Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
14 bře 2016, 10:18
70-80....dle tachometru .....
14 bře 2016, 13:28
2 TUNER:
Nesedím na skútru první den a tak je samozřejmostí, že u "číňanů" nikdy neměřím rychlost podle tachometru, ale pomocí GPS.
__________________________
Odesláno z "founa"
14 bře 2016, 14:18
Nic proti, ale všichni co tady hlásali jak jim jede číňan podle GPS víc jak 100 tak to nikdy nedokázali pro nejrůznější důvody doložit...
Naopak je tady hodně lidíco do číňanů narvali dost peněz jen aby to jelo kolem toho kila a ti tu naopak moc nevykukují, protože ty investice dosahují ceny atakující polovinu pořizovačky...
14 bře 2016, 18:38
2 Valheru_KOKr:Ta přestavba mě vyšla s prací na nějakých 5 litrů, ale neměl jsem na vybranou - ten skútr měl původně výkon 1.8kW a do kopce jel se mnou nějakých 15 km/h a někdy i méně a po rovině maximálně 40
Jednou mě na Čertovině (vesnice kousek nad Hlinskem směrem na Políčku) chytnul takový vítr, že jsem chvílemi stál na místě a to rozhodlo - záruka nezáruka, šel na překitování...
__________________________
Odesláno z "founa"
16 bře 2016, 16:17
Mám doma čínský skůtr, Keeway Focus 50 ccm. Má najeto nějakých 13 000 Km, bez závad. Měl akorát bordel v nádrži když jsem to koupil. Teď občas chvilkama zablbne přepínač blinkrů. Výměna je triviální záležitost za pár kaček. Jinak nic. Původně to jelo cca 55km/h GPS. Vyměněn variátor za Malossi , výfuk za streetový a vyměněna tryska v karbecu. Teď jede se mnou ( 95 kg) 68-70 km/h GPS. Neříkám že je to nějaký zázrak techniky, nebo že zpracování a spolehlivost je na špičkové úrovni, ale neházel bych zas až tak moc bláta na číňany.
16 bře 2016, 21:34
Protože je tam kopie motoru Minarelli,tak alespoň motorově tyhle dvoutakty jak ohledně výkonu,tak životnosti a spolehlivosti předčí čínské 4T...
17 bře 2016, 11:08
Je stale videt, ze co clovek, to uplne jina predstava o pojmu spolehlivost a funkcnost. Jeden napise... "bez zavad" a pak seznam... obcas nefunkcni prepinac blinku, sr.cky v nadrzi...
Nic proti nikomu. At si kazdej kupuje co se mu libi, ale ta ruznorodost predstav mne bavi.
17 bře 2016, 19:04
Moje zcela sériová Gilera Runner 50 jede zcela bez úprav (komplet série) 70-90 dle větru. Rozdíl je v tom že takový motor vydrží mnohem víc než do krve vyladěný vzduchem chlazený čínský smrad. Kde nic není ani smrt nebere. Mimochodem můj první skútr - Cyborg Zen (4T) najezdil cca 14-15 tisíc (přesný údaj neznámý) a potom motor náhle zdechl a ende šlus. Závada dodneška nevyřešena a už se ani neřeší, ale pravděpodobně něco z ventilama... Nepočítám kolikrát mě nechal na cestě kvůli prasklému řemenu... Zkrátka 4T v 50 = naprosto nulový výkon, naprosto nulová spolehlivost, velmi nesnadná opravitelnost. Tohle všechno ale vesměs platí i pro čínský 2T...
18 bře 2016, 19:40
janon píše:Je stale videt, ze co clovek, to uplne jina predstava o pojmu spolehlivost a funkcnost. Jeden napise... "bez zavad" a pak seznam... obcas nefunkcni prepinac blinku, sr.cky v nadrzi...
Nic proti nikomu. At si kazdej kupuje co se mu libi, ale ta ruznorodost predstav mne bavi.
Mně se ten " seznam" nezdá být ani dlouhý a ani nijak závažný za osm let nebo kolik to má a nikdo se o to nestará protože jsem za to dal asi jako za dětské jízdní kolo. Já číňany nehodlám nijak vychvalovat ( mám i takzvané "značkové" motorky
) a taky to žádný zázrak není, ale vadí mi, že tady na ty čínské zázraky každý akorát plive ( myslím, že většina těch plivačů číňana nikdy neměla) a když se někdo ozve že mu to funguje, tak se hned snese vlna kritiky . Teď musím měnit přední brzdové destičky na V- Stromu, hrozná plečka, co ? Prostě se to ojelo, závada jak blázen. Nic to nevydrží šmejd jeden.
26 bře 2016, 20:12
Kolik toho najede 50 ccm čínský skůtr než dojezdí?
No on je v podstatě na vyhození už když sjede z pásu novej,protože to není Yamaha
26 bře 2016, 20:31
čínský skútr má šanci najet hodně... Já třeba dnes mimo jiné sedím už nějakou hodinu a koumám co ještě po výrobci opravit aby to bylo OK...
Zatím veškerá těsnění píši na seznam nutno nahradit... jediné nebylo nasazeno tak aby se při spojení s protikusem nezničilo.
Určitě za pozornost stojí i elektro instalace, loni jsem část předělal, letos budu pokračovat... (výměna slabých kabelů, které se zahřívají, izolace jednotlivých konektorů a spojení, vše bylo na hulváta).
Jen nevím co s plasty a s po roce orezlým rámem...
Takže pokud dostane čína potřebnou péči, potom má šanci najet mnoho a mnoho km
26 bře 2016, 20:37
Tak ten čínsky skúter má vlastne pridanú hodnotu a to že človek sa pomocou nej vypracuje na fundovaného odborníka-konštruktéra skútrov
26 bře 2016, 20:39
tak jasný ale ty mluvíš v podstatě o celé rekonstrukci stroje,mi je jasný taky když vyhodím z jmstar 50 chuandlue-chi 50 či jiné noname číny, vše co je tam naprt a nahradím to betelnějším odolnějším a možná i lepším a i motorem že to vydrží minimalně stejně jako třeba značkový skůtr./moto. ale tady jde spíše o klasiku čili to jak to sjelo z vyrob. linky.
26 bře 2016, 21:16
forester píše:Tak ten čínsky skúter má vlastne pridanú hodnotu a to že človek sa pomocou nej vypracuje na fundovaného odborníka-konštruktéra skútrov
Proto jsem do toho šel
když jsem byl mladej, kamarádi se hrabali v pionýrech a spol.... já se učil počítače, HW+ sítě... Dnes se kamarádi začínají hrabat v PC a já relaxuji u skútru