Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: Maxon Ardour 125

30 zář 2013, 19:20

Zvuk je tady ale YouTub úplně degradoval celkovou kvalitu videa. Je to sice krátký a točený na mobil u servisu ale cosi slyšet jde :)

Re: Maxon Ardour 125

30 zář 2013, 21:55

LukyGS:Muzu se zeptat,kolik ten skutr jel v serii,a kolik jede ted,a kolik tw vyslo celkove ten tuning?

Re: Maxon Ardour 125

30 zář 2013, 22:00

Nerad bych aby si tady zase někdo myslel že si tady honím triko když napíšu cenu. Skůtr jel v sérii se mnou max 90 s větrem do zad protože mám 115kg a měřím 2metry, po úpravách se mnou jede max 115km/hod ale ještě budu měnit ten převod za o 10% lehčí než mám teď. za cenu toho co jsem do něj dal a za co jsem jej pořídil by jsi měl 100% Hondu PCX a ještě by ti něco zbylo na benál :)
Nelituju těch investic protože skoro pokaždé když na něm něco vylepším tak mám děsnou radost a hlavně mám radost z toho že dávám na frak kamarádovi s Malagutkou F12 :)

Teď když si to čtu znovu tak se musím opravit. KW tuning nevím na kolik stoupl bo jsem nebyl na brzdě ale odhadem myslím že cca 2kw to vše přinést mohlo. Snad nej úprava byl ten válec 160cc bo ten tomu dodal razanci na rozjezd společně s varcem Naraku max speed. Pak už to bylo vše jen po drobku. Rozhodl jsem se ještě pro ten varec od Polini kteří ho vyrobí po dodání origo varce na zakázku takže ten zase posune trošku maximálku o nějaký km nahoru :) Jen nevím kdy bude hotový :(
Třeba když mi dnes nasadil tu spojku od Polini a CNC odlehčený koš Naraku, tak jsem myslel že jedu na jiném stroji. Né k vůli nějakýmu výkonu ale celý skůtr najednou přestal mít vibrace a najednou jsem necítil ani takové sem tam drhnutí jak běhal řemen po spojce a varci. Je to špičkově vyvážené a změnilo to čínský skůtr o strašně moc pocitově. Ten starý koš házel jako prase a díky tomu byly vibrace cítit i při jízdě teď je klid :) Právě z tohoto důvodu jsem se rozhodl pro varec od Polini, dobře vědí co dělají a umějí to udělat :)

Jinak je to tahle spojka http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 84130.html
a tenhle zvon http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 24419.html
Naposledy upravil LukyGS dne 30 zář 2013, 22:35, celkově upraveno 1

Re: Maxon Ardour 125

30 zář 2013, 22:35

LukyGS, nenech se odradit a klidně laď, dokud tě to baví (a dokud nebudeš ohrožovat ostatní účastníky provozu :roll: )
Kdybys koupil tu PCX, tak bys teď byl na stejných penězích a teprve do toho začínal vrážet.

P.S. jen si nějak furt nemůžu zvyknout, že tomuhle prskoletu (nic osobního, mám podobný) někdo říká MAXÍK nebo BESTIE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Maxon Ardour 125

30 zář 2013, 22:39

Díky za povzbuzení. Jinak je to svi.ně arbská co trhá ruky tak proto jsem jí dal jméno Bestie. Ještě to musím nechat udělat grafika aby mi to pěkně vymyslel jako polep :)
Zejtra budu mít konečně ten novej držák na spzku a na blinkry :)
Nevíte někdo jestli vadí že nebudu mít osvětlenou SPZku bílým světlem? Viděl jsem to už na více skůtrech a to i nových že některé to osvětlení nemají a třeba kamarád na Malagutce F12 to taky nemá.

Re: Maxon Ardour 125

30 zář 2013, 22:47

S tou SPZkou bacha, tady to nedávno proběhlo (464) a řek bych, že hned první silniční kontrola by tě za červené či žádné (?) osvětlení RZ nepochválila.
Ale přiznávám, to je jen teorie. Každopádně, evropsko-unifikovaná směrnice mluví jasně o bílém světle, tečka.

Re: Maxon Ardour 125

30 zář 2013, 22:57

Někde jsem viděl malinkou led diodu bílou s držáčky pod SPZ tak to zkusím pohledat.
Dotaz, je tohle u 4T k něčemu dobré? http://www.skutry-levne.cz/nabidka-nahr ... modry.html

Re: Maxon Ardour 125

30 zář 2013, 23:52

F12 ani osvetleni nema snad ne? Teda aspon ta moje ne:-D A uz v tom velkym tyncu nezaclanej, taky potrebuju na velkej servis :-D

Re: Maxon Ardour 125

30 zář 2013, 23:55

Tak to budeš muset do fronty :) Už si tam domlouvám buď výměnu těch převodů a nebo a do toho mě Luky tlačí vyměnit hlavu za hlavu od Naraku a nechat ty převody co teď jsou. Prý to bude citelně znát ta hlava i s těma převodama co tam teď mám tak nevím co z těch dvou věcí udělat?
Má normálně koncové světlo a v něm blinkry, jen furt nevím jestli je to jak ta stíhačka F12 nebo F13-15 :) Se mi ty talošky pletou :)

Takže kluci tuneři, do kterého převodu jít z těchto dvou když teď mám +31% tak aby to bylo živější jak teď a moc neztratilo na maximálce.
Jít do převodu +10% Bude to vůbec poznat na rychlosti že je tam těch +10%? Určitě to bude živější jak s +31%
Nebo jít do převodu +20% s tím že na maximálce by to tratit teoreticky nemuselo ale bylo by těch 11% rozgílu do lehka oproti tomu 31% co mám teď vůbec poznat na živosti motoru?
Bohužel se něco mezi 10 a 20 procenty nedělá takže mám na vybranou jen 10% převod nebo 20% převod a teď babo nebo tuneři poraďte :)


1.10. edit:
Konečně mi došly držáčky blinkrů a držák spz. dle mého nákresu který se musel doladit :)
Svítí ty nové led blinkry suprově, víc fotek na http://luky2.rajce.idnes.cz/DRZAK_SPZ_A ... _na_BESTII
DRZAK.jpg

DRZAK0.jpg

drzak1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 říj 2013, 08:30, celkově upraveno 4
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Maxon Ardour 125

01 říj 2013, 18:50

Moped, motocykl a motorová tříkolka (vozidla kategorie "L") jsou vybaveny pouze jednou tabulkou registrační značky umístěnou na vozidle vzadu uprostřed. Tabulka registrační značky musí být umístěna kolmo nebo skloněná ne více než 30 stupňů vpřed a ne více než 15 stupňů vzad od roviny kolmé k podélné ose vozidla.

Pozor na to, nevím pod jakým úhlem to máš, jen pro jistotu. :wink:

Re: Maxon Ardour 125

01 říj 2013, 19:07

S tím osvětlením SPZ jsem někde četl (a myslím, že se to tu i dost probíralo), že pokud skůtr od novoty není osvětlením SPZ vybaven a je to i uvedeno v techničáku, jinými slovy je schválen do provozu na našich silnicích i v tomto stavu, není třeba ho dovybavovat náhradním osvětlením (tedy pokud se nezmění zákon a nebude požadováno i od starších strojů toto doplnit, něco jako zadní mlhovka u starších aut). Ale jinak osvětlení musí být a SPZ musí osvětlovat dostatečně, takže jen tak třeba LED dioda někde nad ní asi stačit nebude. Stejně, jak je tu poznamenáno s tím úhlem, pod kterým může být SPZ upevněna, musí prostě být lehce čitelná, nesmí se používat takové ty sklápěcí výmysly, kdy se něco zmáčkne a SPZ se buď schová nebo sklopí jako lehátko. Pokud na to cajti přijdou, měl bys po ptákách. Ale jinak ta úprava blinkrů a blatníku je dobře udělaná. To, co jsem viděl u prodejny, nemělo snad s blatníkem nic společného. Nebo tam byl jen nějaký držák a s montáží blatníku se neobtěžovali, když je to "jen" předváděcí kus... 8) :D

Re: Maxon Ardour 125

01 říj 2013, 19:21

On je ten origo blatník u Ardoura dost blbě vyřešený a už po 300km jsem měl ulomené plastové capky do kterých byly našrubovány šrouby a značka lítala jak se jí chtělo. Dokonce se mi za jízdy urval ten nic držák spz a vletěl mi do kola tak proto je spz trošku ojebaná a to byl taky hlavní důvod proč jsem to předělával. Takhle to asi úhel nemá ale když na to sednu tak je spz velmi dobře čitelná bo jde zadek o 5cm dolů. S úhlem jsem se netrápil bo tam není co jinak vymýšlet a měnit byť na záruku celej ten zadek pokaždé když to uletí tak na to nervy nemám. Navíc so třetí skůtr a i spousta motorek to má nakloněno ještě více a u polišů když by byly mooc aktivní a měl sebou úhelník a začal to měřit tak ze sebe klidně udělám vola a řeknu že mi to furt upadávalo a tak jsem to dal natvrdo na origo lištu.
To osvětlení SPZ budu řešit, led diody mi tam vejdou tak musím něco hezkýho pohledat ať to taky trošku vypadá.
Teď ještě počkat až bude hotová přídavná nádrž a bude to dle mýho gusta :)

Takže kluci tuneři, ještě jednou mi poraďte, do kterého převodu jít z těchto dvou když teď mám +31% tak aby to bylo živější jak teď a moc neztratilo na maximálce.
Jít do převodu +10% Bude to vůbec poznat na rychlosti že je tam těch +10%? Určitě to bude živější jak s +31%
Nebo jít do převodu +20% s tím že na maximálce by to tratit teoreticky nemuselo ale bylo by těch 11% rozgílu do lehka oproti tomu 31% co mám teď vůbec poznat na živosti motoru?
Bohužel se něco mezi 10 a 20 procenty nedělá takže mám na vybranou jen 10% převod nebo 20% převod a teď babo nebo tuneři poraďte :)

Re: Maxon Ardour 125

02 říj 2013, 09:45

Boost Bottle je na 4T nesmysl. Podle mě je to teda kravina i na 2T, ale to je věc názoru.

Převod +10 bude proti originálu fakt minimální rozdíl - počítej, že to zvedne maximálku proti sérii tak o 4-6kmh. Převod +20 už bude lepší, ale zase je tam riziko, že to bude furt moc dlouhý a nebudeš mít svižný rozjezdy.

Re: Maxon Ardour 125

02 říj 2013, 09:49

Přesně tak, když dáš 10%, tak to ani nepoznáš.S 20% si myslím ten strojek neporadí ta jak by sis představoval, ale je to na tobě :lol:

Re: Maxon Ardour 125

02 říj 2013, 12:48

Tak mam namontovano +20%
Rozjezdy o jsou zase o neco lepsi a motor se zacal na rozjezd vic vytacet uz pri 20km rychlosti, o maximalku jsem asi neprisel, zatim to vypada stejne jako s tim 31%prevodem a dokonce s Lukym to ted jelo jeste o 5km rychleji jak s tim vetsim prevodem takze jel 120 :)
Ty rozjezdy sice nejsou jak byly s origo prevodem ale necham to tak,dulezitejsi je pro me maximalka :)
Pry tomu pomuze jeste ta hlava :)
Odeslat odpověď