Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
20 lis 2011, 16:23
Buď rád, že to jede a zbytečně do toho nevrtej. Absolutně nechápu, když máš papíry, proč jsi koupil tuhle ludru a chceš rvát peníze do zvyšování výkonu. U 50ccm a popř. 125ccm s omezenými papíry snad když jsou zbytečný peníze, ale mě to hlava absolutně nebere. Buď koupím levnou chinamoto aby mi udělala nezbytnou službu nebo ojetý vyšší obsah. Nech to projít pořádně hlavou, mohl bys minout zbytečně hodně peněz. Jak se říká, objem ničím nenahradíš u číny trojnásob. Pořád to bude levný vozítko pochybné kvality a při prodeji se ti za takový úpravy každej akorát vysměje a cenu to zvýší akorát tak v záporných hodnotách.
20 lis 2011, 17:08
S Yamasaki 125 4T v modré barvě jsem jednu dobu rozvážel pizzu a ve dvou lidech bych si to nevzal na triko. Ten skútr se chová (když už se rozjede) jako harmonika.
Ostatně sériový Peugeot trekker (50 ccm) měl větší zrychlení a i vyšší maximální rychlost.
Pro brňáky kdo zná kopec na Hády v Líšni-Jedovnická...když jsem po nutným zastavení v polovině kvůli hovoru pokračoval v jízdě, variátor nebyl schopen srazit otáčky tak nízko aby motor zabral a rozjel se na víc jak 25 Km/h
Jediná výhoda je snad nulová spotřeba co u toho byla, ale naneštěstí nefungoval ukazatel palivoví nádrže takže vždy ráno k pumpě.
Jednou jsem zadrhnul lehce o zeď a páčka brzdy se zlomila v půlce, ani se neohnula, hned rupla.
Nechcu ti tady kritizovat skútr ale pokud s tím nechceš mít starosti a stejně být nespokojenej, zbav se toho a kup jetou značku, zvlášť pokud na tom potom hodlá jezdit tvoje dcera sama. Já když jsme mohl, sedlal jsem na brigádě Trekkera, Yamasaki jsme nazývali nečekaná smrt, protože se čekalo kdo to první rozseká.
20 lis 2011, 17:39
na 125ccm? vím není to u číny zázrak ale takhle špatné? to spíš u 50ccm bych to bral. moje zkušenosti s yuki 125ccm 4T maximálkou to jede skoro stejně jako 125ccm honda, ale je fakt, že nejde říct kopec nekopec jako u hondy
20 lis 2011, 17:50
On ten vykon se jaksi nejlip pozna prave v tom kopci
Jinak pri tech rozmerovych parametrech bych o 125 znackove/neznackove vubec neuvazoval. Pro dva ideal tak 400ccm a vys.
20 lis 2011, 18:08
Ona je otázka co by s tím udělal takovej Malossi variátor, ale bojím se že u toho 4T to asi zůstane stejný...motor si vrčel jak hodinky ale má málo koníků....pokud ale nehodláš měnit vozovej park tak to asi bude základ.
31 bře 2012, 22:03
Kentoya city one 125 4t jela 100km/h dle tacho.A to s 100kG
13 črc 2012, 21:05
Mě ta moje zděděná čína jede fajn, na můj vkus mi to stačí. Takovou devadesátku to dá, podle tachometru víc, ale tím se prý řídit nedá, jak píše občas Tuner. Moto má ovšem pár úprav, po vcelku solidní bouračce, kdy se dostalo do úplně nepojízdného stavu. Najeto kolem 20.000 a furt dobrý. Akorát na přelakování kašlu, s asfaltovým "airbrushem" mi aspoň ten kousek nikdo neukradne, doufám...
21 črc 2012, 17:21
nazdar, chcem sa spytat, tiez mam yuki 125cm novu , teda uz mam 3000km najazdene, da sa povedat ze ide v poho, aj startovanie , akurat som musel premazat plavak v nadrzi lebo uz isiel velmi z tuha a zle ukazovalo stav paliva. Ale po namazani uz je to ok. To je len taka drobnost inak je to v poho ,
len by ma zaujimalo, ked ide na tom skutri na max rychlost , tak sa stalo ze nachvilku prestalo ist , tak trebalo ubrat z plynu a v pohode len tak ci to je normalne ked pri max rychlosti nachvilku prestane ist ako keby ho na moment pridusilo.
A este jednu radu, mam menit olej vo variatore teda v predovovke,, ? motorovy menim to je jasne, ale ma zaujima ci je naozaj nutne pri 3000 km uz menit aj prevodovy olej alebo je to zbytocne. Dik
Inak moja max podla tachometra 95km/h ked je bezvetrie,, mam 105kg , tak to celkom ujde , inak proti vetru 85km/h ide cestovna rychlost 70 km/h neni problem. A musim dodat, ze tachometer premeriava len velmi malo co som prekvapeny.
20 úno 2013, 13:24
Ahoj, moje rada a tipy na číňany
. Jelikoř jsem žil dva roky v Pekingu, tak mám celkem bohatý zkušenosti. Na naše poměry je jedno jakou značku pořídíš. Jezdil jsem na Virtuality 125, která měla v papírech 6,8 Kw a maximálka 95 km/h, ale ... Byl jsem rád, když jela 80 . Když jsem jel na garančku, tak me ve fabrice doporučili úpravu výfuku. V sériovce mají všichni dlouhý koleno výfuku. Když jsem tam dal novej sportovní, tak kopce 85 km/h a rovinka 104 km/h dle radaru. Určitě nedoporučuji šťourat se v pajšlu. Spíš (pokud je to možný) kup skůtr s minimálně "13" kolama, protože naše silnice jsou horší, než tam a taky to pomůže ryclosti, ale nečekej zázraky
. Jinak rozdíly mezi značkovými a čínskými skůtry je jen v dílenským zpracování a ceně. Nicméně číňani doháněji Italy velmi rychle. Jo a ještě co se týká kopců: pokud máš zapnutý jen parkovací světla výkon je cca o 0,6 koně vyšší. Doporučuji LED svícení. Další úpravy jsou jen drahý a moc zlepšení nepřinášejí. Ale číňan se liší kus od kusu, třeba budeš mít štěstí a pořídíš co nebudeš muset upravovat vůbec.
19 zář 2015, 08:16
cinaspeed.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
19 zář 2015, 08:30
To leda z obrovskýho kopce směrem dolů.
19 zář 2015, 09:03
Ty úpravy, pokud pomohou tomuto tak do nich jdu. Mě Yuki City 125 jede max 75km/h když je dobrá konstalace hvězd
19 zář 2015, 09:11
crhy - Přesně to jsem čekal. Není to z "obrovskýho kopce", ale po rovnice. Stačí když nejsou zatáčky. Ono kde je mezi Strahovským tunelem a odbočkou na D1 směr Chodov úsek bez radarů a ještě z obrovskýho kopce? Protože přesně odtud je údaj.
Navíc variátor mám naladěnej na rozjezdy a ne na maximálku.
Valheru_KOKr - můžem hodit řeč, aby ses vyhnul některejm slepejm uličkám, který jsem byl nucen absolvovat v průběhu vylepšování...
19 zář 2015, 09:19
Výborně určitě mi buude radostí někde hodit řeč. Sice se dá laškovat s pokusy za pár korun, ale pokud je vyzkoušená cesta, rád se po ní vydám.
BTW on někdo na skútru řeší radary?
19 zář 2015, 09:23
Ty díly na tenhle typ motoru jsou docela levný a některý i doslova za těch pár korun (a trochu kutění).