebe a dudy. Krom toho se mi stává že (většinou) kolem 60tky se prostě jakoby něco otevře a skútr se rozjede mnohem rychleji a je hlučnější, to nedělá pravidelně ale celkem často. Proto se chci zeptat zda-li někdo neřešil něco podobného, případně nějaké řešení, protože s Kelly není moc řeč. Skútr byl zajížděn v klidu, podle příručky, až kolem 1050 sem to začal tahat na plno.
28 dub 2016, 18:35
Já ho mám cca stejnou dobu a podobný nájezd, vážím 95kg a prudký kopec se mnou vyjede plus mínus v 65 km/h a dlouhý táhlý ne extra prudký tak okolo 75km/h ,takže pokud nevážíš 300kg a nesnažíš se vyjet Petřín tak to není normální.
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
28 dub 2016, 23:36
KorejS píše:Zdravim ve spolek,
hned na úvod řeknu že jsem lajk co se týče Motorek/Skútrů. Ale k věci. Mám Ardoura přes půl roku (kupováno jen jako přibližovadlo do práce) , najeto cca 1500, a už delší dobu řešim se servisem problém, který je podle nich v pořádku. Už od začátku ten skůtr nejede jak má, a to hlavně při zátěži (do kopců). Nejsem zrovna štíhlá postava, každopádně ty kopce víc jak 40 km/h nejedu ani zaboha. Rovinky jsou v pohodě, ale i když to zkusim roztáhnout co to dá třeba na 80 km/h tak jak najedu do kopce spadne to na 40 a dál s tim nehnu. Mám dva známý kteří mají stejný skútr a po projetí je to nebe a dudy. Krom toho se mi stává že (většinou) kolem 60tky se prostě jakoby něco otevře a skútr se rozjede mnohem rychleji a je hlučnější, to nedělá pravidelně ale celkem často. Proto se chci zeptat zda-li někdo neřešil něco podobného, případně nějaké řešení, protože s Kelly není moc řeč. Skútr byl zajížděn v klidu, podle příručky, až kolem 1050 sem to začal tahat na plno.
Podívej se v jakém stavu se nachází řemen a spojka s pružinou,případně válečky
04 kvě 2016, 11:04
Mohl by mě někdo zjistit max. rychlost dle technického průkazu, a max. nosnost u Maxona Ardour 125.
Nikdo to nikde neuvádí.
Díky
04 kvě 2016, 11:22
Maximální rychlost dle TP je 85km/h a max přípustná váha je 262kg takže čistá nosnost je 150kg
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
10 kvě 2016, 08:23
Neví někdo jak se dostat k plováku nádrže? Ukazuje mě plnou i po ujetí 100 km. Jaký plasty odmontovat, abych nerozebíral něco zbytečně.
Dík.
10 kvě 2016, 10:17
Ještě počkej chvilku ono to ukazuje všelijak , po ujetí 90 km mi to zvolna začne klesat na 3/4 nádrže a pak je to celkem fofr.Jinak ten plovák je vidět když vyndáš plast pod sedadlem stačí povolit dva šrouby na spodku a dva u zámku sedla a vyndat baterku ,možná bude potřeba sundat prostřední plast tunelu (pokud ho máš)
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
11 kvě 2016, 20:14
Zdravím pánové, zítra jdu na garanční servis a budu tam řešit dva problémy, chtěl bych se jenom ze zájmu zeptat jestli tady někdo řešil podobný problémy . první je se zadní brzdou když jedu delší dobu plný plyn tak má zničeho nic o cca 3mm delší dráhu páčka a jakoby je měkčí na druhý stisk už je normální, ale jenom pro delší rychlý jízdě a druhý problém je když jedu okolo 30km/ h a přidám plyn tak v místě kde je nápis Maxon na motoru slyším cvaknutí- jako když v autě sepne klimatizace takový kovový ,,klap,, dělá to jenom v téhle rychlosti při rozjezdu nebo na stojánku to nedělá. Řešil někdo něco podobného?
17 kvě 2016, 09:40
Podivný chod páky zadní brzdy jsem řešil také, občas jakoby propadla, pořádně jsem odvzdušnil celý systém zadní brzdy a zatím je klid. Žádný vzduch jsem neregistroval, jen jakobych proplách systém novou brzdovou kapalinou.
Co se týká garanční prohlídky, mám teď tuto čerstvou zkušenost:
Pro zaneprázdnění servisu, co mi dělal minulé prohlídky jsem se zkusil objednat na roční garančku (po 3000km) do nově otevřeného servisu Inexmotor v Karlových Varech - nový partner Kelly. Při objednání jsem se ptal, zda dělají na Maxon Ardour garanční prohlídky a reklamace v záruční době - potřebuji vyměnit zadní světla, na každém nesvítí 2 diody. Přijímací technik se vším souhlasil, vše si zapsal, světla objednal, určil termín servisu na dnešní ráno.
Přistavím skůtr a jiný maník mi řekne, že skůtry nedělají, že se kolega asi spletl. Takže opravdu skvělá banda tenhle INEX MOTOR - m.goři, ani zavolat neumí ale hlavně, že na pultě mají plachtu A2 s objednávkami i telefony na zákazníky.
Takže si počkám na osvědčenou kvalitu v původním servisu.
17 kvě 2016, 09:52
Mě to v servise odůvodnili že se vibracemi roztáhnou čelisti a to lupnuti prý dělá řemen ... Tak nevím no[WHITE SMILING FACE] co si o tom myslet .
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
18 kvě 2016, 08:16
Tak mi to nedalo a kouknul jsem pod víko variátoru , tam se zdálo vše OK jen tam bylo hrozně bordelu na kartelu bylo vidět že si o něj řemen pleskne to si myslím že bude dělat to lupnuti.A co se týče brzdy, chyběl mi šroub tam kde je silentblok u výfuku , pak jeden co drží,, podtlakový ventil,,(nevím co to je přesně) a na hlavním stojanu byl tak tak abych ho ztratil. Vše jsem doplnil a utáhl a je klid takže v servise měli pravdu vibracemi se roztahli čelisti ,ale proč to vše nedotáhli to nevím :-\
21 kvě 2016, 19:17
100_4625.jpg
Dnes jsem měnil původní válečky variátoru za nové po 2 letech a poctivých 14 000 km. Zaujalo mě, že nejsou všechny stejně opotřebované, jak bych předpokládal. Některé na sobě mají vydřenou plošku a některé ne. Řemen ještě vypadá, že by mohl nějaký ten tisíc ještě vydržet, ale měřil jsem jeho šířku šuplerou a má 19 mm, původně asi 20. Nevím, jaká je hranice na výměnu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.