Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
28 črc 2014, 23:11
Kopeček byl docela parádní bylo to na cestě ze Znojma do Jihlavy a mě tachometr proměřuje cca o 8 km. Jinak mi přišlo, že jak jsem ho držel skoro pořád na plnej plyn a zdálo se mi, že se mi cca po 15 km jízdy docela rozjel a i do kopce, kde normálně má problem jet 60 km/hod. mi jel třeba 80 km/hod. Přijde mi občas, že záleží hodně na práci s plynem, aby se u variatoru přehodil převod na největší. Zatím jsem měl nejlepší jízdy, když jsem ho rozjížděl s pomalým zrychlováním a potom už to frcelo.
Jinak pánové pozor na servisy. Není servis jako servis. Maxík mi nestartuje bez plynu a při garančce po 300 km jsem to říkal mechanikovi v jednom autorizovaném servisu a ten mi na to řekl: "a jako vy už jste viděl motocykl, kterej by startoval bez plynu??" na toto jsem mu odpověděl: jo viděl a on, že to je nějaká náhoda!!!!.
Našel jsem si tedy v okolí jinej autorizovanej servis, teď jsem tam objednanej na servisku po 1500 km a když jsem tuto zkušenost říkal mechanikovi v novém servisu tak mi na to řekl: cože? To si děláte srandu? Já se vám na to při servisce podívám, vyměním svíčku vyčistím karbec a kdyby to dál zlobilo, tak by jsme ten karbec úplně vyměnili. To tlačítko na startování a karbec tam jsou, aby jste nemusel dávat plyn.
Tomuhle říkám rozdíl v přístupu. Je vidět, že není servis jako servis.... Servisku mám ve čtvrtek tak potom napíšu své dojmy.
29 črc 2014, 18:32
Tak nevim, neco na tom co pises o servise bude. Ja byl na prvni garancce ve 300km a v servise byli ochotny, proti tomu nemuzu rict nic. Na zaruku mi vymenili predni cast kapotaze, kde jsem je upozornil na praskly "zobacek" uchyceni, pak hrdlo k nadrzi, kde byl spatne vylisovany prepad z nadrze, kvuli kteremu jsem nemohl tankovat plnou...studene starty mam na prvni tuknuti starteru. Ale teple byl problem. Mechanik vycistil karbec, zkontroloval automaticky sitic...no a poradil mi start s trochou plynu u tepleho motoru. Musim rict, ze to tak delam a zatim vzdy na prvni tuknuti startuje i teply motor. Mechanik mi rekl, ze je to kus od kusu ty starty, tak nevim. Urcite dej vedet po prohlidce.
29 črc 2014, 20:32
Taky musim startovat se spetkou plynu. Nijak mi to nevadi. U teplejsiho motoru je to horsi. Chytne treba na potreti. Jinak byl jsem na garancce a vymenili mi zvlneny kotouc. Na miste se telefonicky resil s auto kelly. Nejak se jim moc nechce kotouc hodit do zaruky. Servisak byl ochotny a presvedcil je. Nakonec znich vylezlo ze kotouc poslou na EXPERTIZU jestli jsem siho neznicil ja. Pokud se prokaze vada materialu uhradi mi penize ktere jsem daval za novy.... docela sem koukal ze delaji takovy povyk kvuli kotouci za 350 ,-.... jinak sem po servisu zjistil ze kdyz hodim skutr na hlavni stojan tak skutr stoji krive O_o. Koukal sem ze jedno kopyto je posonuto o nekolik cm dopredu... co stim asi vyvadeli
najeto 3125 km. Motorove vse ok.
30 črc 2014, 13:10
Kolik foukate pneu? Ja predni 2,1 a zadni 2,2.
30 črc 2014, 13:47
Pneu - Ještě jsem nekoukal, ale mechanik co jsem se objednával na první garančku říkal, že foukání může mít vliv na "brnění" při rychlejší jízdě. Na to jsem si totiž stěžoval. Řekl, abych to neřešil, ale až bude zajeto, tak si to mám vyzkoušet (vliv tlaku na komfort jízdy).
Já bych k tomu dodal taky (možná hloupý) dotaz. Roztočené kolo na stojanu poměrně slušně chvěje (hází). Nikdy jsem neviděl vyvažovat motorkové kolo, ale když se na to prodávají závaží, tak se to asi dělá - díky za případnou radu.
A ještě jeden dotaz. Často si neuvědomím zapnutý blinkr, hlavně proti slunci. Automatické vypínání jako u auta se asi nedělá co ? (!!! VTIP !!!)
Co by se ale dělat mohlo by byl nějaký bzučák. Znáte něco takového ?
díky
30 črc 2014, 14:07
Určitě se vyvažují i motorková kola, zkontroluj si hlavně dotažení toho kola v ose. Jinak bzučák bude čistě individuální záležitost, kdy si toto budeš muset udělat sám. Prodávají se takové ty malinké na dva samořezy, od nich bys mohl do přepínače blinkrů vyvést dvojlinku a zapojit kontakty tak, aby ti to bzučelo při zapnutém přepínači do určité polohy.
30 črc 2014, 15:15
Vratas píše:Určitě se vyvažují i motorková kola, zkontroluj si hlavně dotažení toho kola v ose. Jinak bzučák bude čistě individuální záležitost, kdy si toto budeš muset udělat sám. Prodávají se takové ty malinké na dva samořezy, od nich bys mohl do přepínače blinkrů vyvést dvojlinku a zapojit kontakty tak, aby ti to bzučelo při zapnutém přepínači do určité polohy.
Díky - mě překvapilo, že na tom zadním kole hází už samotný náboj kola.
Jinak dotažení jsem kontroloval, to je OK.
Na ten bzučák se poptám, nemáte někdo tip?
30 črc 2014, 16:15
Mirda.kena píše:Kolik foukate pneu? Ja predni 2,1 a zadni 2,2.
Snad mas navod tam to pisu na kolko sa fuka, na mojom 1,75 predne; 2,1 zadne, maximalne hadzanie disku je 3mm v axialnom aj radialnom smere...
30 črc 2014, 17:02
Motorkový i skůtrový kola se vyvažujou. Nedělaj to ale v každým pneuservisu. Musej na to mít nějakej speciální upínák na motokolo.
S tím házecím nábojem jsem se tak už setkal. Měl jsem to na Kentoye. Když jsem roztočil zadní kolo, tak jsem viděl, jak hází buben o cca 1cm nahoru a dolu. Ale jenom buben, samotnej ráfek s gumou už byl OK. Prostě jako kdyby buben nebyl přesne uprostřed ráfku, ale díra jo. Prostě byl vyosenej jenom buben. V pneuservise, kde se mě to snažili vyvážit říkaly, že to kolo je už špatně vyrobený - vyvážit pořádně nešlo a od cca 50km/h se celej skůtr klepal jak ratlík. Dál jsem to neřešil, protože jsem ten krám prodal kvůli tomuhle a ještě jiný závadě, než se to stihlo uplně rozpadnout.
30 črc 2014, 18:31
No propánakrále to koukám.
Mr.Vozo rozhodně se poptám v okolí na Motovyvažování (nevíte náhodou někdo - Louny) a v Kelly to zkusím uhádat na případnou výměnu.
Davide já mám sice uživatelskou příručku, ale o tlaku v pneu tam není nic (24 stránkový sešit formátu A5).
O házení disku samozřejmě tuplem nic.
Je to "někde" k sehnání (tyto informace)? To pro případ, že se budu chtít v obchodě dožadovat nápravy ?
Děkuju za odpovědi.
30 črc 2014, 19:54
V pri rucce to najdes. Staci cist. Strana 9. Treti radek zespoda. Pro predni 20 Kpa a pro zadni 22,5 Kpa.
31 črc 2014, 07:30
defoo píše:V pri rucce to najdes. Staci cist. Strana 9. Treti radek zespoda. Pro predni 20 Kpa a pro zadni 22,5 Kpa.
Kdybych to dvakrát neprohlížel, tak bych se styděl, že jsem línej a raději se zeptám. Teď se sice taky stydím, ale proto, že jsem to přehlédnul. Podle prvního řádku:"Nejezděte, když to nebrzdí..." jsem asi dál jem přelétl očima a čekal rady typu:"Nejezděte na skutru ve čtyřech osobách, na náledí nejezděte víc jak 60 km/h a podobná varování
"
Díky
05 srp 2014, 14:36
Ahoj, prosím, nebyl by mi někdo schopný poslat ( naskenovat) uživatelskou příručku na Maxona?
Mám Matadora, ale myslím, že i Ardour by pomohl, Kelly na to nějak zapomnělo a dnes mi teda doručili teprve servisní knížku
A na příručku pozapomněli opět
05 srp 2014, 15:12
Lidé dobří, zkuste hledat. Dávám to sem již po třetí.
http://rhon.nunak.eu/
07 srp 2014, 15:41
Dik za navod, je sice asi na Matadora, ale hodne veci bude podobna s Ardourem.
Jinak mam najeto 950km, zatim vse ok. Ardoura mam cca mesic a pul. Maximalka z kopce 105 km/hod, rovina mezi 85km/hod az 90km/hod podle vetru.
Udaje jsou dle tacho. GPS cca o 5 km/hod mene. Spotreba od 3 do 3.5litru asi podle stylu jizdy. Nejdelsi cesta okolo 70km, celkem v poho. Jen mimo mesto chybi trochu rychlost. Udrzet pres 80km/hod stejne nejde, z kopce a po rovine ano, ale jinak ne. Brzdy ok, na dosahovane rychlosti myslim staci.