Maxon Ardour 125

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Valheru_KOKr » 13 dub 2016, 19:32

Já měl krásnou spotřebu u 152QMI dokud jsem zajížděl... při max 50 km/h jsems e dostával někam k 2,6l / 100km....

Jak sem začal jezdit normálně, pod 3,2 to neleze.....

Možno juknout jak se to vyvýjelo :) Některé excesy přes 3,5 byly následkem ladění vůle ventilů

http://www.spritmonitor.de/en/detail/694544.html
Kája

Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem
Kokříkovi cesty
Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech! Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!
Uživatelský avatar
Valheru_KOKr

250+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 394
Registrován: 29 čer 2015, 15:48
Bydliště: Praha 13
Skútr / moto: Yuki CITY 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 13 dub 2016, 19:52

Tak je to pořád cca 1/2 polovina spotřeby mýho focuse, takže vykazuju nějakou úsporu [WHITE SMILING FACE] já jsem dříve míval samý 2t-fichtla,čz 125,Mz 150 a to taky nebyly žádný etalony nízký spotřeby... Vůči nim je Maxon v celku úsporný vozidlo... Je pravda že každý den jezdím po jižní spojce kde ho musím roztočit na 80 aby mě netlačili kamiony takže se to v tý spotřebě promítne...

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Jarin3D » 22 dub 2016, 21:10

Abych navázal na svůj dotaz ohledně přestavby Ardoura, tak lze bezproblému přestavět z verze s tunelem na verzi s rovnou podlahou
Jen se prohazi plasty :)

IMG_20160422_174830.jpg


IMG_20160422_174824.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jarin3D

10+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 17
Registrován: 23 kvě 2015, 07:20
Skútr / moto: Yamaha X-Max 250

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod KorejS » 28 dub 2016, 16:21

Zdravim ve spolek,

hned na úvod řeknu že jsem lajk co se týče Motorek/Skútrů. Ale k věci. Mám Ardoura přes půl roku (kupováno jen jako přibližovadlo do práce) , najeto cca 1500, a už delší dobu řešim se servisem problém, který je podle nich v pořádku. Už od začátku ten skůtr nejede jak má, a to hlavně při zátěži (do kopců). Nejsem zrovna štíhlá postava, každopádně ty kopce víc jak 40 km/h nejedu ani zaboha. Rovinky jsou v pohodě, ale i když to zkusim roztáhnout co to dá třeba na 80 km/h tak jak najedu do kopce spadne to na 40 a dál s tim nehnu. Mám dva známý kteří mají stejný skútr a po projetí je to nebe a dudy. Krom toho se mi stává že (většinou) kolem 60tky se prostě jakoby něco otevře a skútr se rozjede mnohem rychleji a je hlučnější, to nedělá pravidelně ale celkem často. Proto se chci zeptat zda-li někdo neřešil něco podobného, případně nějaké řešení, protože s Kelly není moc řeč. Skútr byl zajížděn v klidu, podle příručky, až kolem 1050 sem to začal tahat na plno.
KorejS

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 28 dub 2016, 16:07
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 28 dub 2016, 18:35

Já ho mám cca stejnou dobu a podobný nájezd, vážím 95kg a prudký kopec se mnou vyjede plus mínus v 65 km/h a dlouhý táhlý ne extra prudký tak okolo 75km/h ,takže pokud nevážíš 300kg a nesnažíš se vyjet Petřín tak to není normální.

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Dědek64 » 28 dub 2016, 23:36

KorejS píše:Zdravim ve spolek,

hned na úvod řeknu že jsem lajk co se týče Motorek/Skútrů. Ale k věci. Mám Ardoura přes půl roku (kupováno jen jako přibližovadlo do práce) , najeto cca 1500, a už delší dobu řešim se servisem problém, který je podle nich v pořádku. Už od začátku ten skůtr nejede jak má, a to hlavně při zátěži (do kopců). Nejsem zrovna štíhlá postava, každopádně ty kopce víc jak 40 km/h nejedu ani zaboha. Rovinky jsou v pohodě, ale i když to zkusim roztáhnout co to dá třeba na 80 km/h tak jak najedu do kopce spadne to na 40 a dál s tim nehnu. Mám dva známý kteří mají stejný skútr a po projetí je to nebe a dudy. Krom toho se mi stává že (většinou) kolem 60tky se prostě jakoby něco otevře a skútr se rozjede mnohem rychleji a je hlučnější, to nedělá pravidelně ale celkem často. Proto se chci zeptat zda-li někdo neřešil něco podobného, případně nějaké řešení, protože s Kelly není moc řeč. Skútr byl zajížděn v klidu, podle příručky, až kolem 1050 sem to začal tahat na plno.

Podívej se v jakém stavu se nachází řemen a spojka s pružinou,případně válečky
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod lokomaz » 04 kvě 2016, 11:04

Mohl by mě někdo zjistit max. rychlost dle technického průkazu, a max. nosnost u Maxona Ardour 125.
Nikdo to nikde neuvádí.
Díky
lokomaz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 10 bře 2012, 14:37
Skútr / moto: Piaggio XEvo 400, Maxon Ardour 125

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 04 kvě 2016, 11:22

Maximální rychlost dle TP je 85km/h a max přípustná váha je 262kg takže čistá nosnost je 150kg

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod lokomaz » 10 kvě 2016, 08:23

Neví někdo jak se dostat k plováku nádrže? Ukazuje mě plnou i po ujetí 100 km. Jaký plasty odmontovat, abych nerozebíral něco zbytečně.
Dík.
lokomaz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 10 bře 2012, 14:37
Skútr / moto: Piaggio XEvo 400, Maxon Ardour 125

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 10 kvě 2016, 10:17

Ještě počkej chvilku ono to ukazuje všelijak , po ujetí 90 km mi to zvolna začne klesat na 3/4 nádrže a pak je to celkem fofr.Jinak ten plovák je vidět když vyndáš plast pod sedadlem stačí povolit dva šrouby na spodku a dva u zámku sedla a vyndat baterku ,možná bude potřeba sundat prostřední plast tunelu (pokud ho máš)

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 11 kvě 2016, 20:14

Zdravím pánové, zítra jdu na garanční servis a budu tam řešit dva problémy, chtěl bych se jenom ze zájmu zeptat jestli tady někdo řešil podobný problémy . první je se zadní brzdou když jedu delší dobu plný plyn tak má zničeho nic o cca 3mm delší dráhu páčka a jakoby je měkčí na druhý stisk už je normální, ale jenom pro delší rychlý jízdě a druhý problém je když jedu okolo 30km/ h a přidám plyn tak v místě kde je nápis Maxon na motoru slyším cvaknutí- jako když v autě sepne klimatizace takový kovový ,,klap,, dělá to jenom v téhle rychlosti při rozjezdu nebo na stojánku to nedělá. Řešil někdo něco podobného?
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod czJendelin » 17 kvě 2016, 09:40

Podivný chod páky zadní brzdy jsem řešil také, občas jakoby propadla, pořádně jsem odvzdušnil celý systém zadní brzdy a zatím je klid. Žádný vzduch jsem neregistroval, jen jakobych proplách systém novou brzdovou kapalinou.

Co se týká garanční prohlídky, mám teď tuto čerstvou zkušenost:
Pro zaneprázdnění servisu, co mi dělal minulé prohlídky jsem se zkusil objednat na roční garančku (po 3000km) do nově otevřeného servisu Inexmotor v Karlových Varech - nový partner Kelly. Při objednání jsem se ptal, zda dělají na Maxon Ardour garanční prohlídky a reklamace v záruční době - potřebuji vyměnit zadní světla, na každém nesvítí 2 diody. Přijímací technik se vším souhlasil, vše si zapsal, světla objednal, určil termín servisu na dnešní ráno.
Přistavím skůtr a jiný maník mi řekne, že skůtry nedělají, že se kolega asi spletl. Takže opravdu skvělá banda tenhle INEX MOTOR - m.goři, ani zavolat neumí ale hlavně, že na pultě mají plachtu A2 s objednávkami i telefony na zákazníky.
Takže si počkám na osvědčenou kvalitu v původním servisu.
Maxon Ardour 125ccm, 2015, černý
czJendelin

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 18 led 2011, 15:25
Bydliště: Karlovarsko
Skútr / moto: Maxon Ardour

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 17 kvě 2016, 09:52

Mě to v servise odůvodnili že se vibracemi roztáhnou čelisti a to lupnuti prý dělá řemen ... Tak nevím no[WHITE SMILING FACE] co si o tom myslet .

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 18 kvě 2016, 08:16

Tak mi to nedalo a kouknul jsem pod víko variátoru , tam se zdálo vše OK jen tam bylo hrozně bordelu na kartelu bylo vidět že si o něj řemen pleskne to si myslím že bude dělat to lupnuti.A co se týče brzdy, chyběl mi šroub tam kde je silentblok u výfuku , pak jeden co drží,, podtlakový ventil,,(nevím co to je přesně) a na hlavním stojanu byl tak tak abych ho ztratil. Vše jsem doplnil a utáhl a je klid takže v servise měli pravdu vibracemi se roztahli čelisti ,ale proč to vše nedotáhli to nevím :-\
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Karlos 1 » 21 kvě 2016, 19:17

100_4625.jpg

Dnes jsem měnil původní válečky variátoru za nové po 2 letech a poctivých 14 000 km. Zaujalo mě, že nejsou všechny stejně opotřebované, jak bych předpokládal. Některé na sobě mají vydřenou plošku a některé ne. Řemen ještě vypadá, že by mohl nějaký ten tisíc ještě vydržet, ale měřil jsem jeho šířku šuplerou a má 19 mm, původně asi 20. Nevím, jaká je hranice na výměnu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Karlos 1

250+
 
Reputace: 22
Příspěvky: 283
Registrován: 11 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron