od keto » 08 říj 2010, 22:11
Měl jsem takovou tu Betku 4t,na ježdění do práce 12km,najel jsem na ní přes 7000km a po zkončení záruky prodal,ono to není ani poctivý skútr jelikož to není automat,normálně se řadí nohou 4kvalty,drobných poruch bylo hodně co si vzpomínám tak se tam pravidelně pálila žárovka ve světlometu,oprava přepínače blinkru,od novoty vůle zadní kyvky,reklamováno,po opravě za chvíli to samé,časté padání řetězu,jednou ve větší ryclosti i s destrukcí krytu motoru i se zapalováním,uznáno jako reklamace,odešel ventil na benzín pod nádrží,po roce ježdění rez na chromovaných částech,přitom garažováno.Co se týče motoru bez problémů,asi ptoto,že to byla kopie Hondy.Po ujetí 16km odešel náhon na tachometr,začal se zasekávat plyn v otevřeném stavu(dost nepříjemný),zjištěno špatné umístění bowdenu,svépomocně opraveno.Malá účinnost brzd-velice malá,to starý pionýr brzdil líp.Když to zhrnu tak motor,spojka,převodovka,karburátor i zapalování(až po výměně svíčky,ta čínská stála za ...) bylo bez poruch.Jinak se zbytkem byly pořád nějaké drobné problémy.Největší problém byla ta zadní kyvka,brzdy a padající řetěz.