Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
19 bře 2016, 22:24
Jestli chceš, můžeš celý tento ventil vyhodit a zaslepit tu hlavní silnou hadičku která vede od válce a pak zaslepit tu slabou co to ovládá. Já jsem , navíc odmontoval tu kovovou trubku u válce a místo ní zpět našrouboval kovovou záslepku s těsněním. Tu slabší hadičku jsem zkrátil, zaslepil a připnul někam kde se nebude plést. Od té doby najeto 120 km, bez problému.
20 bře 2016, 08:59
Díky moc za radu ja ucpal obě trubky..sundávat nebudu jsem v záruce potrebuju aby to vypadalo jako že nic.
20 bře 2016, 10:03
Tohle není Porsche, nikdo po tobě nepůjde za každou věc kterou si upravíš. Já si běžný servis dělám sám a do servisu si jen chodím pro razítka do garančky. Za 14 dnů tam jdu znovu. Řeknu jim co mám hotové, že jestli chtějí ať si ho prohlídnou, ale že vše funguje tak je to ztráta času pro oba dva. Oni jsou rádi že se s tím nemusí babrat, protože na tom se fakt neuživí, zaplatím pár korun, dokonce dostanu i doklad o zakázce a odjíždím za 10 min. pryč. Hlavně vím co jsem vyměnil a jak to opravdu vypadá. Vždyť je to jak sekačka na trávu akorát má míň kol
26 bře 2016, 20:48
Zdravím pánové, chci zeptat jestli už tu někdo řešil tento problém. Když jedu cca 80-85 tak cítím slabý cuknutí jakoby vynechal na strašně krátkou dobu motor a samozřejmě i trochu zpomalí a děje se to vždy v maximální rychlosti. Jinak má zátah perfektní a nevynechá ,nevím na co zaměřit, jestli to hledat v karburaci nebo v svíčce/elektrice.Díky za tipy a rady
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
27 bře 2016, 10:42
To bude omezovač který tak stroj chrání před překročením kosmické rychlosti,aby se nedostal do poločasu rozpadu..
27 bře 2016, 11:29
Tonere, tos nemusel, jsou svátky jara, buďme na sebe hodní !
27 bře 2016, 12:49
Jakmile na Maxonu dosáhnu maximální rychlosti, dojde k menšímu sonickému třesku. To bude asi to malé škubnutí které cítíš. Časem si zvykneš, majitelé značkových skútrů to neznají protože jejich skútry mají omezovač který tomu brání. Je to z důvodu ochrany sluchu podle nařízení evropské unie. Číňani takovou drobnost neřeší
Asi bych hledal v elektrice. Zkontroluj vše od cívky ke svíčce.
27 bře 2016, 13:38
Hledat nemusíš, stejně nenajdeš. Dělá to CDI, omezuje Ti maximální otáčky. Jedině koupit nové , bez omezení.
27 bře 2016, 19:18
Berka má pravdu, soustředil bych se na zapalování, konkrétně svíčku, jestli je v provozu déle než 6 000 km. Nedávno jsem měl ty samé příznaky, ale nevěnoval jsem tomu pozornost. po pár jízdách už jsem ale zůstal viset se zdechlým motorem na křižovatce. po několikerém marném startování motor náhodně naskočil a já dojel naštěstí až domů do garáže. Po víkendu už jsem ale vůbec nenastartoval a bylo to prostě starou svíčkou a jako bonus byl ještě načnutý kabel ke svíčce, držel snad na jednom drátku hned u fajfky. Takže nejdřív bych šel zavčasu po těchhle věcech, než tě to vypeče daleko od domova.
27 bře 2016, 19:25
CDI to být sice může, ale určitě to nebude úmyslně omezovat otáčky. V této rychlosti ještě nemůže dosáhnout maximálních otáček. Náš Matador se dokáže z kopce roztočit až ke 120 km/h a v ten moment musí motor točit mnohem víc než jeho při 80-85 km/h
27 bře 2016, 19:48
Jasně, CDI u Ardoura nemá žádné omezení, to bych vyloučil.
27 bře 2016, 19:59
Díky za tipy, svíčka je tam originál a má najeto cca 700km, nevím jestli je tam nějaká čína nebo značková, každopádně ji zkusím vyměnit v úterý a zkusím zkontrolovat kabel k fajce ... Bych nevěřil že tyhle stroje mají nějaký omezovače.
Kdysi když jsem míval MZ tak mi něco podobného dělala pojistka ,která se vibracemi při maximální točkách uvolnila, ale tady je ta pojistka úplně jinak řešena . Ta závada není nějak hrozná, ale ten motor je cítit že má tah a najednou lehce vynechá a je po zátahu tak je to nepříjemný. Bych to popsal jako když vás ženská svlíkne a pak odejde a vrátí se oblečená že přijede tchýně, asi takový pocit z toho mám když atakuju 90 km/h a pak to kvůli cuknuti spadne na 80:)
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
27 bře 2016, 20:17
zkus kouknout zda je dobře dotažený kontakt na baterce...
jinak ty Vaše rychlosti mě udivují mě kdykoliv kdokoliv půjčil Maxona, jezdil vždy jak Yuki... max 80km/h podle GPS( ideální rovinka bez protivětru)
27 bře 2016, 20:32
Já to beru podle tachometru ,takže rychlost ± , a nedělalo to , na jižní spojce to prostě ženu na max a necukalo to měl jsem na tachometru 90 a něco a včera to začalo cukat a z těch 90 spadne na 80 a sbírá se to zas k tý 90 a tak furt dokola, něco nezvládá ty vysoký otáčky, každopádně zkouknu i ty kontakty
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
27 bře 2016, 20:38
Rychlost byla míněna tachometrová. Dnes Maxon najezdil dalších téměř 100 km a můžu v klidu říct že ve dvou osobách drží v klidu 85 km/h tachometrových a někdy tam vleze 90-95. Z kopce vlivem gravitace, nikoliv vlastní vůle se dokáže rozvášnit až na těch 120 km/h, opět tachometrových. Dnes jsem na něj na zkoušku namontoval kameru GitUP 2, obraz dokonalý, zvuk hrozný protože jsem použil nevodotěsný kryt a je strašně slyšet pískání větru, takže až ho nahraji na net tak vám sem hodím odkaz. Rychlost tam sice vidět nebude, protože kamera je uchycena u pravé nádobky na brzdovou kapalinu, ale podle zrychlení a jízdy asi poznáte že jen 50 ani ve dvou osobách nejede.