Kuci,ta spotreba me nejak extra netrapi bo jsem pocital ze po upravach bude papkat vic. Trapilo me to jen k vuli celkovemu dojezdu ale ten vyresi pridavna 3L nadrz
To s tou Malagutkou je mi jasny, kdyz ji mel kamarad upravenou fukem a karbec+70ku valec tak mu to pry jezdilo az 120 takze stejne jako me ale se spotrebou pres 6L. Bude na ni nazpet davat fuk a karbik abychom se srovnali trosku rychlostne
7.10. edit:Kluci, mám ještě jeden dotaz. Chci dát tuhle hlavu Naraku
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 10153.htmla když už bude motor venku a bude se do té hlavy šťourat tak bych tam nechal dát i vačku od Naraku a to kterou z těchto dvou? Naraku Racing
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 10986.htmlnebo Naraku sport
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 10979.htmlKterá tam bude lepší a která nebude dávat takový záhul klice? Na jaře počítám ještě s novou klikou Naraku
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 23665.htmlkterá by už měla vydržet i tu vačku.
Když tam teď mám Válec Naraku 160cc+dám hlavu Naraku tak je blbost tam dávat tu vačku nebo to bude nějaký přínos. Nerad bych aby mi hned po ujetí 100km klekla původní klika. Vydrží ta origo klika aspoň 6tis. km s tou ostrou vačkou a sestavou co mám teď plus ta hlava?
Nebo se na tu ostrou vačku vykašlat?
Jde mi o to že bude asi zejtra motor venku a tak bych nemusel platit dvakrát montáž a demontáž motoru když by se to udělalo za jednou krom té kliky. Tu bych chtěl řešit až na jaře.
Za každou radu budu moc vděčný
Naposledy upravil
KYBLOS dne 07 říj 2013, 12:49, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva príspěvky pod sebou