Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
17 bře 2017, 10:36
Zdravím,blíží se velká čínská expanze motorů 125ccm se vstřikováním většinou Delphi.Zajímalo by mě ,jestli je tam také možné vyměnit válec na 150-160ccm nebo jestli už to nejde tak jednoduše jako u karburátoru.
17 bře 2017, 11:02
"Primitiv" - zdravím, mám KEEWAY SilverBlade 125EFI se 16 600km samozřejmě s maximální spokojeností a taky jsem už uvažoval o nahození sady Airsal 150cc. Co vím od kamarádů co to vyměnili, tak po výměně není třeba s elektronikou nic dělat a jezdí to citelně líp hlavně v kopcích. Já se zatím držím pravidla, „když to funguje, tak zbytečně nesahat“, a když budu muset sáhnout na motor, tak určitě tam minimálně 150cc půjde.
17 bře 2017, 15:20
Kluci nechci Vám kazit iluze,ale rozdíl 25ccm je opravdu zanedbatelný a při výši investic i ekonomický nesmysl...
Pokud chcete tunit doporučuji Multivar od Malossi. Je to asi nejrozumější cesta jak oživit skůtr. Jako další tuning pak doporučuji přechod na větší kubaturu minimálně o 100ccm.
Z vlastní zkušenosti můžu říct, že 150ccm od Hondy s multivarem jezdila o dost lépe než 180ccm od Yamahy, Poté co jsem ji osadil multivarem tak je to srovnatelné
17 bře 2017, 20:12
já mám KIT na karburátorové verzi a i když je to 30ccm tak krouťak to má mnohem lepší.
17 bře 2017, 21:16
Já nerozporuji že to není rozdíl jen říkám ze poměr cena výkon je nic moc. Mimochodem máš to zaměřené na brzdě nebo jen subjektivní pocit? Tím se Tě nechci dotknout jen me to zajímá
17 bře 2017, 22:03
na brzdě to nemá.Ale první tisíce km jsem jezdil bez úpravy ,tak vím jak to jezdilo.I když když se svezu na mém modelu skútru bez úpravy tak je ten rozdíl markantní i pro laika.Člověk nesmí být moc zmlsaný a zkoušet jiné "značkové" efi stroje ,to se mu pak zdá líné všechno:-)
18 bře 2017, 08:53
Já přešel z PCX 125 na 150ku a rozdíl je obrovský. Tam kde kolem 90-100km/h končí 125ce síla a maximálka, já otočím plynem, pěkně akceleruji a předjíždím. V kopcích a kolem 90km/h jde těch pár kubíků navíc dost cítit.
18 říj 2017, 21:58
Taky celkem uvažuji že půjdu do stříkačkové číny, známej má Offensive Maximus 125i, nemůže si to vynachválit, když jsem se na to díval, tak klobouk dolů, kvalitou to je snad jak Kymco... Jen mě zajímá když se to předělá na těch 160 ccm, jaká pak bude životnost stroje, zkrátí se nějak výrazně životnost???
19 říj 2017, 09:06
To chceš jako přejít z X8 na číňana ... ? :O
19 říj 2017, 13:07
Inu, proti gustu žádný dišputát...
22 říj 2017, 22:59
TUNER píše:To chceš jako přejít z X8 na číňana ... ? :O
No, žena by taky ráda skůtříka na občasné ježdění, a já bych měl potom hlavně jeden stroj v záloze
23 říj 2017, 08:22
Tak to je jiná.
Taky jsem na něj koukal když jsem vybíral Offensive Maximus dizajnově super ale nešel jsem do něj z důvodu že nevím kdo by mi to servisoval sám se na to necítím.
23 říj 2017, 13:09
jen k tomu smyslu úpravy na 150cc - mám to na GY6ce (ještě karb) a byla to asi nejlepší výkonová investice v poměru cena/výkon. válec s pístem, kroužkama a čepem do tisícovky a efekt rozhodně znatelnej. Nevím, jak špičkovej výkon, tam mi to moc jiný nepřijde, stejně jako maximálka, ale tah do kopců a akcelerace je jinde.
oproti tomu je třeba změna vačky, sacího kolínka, filtru, výfuku atd dost placebo
29 srp 2019, 12:27
Tak co zkoušel někdo na to Delfi vsřikování dávat 150 nebo 160 ccm ?