Měla jsem Kentoya XOR 50 a za 11 let jsem najela 12500 km. Koupen nový za 40000,- kč. Závady: prasklý klínový řemen, vyměněn za kevlarový, stržené ozubená kolečka u nášlapného startování a před dvěma lety zadřený motor, sice olej jsem v nádrži měla, ale prostě domazávalo to nedostatečně. Po opravě jsem pro jistotu lila rovnou do nádrže. Asi po prvních dvou letech ježdění zlobilo startování na tlačítko, když byl studený motor, čím to bylo nevíme protože to časem přestalo a najednou to fungovalo. Po 11 letech byly celkové investice cca 2000,- a to i s opravou zadřeného motoru. Nedávno jsem ho prodala a koupila 125 Hondu SH. Málem jsem zapomněla, rozpadlo se mi sedlo v kloubu, který byl jen z plastu a já jsem na plasty kazisvět. Kamarád motorkář mi ho provizorně opravil, ale jezdila jsem takto dál.
Při technické loni v srpnu mi nesvítilo osvětlení značky, ale nakonec to byl jen kontakt, žárovka byla v pohodě. Dále mi stále svítilo brzdové světlo a to dělala páčka brzdy, opraveno za chvilku. Kapotáž také nic moc, rozpadalo se to jako bakelit, přidáno pár šroubků a bylo to O.K.
Jinak jako ženská, která tomu nerozumí jsem jezdila dokud se něco nepokazilo, za tu dobu jen ten zadřený motor a řemen mi tehdy prasknul 1 km od garáže, takže to bylo v pohodě.
Za mě Čang (jak jsem mu říkala) jinak dobrý, byl spolehlivý, jen to na můj vkus moc nejelo, 125 by byl jiný levl. Jenže když se kupoval nemohla jsem na silnější jezdit, dokud nezměnili řidičská oprávnění. Ten můj byl malinko vyladěný, z původních 45 jel max 60, ale na mě stále málo.
Můžu mu poděkovat, že jsem za těch 11 let vyježděná a mohla jsem v klidu přesedlat na 125.