Maxon Ardour 125

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Dusan14 » 05 kvě 2015, 10:01

Asi by to chcelo riesit tu spinaciu skrinku skor nie?
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Jirabach » 05 kvě 2015, 10:21

Ne, ta skříňka je stejná už mám druhou a ta první šla taky ztuha. Jsem strojař, takže "ztuha" neznamená, že by byla zadřená, nebo něco takového. Jde to hladne, jen je tam silný péro. Abych nebyl za vandala!!! Ta první byla už od Kelly poškozená při koupi. Prodavač mě na to upozornil, že tam někdo "páčil" tu záklopku. Zkusím se zeptat v Kelly, jestli se někdo neozval, ale jsem si skoro jistý, že řeknou, že to používám nevhodným způsobem.
Uživatelský avatar
Jirabach

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 23 črc 2014, 19:59
Skútr / moto: Maxon Ardour
Tuning / úpravy: Revmaplechy vlastní konstrukce.

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Decado » 08 kvě 2015, 18:16

Zdravím pánové,

tak moje dojmy z Maxona. Měl jsem tu smůlu že jsem narazil na vadný kus. Trošku vypíšu co se mi tam všechno posralo a jak to dopadlo:

1 měsíc: ohnutý hlavní stojan (reklamováno vyřízeno)
2 měsíc: bez plynu nešel nastartovat a opět ohnutý hlavní stojan (reklamováno, stojan vyměněn a na startování mi řekli, co bych chtěl je to čína, ale že můžou vyměnit karburátor, ale museli by ho objednat a 14 dní by mi tam stál, tak jsme se na to vykašlali)
4 měsíc: skůtr se brutálně naklání na levou stranu (zjištěno kamarádem po výměně skútrů a on pustil řidítka), něco rachotilo vzadu u zadniho kola v nízkých rychlostech, špatné odsávání nádrže, přední kolo šlo šejdrem. - skůtr byl zaslán do Prahy na reklamaci: vyjádření vyměnili startér (už startuje občas i bez plynu, opravili odsávání par, přední kolo narovnaly, že už nejde šejdrem. Provedeno proměření rámu - rám v pořádku, opraven variátor přetočená kola) Požadoval jsem odstoupení od smlouvy - bylo mi sděleno, že na to nemám nárok a skútr mi vrátili. Bohužel až po převzetí doma jsem si všiml, že skútr je na celé pravé straně odřený ( vyvažovací šroub byl nakřivo, pravý plasty na hranách odřené a promáčklý výfuk - s kámošem jsme identifikovali, že ho převáželi na podlaze vozu bez jištění a tohle je v důsledku cesty !!!!) Nicméně než jsem dojel domů opět podivné chrčení. Ten samý den opět reklama s žádostí o odstoupení od smlouvy - uvedeny závady skútr se naklání na levou stranu (při puštění řidítek na rovné cestě okamžitě padne doleva jako by jste vyhodili koleno do boku na superstortovní motorce) a chrčení v zadní části motocyklu při rychlosti do 20 km v hodině. Skútr se mi vrátil po 3 týdnech s vyjádřením, že reklamace se neuznává jelikož naklánění skútru je dáno specifikací výrobku, protože na levé straně se nachází variátor (projížděl jsem i kámošův skútr a jeho to nedělá a i technik v našem "autorizovaném" servisu mi řekl, že tam je něco špatně asi křivý rám, a že se to musí poslat do Prahy pokud chci odstoupit od smlouvy) a k tomu chrčení napsali, že skútr projeli a závada se neprojevila (je s podivem, že k tomuto náš technik řekl, že pravděpodobně je tam ohlodané ozubené kolo v převodovce za variátorem a když není skútr zatížený (v malých rychlostech) tak prokluzuje), nicméně přesně v té části popsané našim mechanikem se nacházely nové šrouby a po rozdělání v "autorizovaném servisu" jsme tam našli úplně nové součástky. Následně jsem ty reklamace vzdal a používám ho po dalších 900 Km přestal jít tachometr i s počítadlem ujetých km... takže na řadě další reklamace)

Takže odpověď k odstoupení od smlouvy: nemáte šanci, jediná šance je, že to nestihnou do 30 dnů.
Koupit, či nekoupit: odpověď zní nekupovat. Protože když vezmete cenu 25.000,-Kč a záruka je 6.000 Km odpovídá to cena na 1 km 4,-Kč + benzín. Dále množství servisních prohlídek po 300 Km po 1500 Km po 3000 km a po 4.500 km v průměru jedna serviska stojí 500,-Kč což je 2.000,-Kč (bez servisek to ztrácí záruku), takže mi vychází 100x lepší varianta koupit jetý značkový skútr třeba honda pcx což je nesmrtelná mašinka, udělat na tom při koupi generálku a potom jenom s provozníma nákladama (výměna náplní a dílů co se opotřebovávají) uhánět x desítek tisíc km.
-K rychlosti bych uvedl, že ta se pohybuje okolo 80 km/hod. většina jich strašně proměřuje a strašně moc záleží na větru. Když je silný protivítr jste rádi za 75 km v hodině a když fouká do zad jede to v pohodě i okolo 90 km.
- Spotřeba: zjistil jsem, že mě to žere 4,2 l na sto: honda PCX v průměru 2,5 l na sto. U maxona strašně také závisí na okolní teplotě: čím menší teplota tím větší spotřeba a už jsem se dostal i na 4,7 l na sto.
Jinak já jsem s číňanama skončil a po nasrání s tímhle strojem si dodělávám papíry na velkou mašinu a v červnu budu kupovat klasickou motorku.
Decado

5+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 8
Registrován: 25 črc 2014, 16:30
Skútr / moto: skútr
Tuning / úpravy: úpravy

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Milan57 » 08 kvě 2015, 18:29

Původně jsem o něm před cca 3 rokama taky uvažovat- po přečtení recenzí jsem rychle vycouval. Moje zlatá Wejvina- jela podobně rychle ale za max. 2 litry (i když byla krapet dražší) ale je fakt, že jsem jen a jenom jezdil a bohužel jsem musel brát benzín a občas vyčistit řetěz. Ale jak tak čtu a koukám za těch 7 tisíc km co jsem s ní najel se mi bohatě vyplatila. Držím pěsti ať dobře vybereš---- po papírech něco většího.
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Vratas » 08 kvě 2015, 18:54

Decado, jaký byl stav tachometru při těch jednotlivých závadách a kdy se objevila první? Jsem rád, že tyhle paskvily vyškolily dalšího člověka k normálnímu rozhodnutí se tomu vyhýbat, pokud to tedy dodržíš.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod l333v » 08 kvě 2015, 18:57

Jak napsal "DECAdO" je to opravdu ze skusenosti s cinou ja na srazu skutru s SC Brno mel tu moznost se sejit s majiteli cin a jen 1 clovek z 4 nemel s cinou zadny vaznejsi problem zbyvajici 3 porad museli neco resit, proste je to cina a uz v obchode je jasne ze to chce do toho dalsich 20 000kc nasypat aby to vubec jelo a ve vysledku mate cinu za cca 55 000kc proc radeji nekoupit znacku. Vsak kurna kdyz neco chci tak si na to nasetrim ne? takovy ty keci ze na to nemam a podobne jsou jen shit ceskych obcanu proste radeji jeta znacka nez tohle. Ja kdyz jsem se tenkrat rozhodoval tak jsem sel do autokely se na to podivat a proste hruza uz jsem to tu jednou psal vsechno lagricove udelany smrdelo to a prodavacovi se to ani nepodarilo nastartovat az na 5 pokus a na to mi rekl to je normlani je to novy az se to zajede uz to delat nebude :D :roll: no kazdopadne kdyz jsem videl plasty a instalaci elektriky od koupi jsem ustoupil dalsi 3 mesice jsem dosetril par penez a koupi novou hondu pcx 150 a jsem stastny. 8)
Uživatelský avatar
l333v

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 98
Registrován: 16 pro 2014, 15:39
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda pcx 150/Harley -Davidson sportster 883 iron
Tuning / úpravy: Kompletní ritika, zadni stupacky,reflexni polepy na kolech, ventilky,horni kufr,Akrapovič

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Mirda.kena » 08 kvě 2015, 19:16

Musim rict, ze jsem mel na svuj kus asi stesti. Na zacatku jsem vychytal problem s tank.hrdlem, ktere ve 300km na garancce vymenili, protoze mi jinak neslo natankovat vic nez pul nadrze. Jinak ale ok, najel jsem za rok 2200km bez problemu. Studeny skutr chytnul na prvni, teplej s troskou plynu taky hned na prvni. Bez plynu to byl problem, ale to jsem uz neresil, kdyz s plynem na prvni chytal. Spotreba kolem 3,5 litru, maximalka rovina 85, z prudsiho kopce i 115. Proti GPS tacho meril jen asi o 6km vic. Po roce jsem ho ted ale prodal. Svezl jsem se na PCX 125 a to je jiny svet, samo za 2 az 2.5 nasobne penize, abych Maxonu nekrivdil.
Mirda.kena

50+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 65
Registrován: 19 čer 2014, 17:25
Skútr / moto: MAXON Ardour

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod cage121 » 08 kvě 2015, 19:36

Taky jsem koupil žihadlo Maxon a po týdnu ježdění na tomto zmetku jsem odstoupil od kupní smlouvy přes internet.Prachy jsou doma najel jsem 160km. Teď ani nevím jestli jít do Hondy PCX nebo Yamaha Majesty S ,na tom Maxonu mě to nějak neohromilo.
cage121

25+
 
Reputace: -20
Příspěvky: 36
Registrován: 01 led 2014, 23:59
Bydliště: Ostrava Dubina
Skútr / moto: maxon
Tuning / úpravy: ne

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Mohy 125 » 08 kvě 2015, 19:41

a co presně ti vadilo na maxonu? treba jizda na motorce není pro tebe... :wink: A není to Maxonem.
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Vratas » 08 kvě 2015, 19:48

cage121 píše:Teď ani nevím jestli jít do Hondy PCX nebo Yamaha Majesty S ,na tom Maxonu mě to nějak neohromilo.


Ladičky ve znaku 8)
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Mirda.kena » 08 kvě 2015, 19:58

Majesty bude drazsi nez PCX, pokud se bavime o novem stroji, i PCX 150 bude levnejsi nez Majesty 125. Zajdi si k prodejcum a svez se, udelal jsem to stejne, ale beru PCX.
Mirda.kena

50+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 65
Registrován: 19 čer 2014, 17:25
Skútr / moto: MAXON Ardour

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Jirabach » 08 kvě 2015, 20:44

Tak já za sebe. Dnes najeto 2500 km. 90% jízd po městě (proto jsem to kupoval), takže mi to stačí. Dnes jsem jel 40 km na Moto sraz do Teplic a myslel jsem, že to bude horší. Jel jsem tacho 80 km/h, což je u mě 70 skutečných (ověřeno na několika radarech). Proč to ale píšu. Svezl jsem se na Kymco Downtown 125! a to je jiný kafe. Delší rozvor, takže krásně sedí na silnici. Jelo to 110 km/h a pořád v klidu. Nejvíc mě zaujal posez, prostě křeslo. Kymco jsem si vyzkoušel už v Praze a vůbec bych se toho nebál. Myslel jsem si, že je to karegorie "Asie". Ano je, ale jiná, než Čína. Čekám ale stejně na cestu do Plzně, mám tam slíbenou jízdu na 150 PCX, ta asi vyhraje. Uvidím, až se svezu.
Uživatelský avatar
Jirabach

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 23 črc 2014, 19:59
Skútr / moto: Maxon Ardour
Tuning / úpravy: Revmaplechy vlastní konstrukce.

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Mirda.kena » 09 kvě 2015, 06:20

Downtown je moc hezkej, ale u me proste vyhrala PCX, Kymco jsem zavrhnul kvuli cene, ale proti Maxonu bude kazda volba lepsi. I kdyz jak rikam, mne slouzil bez zavad rok a s tim, ze kvality drazsich znacek nedosahuje jsem pocital...
Mirda.kena

50+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 65
Registrován: 19 čer 2014, 17:25
Skútr / moto: MAXON Ardour

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Mohy 125 » 09 kvě 2015, 09:47

cage121 píše:Škoda se rozepisovat ,je to tu samej kokot.

můžeš to nějak definovat? Proč samej kokot? Já se treba jako kokot necítím...ale je fakt že záleží na uhlu pohledu :wink:

-- 9. 5. 2015 10:12 --

Jirabach píše:Tak já za sebe. Dnes najeto 2500 km. 90% jízd po městě (proto jsem to kupoval), takže mi to stačí. Dnes jsem jel 40 km na Moto sraz do Teplic a myslel jsem, že to bude horší. Jel jsem tacho 80 km/h, což je u mě 70 skutečných (ověřeno na několika radarech). Proč to ale píšu. Svezl jsem se na Kymco Downtown 125! a to je jiný kafe. Delší rozvor, takže krásně sedí na silnici. Jelo to 110 km/h a pořád v klidu. Nejvíc mě zaujal posez, prostě křeslo. Kymco jsem si vyzkoušel už v Praze a vůbec bych se toho nebál. Myslel jsem si, že je to karegorie "Asie". Ano je, ale jiná, než Čína. Čekám ale stejně na cestu do Plzně, mám tam slíbenou jízdu na 150 PCX, ta asi vyhraje. Uvidím, až se svezu.

Ahoj, s DT určitě chybu neudělaš, sám mám a je super! A co se týče kvality, mám motorku po lonskym čelním nárazu do dodávky v relativní rychlosti, a odnesli to pouze plasty, rám motorky neponičen, rovný... Kamarád má na servisu DT co se kutálel, dopadl hur než muj, a po odstrojení je taky rovnej..... Myslím že až to tu přečte že hodí foto :-)

Mužu rict že sem fakt rád a vybral sem dobre. Jsou chvíle kdy zvažuju prodej, ale nevím co jiného bych koupil.. :roll: :|
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Jirabach » 09 kvě 2015, 13:35

Mě se svezení fakt líbilo, ale zdá se moc velkej (proti Maxonu). Večer si vzmu tužku a papír a namaluju si to v měřítku (Maxon, Kymco DT, Kymco XCT a Honda PCX). Jezím do kanceláře, kde je nouze o místo. S Maxonem často zaparkuju i mezi autama NAPŘÍČ ! Bojím se, že s DT bych na tom byl jako s autem.
Uživatelský avatar
Jirabach

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 23 črc 2014, 19:59
Skútr / moto: Maxon Ardour
Tuning / úpravy: Revmaplechy vlastní konstrukce.

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron