Já na nabíjení motocyklových baterií používám už léta s úspěchem nabíječku vlastní výroby se stabilizátorem LM 317 , který má tu výhodu, že nabíjecí proud je max. 1A a max. nabíjecí napětí si nastavíte podle vlastního uvážení potenciometrem na tišťáku, já tam mám cca 14,3 V. Při nabíjení postupně klesá nabíjecí proud a vzrůstá napětí až na těch 14,3V. Při dosažení tohoto napětí je proud v podstatě na nule a baterie se nemůže přebít, pouze se udržuje jako za jízdy, dokud to celé neodpojím ze zásuvky. Celé tohle udělátko je napájeno zdrojem z nějaké staré tiskárny, který má sice psáno 13,5V, ale ve skutečnosti se s ním dá dostat až na 16,5V díky tomu, že tam jsou nějaké kondíky. Těmi automatickými nabíječkami, jako těmi z Lídlu, motobaterii pořádně nenabijete, protože se v podstatě za chvíli tváří, jako že je nabito, ale samozřejmě není. Docela dobře mi nabíjejí autobaterie, to jo, ale na motobaterie nejsou vhodné.