Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
14 led 2010, 20:55
Tak to víš že js spokojeněj
ale řeším to jen proto že jezdíme pokaždé na tom dva a do těch kopcú to fakt upadá a když předjíždím tak fakt někdy přemišlím jestli se nevrátím dozadu
Jinak jsem to řešil z jedným mechanikem kterí stavý motorky na okruh a ten mi pradil tady to co js už psal. Ale pújdu do toho jenom proto že nás oba rychlej odveze do těch kopcú. Jinak sumA SUMÁRUM TO BUDE STÁT 10tis. jo je to dost ale necham si ho protože přítelkine si chce udělat nato papíry tak ji ho dám a ja uvažuji na Kymco500i nebo Suzuki burgan 650i považoval bych totkaj tito skútry za dobré sccot na cestach.
Jinak wictor má pravdu
chce to pak enom věčší obsah!!! Ale jinak stím čínskym sccot jsem docela spokojeny musím zaklepat žádne závady sem nemněl jenom trochu pri startováni to musím protočit na páku tak 3x jinak seto doporučuje ale to asi proto žeto to nemá stříkačku
jinak pohododa. Chci se zeptat jestli nevíte na tento rok o nějakých tech sccot srazech dík.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 říj 2013, 00:35, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
14 led 2010, 21:13
Kamarád má čínu značka Yamasaki 125 a jede mu to okolo 80, se dvěma lidma už je to slabší, ale má to do města a je s tím spokojenej má ji 2 roky a neměl ještě žádnou vážnější nebo motorovou závadu. Jde taky o to kolik to má koní
14 led 2010, 21:51
Wictore dík ješte se tu neumím pobyvat na stránkach dneska js se přihlasil
14 led 2010, 22:07
Mě Focus 125 jede do těch 85 km/h, jel za mnou otec autem a měl 90 tachometrových. Zajímavé je, že skútr moc neproměřuje... Ve dvou je to horší, veškerá akcelerace je v pytli, ale na dlouhé rovince jsme to na 80 vytáhli... Nejvyšší rychlost, co jsem jel bylo 105, když jsem ho rozhuli z kopce, ale to už jsem sr*l maggi v kostkách
15 led 2010, 12:08
Roberte:
Variátor pomůže hlavně pro tah do kopce, protože když je dobře nastavený, dokáže lépe využít optimální otáčky motoru. Maximální rychlost také stoupne, protože má větší rozsah, to znamená, že dokáže převodovat ve vyšším poměru. Navíc se nedostane motor do zbytečně vysokých otáček (kdy už ztrácí sílu) tak brzy a síla pro akceleraci ve vyšší rychlosti je lepší. Jednoznačně je výměna variátoru za Multivar dobrá volba a navíc nezpůsobuje vyšší opotřebení vnitřností skútru.
Výměna válce za větší už nemusí být taková výhra. Podle technika v servisu způsobuje vyšší opotřebení klikovky, což nebývá levná záležitost a u číských skútrů odchází prý i bez tunění. U značkových vydrží déle, o to je ale dražší (cca 10 tis).
Samozřejmě je nutno počítat se zvýšenou spotřebou paliva.
A na závěr bych Ti doporučil, aby sis půjčil od někoho GPS a změřil si skutečnou rychlost. Možná budeš překvapen. Na 110 km/h se nedohrabe ani moje Yamaha Majesty 150 chlazená vodou. Samozřejmě na tachometru to není problém
. Skutečnou hranici 110 zdolám nejdříve po výměně variátoru. Moje Kentoya 125 ukazuje cca 120 km/h při skutečné rychlosti 80 km/h, tak abys věděl..
15 led 2010, 13:34
max taký není vše, přecejen mám pocit že max.125ccm bude kousek pod 100km/h, ale chtěl bych aby se této rychlosti držela kopec nekopec, nebo jestli pojedu sám nebo ve dvou. nechtěl bych pocitovat výrazný rozdíly. a jak tu čtu zatím je to u čínských strojů naopak
15 led 2010, 14:11
Pokud chceš jet 100km/h kopec nekopec i ve dvou, doporučil bych 350 ccm a radši i vejš, a to nesmíš narazit na velkej kopec. Cestovní rychlost kopec nekopec v jednom na 125 ccm čtyřtaktu je 80 km/h, s tím se smiř. Na mé Yamaze 150 ccm na rovině dosáhnu 100 km/h, ale do kopce to nad 90 prostě nejede. A pohodová jízda, kdy motor dobře reaguje na přidání plynu je těch 80. Jestli je to čína, nebo ne, do kopce pojede pomaleji, to je zřejmé z učiva ze základní školy, pouze lze ten poměr vylepšit kvalitním variátorem.
15 led 2010, 15:02
co jsem měl možnost zkusit yama a yuki, mluvili o rozdílech v upadání výkonu do kopců, případně jízdy ve dvou trochu jinak. počkáme na další příspěky co nato zkušenější
15 led 2010, 15:40
Co se týče nadměrného upadání výkonu do kopců, je to problém variátoru. Čínskej variátor to bude mít vrozený (jako třeba moje Kentoya) a pokud se takovej problém objeví na značkovém variátoru, stačí dát tvrdší kontrastní pružinu. Já mám v Yamaze sériový variátor a mohu potvrdit, že je řádově lepší, než ten sériový čínský v Kentoye. Tím chci říct, že pokud se vymění čínský variátor za značkový (nejlépe Multivar), bude rozdíl víc než markantní.
15 led 2010, 20:33
Anitka-
dík za příspěvek mám to změřené prez kvalitní gps 110
asi to bude vydařený kus a nebo som ho opravdu dobře zajel ale ten variator budu určite měnit . Myslíte že je dobré si ho zakúpit ve scotlandu nebo znáte nekde neco jiné?
Dík.
15 led 2010, 22:14
Já včera namontoval multivar
, koupený ze Scootlandu. Na jakékoliv dotazy, které jsem měl k montáži, mi přes mail velice rychle a vřele odpověděli, ať to byla jakákoliv věc, takže moje zkušenost s nima je jen ta nejlepší.
PS: teď jsem to našel na ST o dvě kila levněji
16 led 2010, 17:13
Robert Kázmér píše:Anitka-
dík za příspěvek mám to změřené prez kvalitní gps 110
asi to bude vydařený kus a nebo som ho opravdu dobře zajel.
Zní to až neuvěřitelně.
16 led 2010, 17:57
Robert Kazmér- to máš pěknou rychlost, to je 4T nebo 2T ? já ze značkovýho dostanu něco málo přes stovku, záleží na podmínkách, ale zase to má roky, to máš dobrej skůtr a vzhledově bych ho tipoval aji na značkovější
16 led 2010, 20:36
jen co mě většinou zklamalo, co jsem mohl zkusit, že maximálka sice k neuvěření, jen je problém právě v těch kopcích a nebo ve dvou apod. mám kamaráda co má yamahu a zase říká, ano jedu kolem 90-100km/h ale není poznat jestli jede ve dvou nebo bez extrémů kopec nekopec. že prý ten průběh jakoby byl s jeho motorem pevnější nebo stálejší. nevím jestli jsem to dobře popsal