janon píše:1975ak: Libi se mi kluci, jak vsichni ty sve zavady zlechcujete a tvarite se ze je to normalni...
Ja teda nechci nic rikat, ale delat Po 13t km pist, valec, nejaky vypinace mezi baterky, patice na zarovky, resit upadle koleno, vyfuku a buh vi co jeste, tak mne to jezdeni spis prestane bavit. Ja mel po 55t km netesne gufero na klice, spuchrelou gumovou membranu u soupatka a odesel snimac rychlosti, to je co se tyka zavad, jako zavad vse, jinak jen vymeny oleju, kapalin, remenu, spojky (v 70t km) a pneu. Citite ten rozdil? Chci videt, co vsechno a kolikrat budete mit vymeneno po 70t km, pokud se tech km, ten skutr dozije. Holt nekdo si kupuje skutr, aby se v nem porad vrtal, nekdo na jezdeni...
Nedělej chytráka, taky to neporovnávám tebe s autem kde jsem natočil půl miliona a nešáhl na spojku a to jsem za autem tahla 2t vlek.
Podle toho co jsem slyšel se i na fechtlech dělaly výbrusy cca po 10 000 km, takže to beru jako noormální.
Co se týče baterky, buď je špatně zapojenej alarm, a nebo má velkej odběr v klidovém stavu, ostatně pokud je baterka 4Ah, a bralo by to 300mAh tak by to odpovídalo tomu jak rychle se to vybíjí. Tobě nikdy při stavu našich silnic neodešla žárovka u světla? nevykývala se patice?
Pokud jsi nic takového neměl tak to jsi spíše stál v garáži a jednou za týden jsi říkal světla svítí a stěrače stírají.
Janon : Až na tom svým dojedeš do Chorvatska a zpět (740 km v jednom zátahu), tak se budeme bavit. Pokud jezdíš po městě, tak je to o něčem jiném.
_Tom_ píše:vyměnit píst-válec?? to je docela zásah
No nejhorší bylo sehnat novou sadu,, ale pak výměnu zmákneš asi za 3 hodinky ve dvou lidech, je to vzducháč, takže nic neodpojuješ od chladiče, nevypouštíš olej z vany . složíš a zase jen zajíždíš
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl
ak1975@post.c z