jakattara:
Bez 30km máme najeto
19 000km. Ale zjišťuji, že když jej nechám stát déle než 4 dny, nechytne na první "brnk" , pak vyšťavím aku a musím Nimbus dloooooouho nakopávat nohou. Ale kupuji jednu bouranou, která má najeto cca 8 tis. na náhr.díly
.
29.9. edit:Mám najeto 20 000 km a abych jen nechválil, pár km před docílením této cifry na tachu
img20120927101641.jpg
se mi stala nehoda. Myslím si, že kdybych měl více času a nemusel jezdit posledních 14 dní na 14-15-ti hodinnové směny a dal si práci s rozebráním, nic by se nestalo. Ono to totiž už šlo slyšet . A co tedy?
V posledním týdnu se mi začal ozývat takový více drnčivý zvuk z motoru, ranní starty byly horší - musel jsem to prošlápnout nohou a hned to chcíplo a bylo třeba nechat jej zahřát víc, než obvykle ..... A tak si před třemi dny jedu kolem 22h.z práce, a najednou to v motoru zarachotilo, motor běžel, ale přestalo to táhnout a bylo posrandě.
"Aaaaaa, praskl mi řemen. Je to čínský, levný za 280,-, tak co by jsi chtěl. Na víc má na sobě najeto 9tis." řekl jsem si. A protože při sobě pod sedlem vozím skoro celý skutr v náhradních dílech, rozebral jsem to a zjistil jsem že se mi rozpadlo mosazné pouzdro v multivaru, ten se sekl a tím roztrhal řemen na 1008436 kousků. Přijel kamarád s chrysler voyagerem, milý Nimbus jsme narvali do kufru a zavezl mě domů.
Nedospal jsem. Už v 6 hodin ráno jsem ho dával do kupy a při bližším ohledání jsem zjistil, že nejspíše za vše mohou levné, čínské vodítka, které jsem tam dal při poslední garančce, protože multivar je na kaši, výlisky po kterých vodítka chodí jsou vydřené a jeden úplně orvaný a po vodítkách ani památky. . Ale na Malossi Multivat jsem naběhal 18 000 km, což není k zahození .
A tak jsem tam dal origo varec, původní řemen a jezdím dále. Nový řemen objednaný, v pondělí jde PPLkou a příští týden budu ladit.
img20120927110145.jpg
Jinak jsem si pro jistotu pořídil jednu bouranou Agilitku na náhradní díly za opravdu směšnou cenu
agilityb2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.