Pořádnej nápis Abrilia Zport Hity a celýho skůtra ještě polepit samolepkama Milossi (Malossi), Nebo (Hebo), Holini (Polini) a Naruku (Naraku)... když recese, tak pořádná
Samozřejmě, že to nemyslím vážně
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Ty nápisy tam prostě budou i s tím Adventure Kucí, nevíte někdo kde sehnat pořádný gumy aby pásly v rozměru 100/80/14 na předek i na zadek? Chtěl jsem Michelin Citygrip alle ty jsou v rozměru 110/80/14 což by mi nevadilo bo jsem chtěl dát stejně širší pneu ale ty Michelinky jsou jen na zadní kolo, na přední jsou jen ve 120tce! Už sem se díval i na Dunlop Scootmaster ale je to to samé, ve 110 maj pouze zadní a ve 100ce vůbec nejsou Nerad bych tam dával Savy
To že v mám rozměru a i rozměru 110/80 14 se dělá jen zadní pneu ale třeba u michelinky ta přední běží naopak než ta zadní, viz obrázky. No a když dám tu zadní i na předek tak bude vzorek stejným směrem jak napředku tak na zadku ale u přední by měl jít ten vzorek obráceně k vůli odvodu vody.
edit: Teď mě Luki poslal fotky motoru a jde ho skládat
1391466_10200406033626567_1793546209_n.jpg
No a takhle vypadají kola Jen brzdiče a kotouče musím dát z červené do modré nebo černé
DSC_0153.jpg
DSC_0151.jpg
DSC_0149.jpg
Takže skůtr už je doma, Luki odved dobrou práci. U placení sem měl sice málem infarkt ale jde to poznat jak blázen. Maximálka bez předklánění se je na pohodu do 115-120km dle počasí a max co jsem jel bylo 123km/hod když jsem se trošku přikrčil a byl menší odpor větru. Stovka je na tacho za chviličku a akcelerace je taky super, odstranila se ta díra na spodku a jede to jak má. S laďákem kterej sem koupil novej to má zvuk brutálně bublavej....až tak že tam radši dám vložku abych nedráždil sousedy a nelákal cajty ve městě. Mám zapojený i ty světla přídavná led a v pohodě se dá na ně jezdit potmě bez hlavního světlometu. Kámoš s Malagutkou říkal že to teď jede brutálně
19.10. edit: Foto jak vypadá Bestie teď s těma bílejma kolama a nahrál jsem i zviuk nového laďáku Turbo Kit. Na můj vkus je trošku hlučnej tak tam dám DB kiler ať tak neřve Ještě postrhávám ty červené polepy a nápis Ardour, pak tam dám ten slogan co jsem psal.
DSC_0170.jpg
DSC_0169.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 říj 2013, 08:40, celkově upraveno 5
Důvod:Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Ten "větrolap" na vstupu do chlazení bych možná o něco pootočil v protisměru hodinovejch ručiček - takhle, když kouká směrem dolu do země, tak přece nemůže moc vzduchu pochytat, ne? Dával jsem ho kdysi na Neose, tak jsem tenkrát lepil na spodek skůtra kus stuhy, abych zjistil v jaký poloze bude nejlepší ho umístit, abych zjistil proudění vzduchu pod skůtrem za jízdy a vyšlo mě cca to, co je na fotce... je možný, že se mýlím a že Bestie má jinou aerodinamiku, ale takhle se mě to zdá moc nastojato...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Já bych ho i dal víc na průvan, problém je ale ten že je to na přišroubování na tři šroubky a zrovna to vychází nakloněný buď nahoru kde do toho může jít víc vzduchu nebo pak víc dolů kdy ten sklon je takovej že bych i pochyboval že to nějakej vzduch zachytí Tak jak to máš na té fotce tak tak mi to dát právě nejde, není tam poloha šroubků na úchyty na tuto polohu