Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
08 dub 2016, 12:25
přiznávám, že bych nevěřil že tohle může být příčinou nějakého problému. Neopravil jsi při té opravě nechtěně ještě něco jiného, to co bylo skutečným problémem cukání?
08 dub 2016, 12:59
Opravdu ne, měnil jsem cdi a svíčku a furt to cukalo, chystal jsem se na cívku. Pak mě napadlo zkouknut filtr tam jsem našel tenhle bazmek, jsem to tam vrátil a bylo po cukání.... Nejspíš ten kroužek tam lítal a přicpal sání... Taky nad tím kroutim hlavou, ale člověk se aspoň nenudí
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
08 dub 2016, 14:39
Tak to tam fakt nemám, schválně jsem to rozebral, abych se podíval. Asi nějaká jiná verze ?
08 dub 2016, 14:52
Verze DeLuxe
08 dub 2016, 16:22
Tohoto skútra jsem nejprve chtěl, pak jsem ho zavrhl a dnes si zase říkám, že by mi byl asi stačil... Vydrží ten motor 30000 km když se to trochu šetří? (jízda cca 60 - 70 km/h, žádné soustavné týrání na doraz) Máte někdo najeto přes 20000 km?
08 dub 2016, 19:25
Za 2 roky 18800 výměna 3x svička.
08 dub 2016, 19:34
To není vůbec špatný! :-O
08 dub 2016, 20:44
Ked zmensit hlavnu rysku mozes ten nahubok vyhodit
11 dub 2016, 14:38
Ještě jedna čerstvá zkušenost právě po rozmontování toho vzduchového filtru. Po odšroubování samotného filtru, který drží na 4 šroubech, jsem zjistil k mému překvapení, že ústí té gumové trubky, co jde potom až ke karbeci a tam už má jít filtrovaný vzduch, je potřísněno uschlými mapami jakoby po špinavé vodě. Po delším zkoumání, kterému předcházelo kompletní vyndání celého držáku filtru i s potrubím abych na to pořádně viděl, jsem zjistil částečné odlepení právě toho gumového potrubí, co odvádí filtrovaný vzduch ke karbeci, v místě vetknutí do plastové krabice s filtrem. Mají to lepené nějakým černým pružným lepidlem. Byla tam taková spára, která zřejmě stačila na to, aby tam při jízdě v dešti pronikla špinavá voda, a zřejmě částečně to i přisávalo "falešný luft". K tomu by samozřejmě nemělo docházet, takže jsem vzal silikonový tmel na akvária a celou tu část potrubí jím pořádně opatlal, aby to bylo vzduchotěsné a přitom pružné. Doufám, že tam ta netěsnost byla až poslední dobou a ne déle, to by pro motor nebylo dobré. Teď už to budu jen čas od času sledovat při kontrole filtru, jestli je prostor za ním sterilně čistý, tak jak bych si představoval, že by měl být. Takže bacha na potrubí za filtrem, pánové !
12 dub 2016, 10:03
Zdravím pánové,jenom ze zájmu, kolik vám ty žihadla v průměru baští?
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
12 dub 2016, 13:37
Zatím 3,5-3,8 litru, což je na takový objem motoru hrozně moc, ale styl jízdy je většinou plný nebo žádný plyn.
12 dub 2016, 13:50
Mám to podobně, teď zkouším jezdit 100km klidněji tak uvidím jestli se dostanu pod 3
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
13 dub 2016, 13:24
2,8 až 3,1 . Záleží jak člověk chytá červený na semaforech a taky jaký je počasí.
13 dub 2016, 16:03
Dneska jsem to změřil na 3,6l...a to jsem ho nehnal.... Tak uvidím mám najeto přesně 1000km tak snad si to sedne
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
13 dub 2016, 19:21
Nechci ti brát iluze, ale myslím že to už moc neklesne. Po zajetí ho budeš zase více honit, takže spotřeba bude stejná. Kymco Agility city 125 mi bralo 3,4 l/100 km, Yamaha X-MAX 250 3,2 l/100 km a Yamaha X-MAX 400 mi jezdí za 3,7 l/100 km. Takže určitě neplatí, že slabý skútr má malou spotřebu...