Kluci, ta spotřeba je myslím na vzducháč a ještě k tomu čínskej docela dobrá když si vemu že je tam 160ka válec a já vážím 114kg a měřím dva metry a navíc jezdím pořád na plnej plyn a většinou mi to vychází proti větru
Jinak s BMW R1200GS umím jezdit jak za 5L a to je to dvanáctistovka s váhou 250kg +jezdec, tak umím jet i za 8L, průměrem jezdím za 6 bo se neumím ovládnout a domluvit pravé ruce ať mín kroutí heftem
Jiní lidé se stejnou motorkou jako mám já dosahují úžasnějších spotřeb a to třeba 4L ale asi měří metrdvacet a váží 50kg i s pytlem cementu
Jinak třeba u GSa mi dělá rozdíl ve spotřebě půl litr na 100km právě ten kufr(Topcase)
Na Bestii to díky kufru bude míň ale pořád je to něco co chytá druhý nápor větru který se za jezdcem zavírá a pak znovu narazí do kufru. By tady mohlo napsat víc lidí klidně se značkovým strojem kolik to papká a kolik pilot měří a váží a hned by bylo vidět že ne jen čína umí žrát. Jsou to zákony fyziky
Jinak tam dám letos už jen hlavu od Naraku a varec Polini (příští tejden, dnes jsem tam byl za Lukym domluvit montáž) a na jaře novou kliku Racing od Naraku a to už i rovnou ostrou vačku.
Dělám si to pro to abych ji měl co nejvíce obrazu svému. Je Bestie čína? Nevadí i ta jde potunit aby pojela značkové stroje a to pak někteří nerozdýchaj
Jo a musím se omluvit Aprilce, ten testík jsme jeli já na Bestii a Luky na Gilera Nexus 125(nebo jak se to píše, je to stejný skůtr jako Aprilka nějak Max 125), dnes na ni montoval válec 208cc a čtyřventil hlavu. No a tady se nikdo nepodivuje že je za to někdo ochoten vyhodit 22tis. jen za Válec s pístem a hlavou?
Na co investovat do značkového skůtru když už tak prý jede špičkově a líp jak čína