Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
15 kvě 2014, 21:12
AlesM: U skutrů z itálie se kilometry stáčej, aby to vypadalo, že maj najeto míň... a u skůtrů z číny se kilometry naopak přitáčej, aby to vypadalo, že maj najeto víc
joke
15 kvě 2014, 21:31
...teď na něm přitáčí manželka hlavně cestou do a z práce
PS ..a moc ji to baví
..ale prý by chtěla něco rychlejšího do kopce....
16 kvě 2014, 05:40
Pohraj si s válcem,dej lepší výfuk a manželka bude na chvilku zase spokojená
15 črc 2014, 19:34
Ta otazka je blbo polozena, kolko mate najazdene a kolko poruch ste mali
15 črc 2014, 19:44
Tak teď jsi řekl pravdu, tak to mělo být.
15 črc 2014, 20:20
Cyborg Zen BT49QT-12. Koupeno s cca 4400 nyní najeto cca 8100. Zatím nejvážnější porucha byl prasklý držák výfuku a špatná objímka zadního světla. Motor neuvěřitelný držák. Před prázdninami od února každodenní provoz za každého počasí.
16 črc 2014, 00:32
Rikat o motoru, ktery ma najeto 8000 km, ze je neuveritelny drzak, to mne dost pobavilo...
To muzete rovnou rikat o prave vyndanem rohliku z trouby jak je neuveritelne cerstvy a lahodny. S tim si to snad kupujeme a povazujeme to za samozrejme ne.
16 črc 2014, 07:33
Na cinske pomery to je neuveritelny drzak
16 črc 2014, 11:23
Pánové, jděte se vycpat i se svýma hondama a yamahama! Vidím, že vás puberta stále drží. A přitom si stačí koupit krám za pár tisíc... No komu není z hůry dáno, koupí u svého dealera.
16 črc 2014, 12:46
Kocure, Ty bys měl opravdu začít brát nějaké medikamenty
Jo a já už mám na Číně najeto 2500 km.
16 črc 2014, 13:08
Nosánky nahoru. Běžte si přeleštit ty svoje půlmilionový "značky" a nezdržujte se tu. Kde má 18 letej student vzít na nějaký Piaggio nebo Hondu? A kupovat za ty prachy jetej omlácenej stroj na prahu životnosti - ne to ne. Navíc se dokonce ani nedaj porovnávat jednotlivý číny protože i ty zdánlivě stejný motory 139QMA/QMB si jednotlivý výrobci montují sami. Takže se nedají porovnávat nějaký Kymca (ikdyž je to tchajwan) nebo Baotiany s Yukinama nebo Kentoyama. Znám lidi kteří mají čínu vyrobenou v Baotian Motorcycle Industrial Co. a samotný motor nemá problémy (samozřejmně ty čínský bolesti jako plasty to je bohužel stále slabina) a pak sou nějaký Kentoyi a hromady dalších kde se motor po 5k kilometrech vysere. A je to pořád stejnej motor. Takže kvalita mezi jednotlivými asijskými producenty je dost kolísavá v závislosti na výrobci.
16 črc 2014, 13:29
Kluci, no tak nehroťte to. Já myslím, že cílem tady toho vlákna je zkusit zjistit, zda nějaká značka (výrobce) dělá o něco kvalitnější stroje než zbytek čínské produkce.
Můj známý měl 6 let Cyborg 50ccm, nalítal na něm asi 9000km. Ale říkal, věčně v servisu, za prvni dva roky (kdy byl stroj ještě v záruce) byl v servisu 9krát! Před koncem záruky mu dali novej motor, starý byl snad zadřený bo co. Je pravda, že mu přímo prodejce hned po koupi skútr odblokoval ale ten motor doslova trpěl. Takže po záruční výměně motoru už nechal raději omezený výkon a frekvence návštěv servisu klesla asi na polovinu:)
16 črc 2014, 14:22
kocur píše:Pánové, jděte se vycpat i se svýma hondama a yamahama! Vidím, že vás puberta stále drží. A přitom si stačí koupit krám za pár tisíc... No komu není z hůry dáno, koupí u svého dealera.
Škoda, že nemáš pravdu
20 črc 2014, 20:30
Kocoure, když nemám na značku, tak si spočítáme kolik mě vozítko bude stát cca za dva roky provozu a letmé počty napoví. Čína za třicet plus deset za garančky za dva roky je 40.tisíc... nebo si koupím starší značku za třicet a deset si nechám na servis... Otázka za nula bodů či korun, kdo za dva roky bude na tom lépe?
Odesláno z mého SM-G350 pomocí Tapatalk