od Vratas » 19 pro 2014, 13:02
Íčko je nekřesťansky drahé a má problémy dodávkou dílů, což je obecně a zejména italofilům, známý problém. Zase na druhou stranu italský skútr po dvou letech nezačne rezivět, jako některá Kymca, čemuž jsem byl svědkem i na jedné ze Skútršňůr.
Když už jsme se dostali k nekřesťanským cenám, tak já zase pro příklad malinko odbočím k jednomu příkladu ceny nesoudné, a sice u modelu skútru Kymco People GT 300i s ABS, který je kopií Hondy SH300i, a kdy za něj chtějí 124.990,-Kč. Honda SH300i s ABS stojí nepatrně více, a sice 129.900,-Kč. A ano, je to sice skoro pět tisíc korun, kdyby se někdo chtěl náhodou ozvat, že za to je část výbavy nebo doplňkové předměty, avšak rozdíl ve kvalitě a spolehlivosti tam bude velký, zvláště po ujetí několika desítek tisíc kilometrů. V neposlední řadě se mi nelíbí, byť je to pro někoho výhodou, že na Kymco, TGB a jiné tyto jak říkáte, vyspělé mašiny, pasují díly stejné, jako jsou pro ty čínské šroty, nad kterými se zde mnoho lidí vzteká a neví si s nimi rady. Navíc v tomto konkrétním případě není zvažování nikterak dramatického příplatku za kvalitu vůbec na místě.
A jako věc poslední, ve všech, i ve výše uvedených čínách běhají v podstatě sprostě okopírované motory GY6, které vycházejí z Hondy. Na nic vlastního se tyto firmy nezmohly a nezmůžou. Jen mění objem a trochu konstrukci.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...
Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...