Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
27 bře 2016, 23:09
máš nalítáno 700km podle toho co tu píšeš s tímto strojkem,ženeš to na maximum co to dá pak se nediv že máš problémy s motorem,od 1000km můžeš jezdit na maximum až se motor zajede ,akorát že ty jsi to evidentně chtěl stihnou dříve ,hold techniku neojebeš ta vždy vyjebe s tebou
poděkuj si
28 bře 2016, 00:55
Tak černě bych to neviděl. Náš Maxon má necelých 400 km, jezdí od počátku většinou ve dvou lidech, jelikož manželka se na něm učí a tak dělám spolujezdce, tím pádem stále pod plynem a jede zatím bez chyby. Pouze proběhla preventivní výměna oleje. Když koupíš motorovou pilu, sekačku nebo křovinořez tak s nima taky od vybalení pracuješ na plno. A aniž bych chtěl někoho urazit, tak tyhle motory jsou si hodně podobné. Jednoválcový čtyřtakt pracující po náběhu v téměř konstantních vysokých otáčkách.
V návodu sice píšou něco o jízdě na půl plynu během tolika a tolika kilometrů, ale v dnešní době se otázka záběhu už nijak neřeší. Když si koupím nové auto tak s ním taky jezdím od počátku normálně bez nějakých ohledů na novotu.
28 bře 2016, 01:36
chlapy pak se nedivte když vám něco vypoví službu pokud tak přistupujete ke všemu jak píšete
když to poctivě zajedu do určitých km a pak po těch kilometrech tomu dám a něco se pokazí je to uplně jiný pocit jako když tomu hvízdnu od začátku plnej ranec a ani nenajedu určitý počet(1000)km člověk se pak může vztekat akorát tak sám na sebe a ne na čínský soudruhy a závodní fabriky. hold dělaj si to lidé sami to pak je jasné že je tu 3/4 lidí na foŕum o skutrech proti čínské produkci a nadavají na poruchovost a jiné problémy,sou i tací kteří skutrem jezdej cross-drive po lesích a loukách a to pak ten rám opravdu praská ,pak se objeví hláška prasknul mi rám na china skutru tudíš tento skutr nebrat praskaj na něm rámy,jenže rozumný člověk ví že do crossu patří uplně jiné moto na tyto podmínky stavěné. ale bavme se především o motoru- ano dnes se moc nehledí na to jak zajíždět ,rozumný šofér zajíždět bude a u čínského skůtru to platí dvojnásobně protože motory gy6 je starší koncepce a zajíždět by se měl ,u nového bmw to už asi maj vymakaný tak že se zajíždět již nemusí ale nevím o bmw se nezajímám takže nemůžu soudit zdali je pokrok už tak daleko...ale pochybuju o tom- strojařina je strojařina ale kdoví
28 bře 2016, 07:57
Já ho šetřil ze začátku podle příručky ale po výměně oleje a překročení 500km už jezdím normálně podle potřeby což je 4km normálně 50-60km/h ,3km po jižní spojce na plný plyn a pak zase 5km město takže si nemyslím že bych mu dával vyloženě na prdel.
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
28 bře 2016, 14:23
když si to nemyslíš pak je tedy u tebe vše v pořádku
29 bře 2016, 10:07
Já jsem byl v neděli taky na vyjížďce a dostal jsem z 115 km tachometrových sám. Žádné škubání jsem necítil. Mám ho sice nový, najeto 450 km. Jinak jezdím bez závad, jsem s ním spokojený.
29 bře 2016, 10:12
Dnes jsem koupil svíčku tak jsem zvědavý , jinak mě překvapilo ,že originál svíčka je taky ngk, čekal jsem nějakou no name
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
29 bře 2016, 19:00
noname svicku maji čína skutry v hypernově či tescu,to jsou prave ty činy s kterejma se kazdej zaujatej značkář vyjebal,jo do takovych čin bych taky nešel,na maxonu respektive jua jue něco bude asi nebude tak špatný když je to jeden z china skutru který se nejvice prodava hned po značkovejch
ale co jsem koukal tak i jua jue má na své stroje tv spoty a reklamy.
29 bře 2016, 19:22
No a je po problému, výměna svíčky pomohla, necukalo to a přišlo mi že to šlo i líp do otáček:)
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
30 bře 2016, 01:46
paráda jsem rád i za tebe,objasnilo to jev který vypadal hrozivě a přitom prkotina ,přeji ti at to frčí
05 dub 2016, 15:46
Takže pánové, svíčka to nebyla, asi prvotní nadšení z nové svíčky mi zastínilo úsudek:-) cukalo dále, tak jsem laboroval s cdi dal jsem tam od Naraku, pořád stejný takový slabý vynechávání, potom jsem vyčistil kompletně karburátor pořád stejný stav... Tak odhodlaný koupit cívku a pokud by to škubání nepřestalo tak to dám do servisu , jsem se rozhodnul kouknout na vzduchový filtr no a ejhle, pod filtrem byl nějaký plastový nakružek, jako by 4cm trubky tak jsem koukal kam to patří a vešlo se to do sací trubky ke karburátoru... Takže moje úvaha zní že tam v těch největších točkach šlo moc vzduchu a mělo to prostě chudou směs, protože potom co jsem to projížděl tak 30km ani jednou nevynechalo ..
PS: teď jede po ideální rovině cca 85-90km/h tachometrových
05 dub 2016, 20:29
tak aby ti to dlouho vydrželo,je fajn že i prkotina může pomoci a to i druhým kterým by se něco takového stalo. přeji at jezdí bez problemu
06 dub 2016, 10:51
A jak mohl ten nákružek sám od sebe vypadnout a ještě k tomu před filtr ? Měl jsem to párkrát rozebraný při čištění filtru a nic takovýho jsem tam neviděl.
06 dub 2016, 11:11
Nevím jak to mohlo vypadnout, ale bylo to jak se povolí 4 šrouby a vytáhne se celý filtr tak v ty sací trubce to chybělo zítra to vyfotim
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk