Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
27 bře 2016, 10:38
Neblbni,před 33 lety žádnej počítač ještě ani nebyl.....
27 bře 2016, 11:57
Počítače byly (i když vypadaly
"trochu" jinak), ale nebyly tu čínské skútry, tak si to teď můžeme vynahradit
__________________________
Odesláno z "founa"
27 bře 2016, 12:28
Bola predsa jawa, preto mnohým príde čína ako štandard.
27 bře 2016, 20:29
Tak s Jawou jsi šlápl úplně vedle, nechci tvrdit že to byl bezproblémovej stroj, ale dneska když vidím v jakém stavu na tom jezdí různí experti kteří o motorkách toho ví úplně hovno, mají hluboko do kapsy aby motka dostala co potřebuje. Umí jenom nadávat jak se to sere a jak je to motorka na hovno. Když Jawička dostala potřebnou péči tak jezdila náhodou spolehlivě.
27 bře 2016, 22:01
Ale hovno. Mal som ju niekoľko rokov a po mne ešte pár rokov brat. Takže viem celkom dobre ohodnotit spracovanie a spoľahlivosť.
Každý cestopis s jawou ja viac o riešení opravy ako o jazde, stačí si pozrieť cestopisy na motorkari.cz.
Mimochodom doteraz máme simson
27 bře 2016, 23:24
nj jenže simson byl 20 let před jawou co se týče spolehlivosti
měl jsem electronica 50 taky a na tom člověk jen nalival a jezdil,jawa byla vždy problémová a nedosahovala standartů německýho simála,nejvíc to jawa odpískala na jawa babetta 210 to byl ten pomyslnej konec kariéry.
27 bře 2016, 23:25
No jo, potřeba si uvědomit jak byla ta motorka stará a v jakém byla stavu, taky ty novější srágory 6 řady stály za hovno. A ty cestopisy- dnes jsme vyjeli a za 50km mě prasklo spojkové lanko, musel jsem zkrátit vytahaný řetěz, zadřené ložisko v kole a pořád dokola, když to tak čtu tak kdyby ta motorka měla nohy a ruky tak chudák majitel, asi by to nepřežil. Už jsem psal že měla svoje neduhy, ale srovnávat to s čínou tak to asi ne.
27 bře 2016, 23:32
Je potřeba si uvědomit, v jakém roce byl vyroben Pionyr a v jakém Simson. A ještě do toho pletete čínské skútry.. To by mě zajímalo na čem jezdili 15ti letí Češi a Slováci v 80 a 90 letech... Na pionyru. Pak přišel Simson, na pořadník v mototechne.
Neskutečné....
Naposledy upravil
Bostav dne 27 bře 2016, 23:36, celkově upraveno 1
27 bře 2016, 23:36
Tak se simálem máš pravdu, ten se opravdu povedl, nějaké problémy byly se spínací skříňkou(tišťák) jinak fakt fachal, jo a Babetta tak to má akorát název Jawa, jinak vše patří do ZVL.
28 bře 2016, 00:49
já měl konkrétně simála z roku 1983 4kvalt před tímto modelem byli 3 kvalty takže počítám ale jistý si nejsem že simal byl v 80tkách taky,pincek 70 léta nepočítám pařezy ale i tak bych neměl strach ze simson typu ,,star,,.
jinak co se týče china produktu dnes a v začátcích tak tam je taky již skok kupředu,to co platilo u čínských na začátku produkce je dnes již víceméně vychytané nejde totiž srovnávat starou kentoyu zoom 50 s kentoya viron 50 třeba, je to nebe a dudy
28 bře 2016, 01:26
Lubon píše:No jo, potřeba si uvědomit jak byla ta motorka stará a v jakém byla stavu, taky ty novější srágory 6 řady stály za hovno. A ty cestopisy- dnes jsme vyjeli a za 50km mě prasklo spojkové lanko, musel jsem zkrátit vytahaný řetěz, zadřené ložisko v kole a pořád dokola, když to tak čtu tak kdyby ta motorka měla nohy a ruky tak chudák majitel, asi by to nepřežil. Už jsem psal že měla svoje neduhy, ale srovnávat to s čínou tak to asi ne.
No, porovnanie vzhľadom na rok výroby naozaj nemusí byť fér.
Ale ja to beriem z pohľadu, že som viac opravoval ako jazdil a to isté platí teraz pre čínu.
Inak mal som jawa 350/634 červená "vencovka" a simson s51 enduro.
Po kúpe nexusa musela ísť jedna mašina preč, ostal spoľahlivý simson, už bude mať tuším 40 000 km na krku
28 bře 2016, 01:52
duky5 - ted jsem tě nejak nepochopil,soudíš tu čínský skůtry ale z popisu je jasné že si jej nikdy neměl,pak tedy ohledně této výroby nebudeš důvěryhodný expert a si jen ovce která pročítá naslouchá a pak posuzuje,pokud chci něco posuzovat tak o tom musím získat svůj obrázek tudíš musím zakoupit nový china strojek a jezdit s ním a testnout ho avšak tak na co je určen,pokud kdokoliv testuje china skutr po polích stráních lesích potocích a buhví čím jako třeba i tím že někdo pálí na místě gumu na skůtru se veze 10lidí najednou atd. pak se nedivím že se stroje rozpadaj protože tyhle stroje nejsou určeny pro cvoky a šílence z Bohnic ,stejně tak by dopadly i značkové stroje které pro tyto podmínky nejsou určeny avšak díky propracovatelnosti by vydrželi tento nápor o něco déle. atd atd dalo by se to vypsat do knižního vydání ale myslím že je tu už dost na forum napsano a že bych se jen opakoval.
28 bře 2016, 10:33
Tvoj názor ma nezaujíma.
Nemusím zjesť hovno, aby som sa uistil, že nechutí ako nutela.
28 bře 2016, 12:08
2 duky5:
A nás zase nezajímají tvé názory z doslechu - pokud něco osobně neotestuješ, tak to nemůžeš hodnotit. A něco pomlouvat jen proto, že to tak řekl někdo jiný, je opravdu dost primitivní...
__________________________
Odesláno z "founa"
28 bře 2016, 12:27
A když jsem ho otestoval, můžu napsat, že to byl sráč? Protože většinu současných i budoucích majitelů záporné názory nezajímají a en block je všechny označují za spiknutí proti čínské produkci. Jo měl jsem ho, byla to padesátka překitovaná na osmdesátku a koupil jsem ji z hlouposti, lakotnosti a stařecké nerozvážnosti. Slibuji, že už se to nebude opakovat, k tomu mi dopomáhej Bůh.
Skútrům zdar.