od Mr.Voza » 27 zář 2013, 20:52
První co bych zkouknul, jestli je při nulový rychlosti řemen na variátoru skoro až dole na kuzným čepu (neměl by na něm ale zase ležet) a vzadu až nahoře na zadní řemenici. Stává se, že když se mění variátor, tak je v novým variátoru menší mezera, než v tom původním (mezi váriem a pevnou polořemenicí) a řemen pak nesleze až dolů ke kluznýmu čepu a "nepodřadí to až na jedničku" - pak je to jako kdyby ses rozjížděl na dvojku. U malejch 2T motorů se to dolaďovalo podložkama, který se dávali mezi kluznej čep a pevnou polořemenici - tam se pak udělala větsí mezera a řemen sjel níž. Jak je to u tohohle motoru nevim.
Můžeš zkusit taky tvrdší pužinky do spojky, jestli to pomůže.
Jesti nepomůže ani jedno, tak je možný, že ten převod +35% bude moc a že to s ním proste nepodřadí až na dostatečně krátkej převod a bude se to "rozjíždět na dvojku" furt - pak bych zkusil kratší převod, než těch +35%
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP