Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
28 bře 2016, 21:23
možná nejezdit na garančky do číny a nebo k polentérům ale stačilo by třeba sjed do ,,scootlandu,, přeci jen jsou tam odborníci než nějací loudilové z hoci čeho jakýho servisu,ač sice scootland garančky nedělá tak na servis jsou to machři
-- 28 bře 2016, 20:25 --
by forester- hmm borec asi má dobrý kus,přejme mu to, takových moc není.
28 bře 2016, 21:26
a ty jezdíš do Brna do Scootlandu? Bychom mohli jezdit spolu, já s e na tyhle cesty nerad vydávám sám
29 bře 2016, 07:43
Nejsem si zcela jist,zda je potřeba vlastnit čínský skútr na to aby si udělal člověk vlastní názor a mohl ho zde prezentovat,aby byl Skittles spokojený......mě stačilo pár těchto čínských strojů servisovat a vlastní názor jsem si udělal. Na vlastnictví takového stoje jsem naštěstí nikdy neměl koule a nebo měl vždy moc rozumu i přesto si troufnu tyto stroje srovnávat a hodnotit.....ale vlastně ani nemusím,vše bylo popsáno a kvůli jednomu co mě dnes po ránu pobavil hned asi ve 4 tématech to znova psát nebudu
29 bře 2016, 08:51
Wjeci se mají tak, že zkušenost je nepřenositelná. U čínských "h(s)raček" to platí dvojnásobně. Prostě se každý u toho musí spálit sám. To promile šťastlivců, kteří jen jezdí a nemají s nima problémy je jen výjimkou potvrzující pravidlo.
A komu není rady, tomu není ani hospodářské pomoci....
Naposledy upravil
stretavka dne 29 bře 2016, 09:18, celkově upraveno 1
29 bře 2016, 09:16
Je krásné, jak jeden uživatel "Alineki" s jedním příspěvkem dokáže rozpoutat nekonečné FLAME.
Jsem tu krátce, ale přečetl jsem snad všechna témata, udělal jsem si obrázek o skůtrech/lidech a proto se divím, že Vás taková diskuze ještě baví.
Když budete TROLA krmit, tak ještě víc vyroste
Nezapomeňte co řekl Náš klasik:
"Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem. Blbce nikdy neusvědčíte z blbství.
Z takové srážky, vyjdete vždycky jako největší blbec pod sluncem."
15 dub 2016, 12:13
"Nejsem tak bohaty abych si kupoval levne veci....."
15 dub 2016, 12:45
Já by jsem to uzavřel konstatováním čínská padasátka může najet milion, ovšem to by musel býti na planetě někdo, kdo by na to měl nervy!
15 dub 2016, 13:33
něco do statistiky: švagr dostal darem novej Motorro Speedjet 50, dvoutakt. Jezdil na něm v sezóně do práce 20km tam, 20 zpátky, težce uživatelským stylem (=občas nafouká kola, plyn ON-OFF).
jednou projel hlubokou louži a odpálil se mu stator (890,-).
V deseti tisících dostal skútr servis: nový válečky (150,-) a jinak vyřešenej vzduchovej filtr (200,-), bo původní příruba se rozpadla, ložisko řízení (350,-) a zadní gumu (cenu přesně nevím).
to by nebylo zas tak bídný,ale po dalších 200km se rozlítla klec jehlovýho ložiska pístního čepu. Skútr dojel s mizerným výkonem domů a tam už ani neškytnul. píst, válec, hlava votřískaný od jehliček, komprese v tahu.
koupenej novej válec 70cc v sadě s pístem (1100,-) a ložisko (80,-) a jezdí to dál. Momentálně něco přes 1000km po "velkým třesku", šlape normálně.
štěstí bylo, že matroš pístního čepu je měkčí, než ojnice a ten nouzovej dojezd odsral čep. Ojniční oko jsme měřil hodně pečlivě a žádný známky natažení nemělo.
jo a celou dobu na jeden řemen.
vzhledem k podmínkám mi to nepřijde špatný skóre.