Kopeček byl docela parádní bylo to na cestě ze Znojma do Jihlavy a mě tachometr proměřuje cca o 8 km. Jinak mi přišlo, že jak jsem ho držel skoro pořád na plnej plyn a zdálo se mi, že se mi cca po 15 km jízdy docela rozjel a i do kopce, kde normálně má problem jet 60 km/hod. mi jel třeba 80 km/hod. Přijde mi občas, že záleží hodně na práci s plynem, aby se u variatoru přehodil převod na největší. Zatím jsem měl nejlepší jízdy, když jsem ho rozjížděl s pomalým zrychlováním a potom už to frcelo.
Jinak pánové pozor na servisy. Není servis jako servis. Maxík mi nestartuje bez plynu a při garančce po 300 km jsem to říkal mechanikovi v jednom autorizovaném servisu a ten mi na to řekl: "a jako vy už jste viděl motocykl, kterej by startoval bez plynu??" na toto jsem mu odpověděl: jo viděl a on, že to je nějaká náhoda!!!!.
Našel jsem si tedy v okolí jinej autorizovanej servis, teď jsem tam objednanej na servisku po 1500 km a když jsem tuto zkušenost říkal mechanikovi v novém servisu tak mi na to řekl: cože? To si děláte srandu? Já se vám na to při servisce podívám, vyměním svíčku vyčistím karbec a kdyby to dál zlobilo, tak by jsme ten karbec úplně vyměnili. To tlačítko na startování a karbec tam jsou, aby jste nemusel dávat plyn.
Tomuhle říkám rozdíl v přístupu. Je vidět, že není servis jako servis.... Servisku mám ve čtvrtek tak potom napíšu své dojmy.