Moje Kentoya CityOne bez jakéhokoliv tuningu jede po rovině maximálně 85 km/h, cestovní rychlost cca 65 km/h. Toto jsou opravdové údaje z GPS. Dle tachometru to jede 120 km/h.
Bylo mi divný, proč všichni jezdí po dálnici jak šílenci a připevnil jsem vedle tacha GPS. Při 80 km/h ukazuje 100, při 83 ukazuje 110 a při 85 ukazuje krásných 120 km/h. Takže né oni, ale já byl ten blázen, co patří do odstavného pruhu.
Ale abych Kentoyu jen nehaněl, pro cestování po Praze je přímo ideální a to i na Jižní spojku, kde se jezdí kolem 70 km/h. Bezproblému se pohybuji v prostředním pruhu a držím krok. Pokud není člověk závodník, nepřipadá si méněcenný, na semaforech může klidně na první pozici, rozjezd je dostatečně svižný, spotřeba bezpečně do 3 litrů krásná. Věřím, že po výměně variátoru za Multivar by to jelo o dost svižněji a klidně i stovkou.