Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod Primitiv » 17 bře 2017, 10:36

Zdravím,blíží se velká čínská expanze motorů 125ccm se vstřikováním většinou Delphi.Zajímalo by mě ,jestli je tam také možné vyměnit válec na 150-160ccm nebo jestli už to nejde tak jednoduše jako u karburátoru.
Uživatelský avatar
Primitiv

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 156
Registrován: 20 črc 2012, 19:28

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod KRAES » 17 bře 2017, 11:02

"Primitiv" - zdravím, mám KEEWAY SilverBlade 125EFI se 16 600km samozřejmě s maximální spokojeností a taky jsem už uvažoval o nahození sady Airsal 150cc. Co vím od kamarádů co to vyměnili, tak po výměně není třeba s elektronikou nic dělat a jezdí to citelně líp hlavně v kopcích. Já se zatím držím pravidla, „když to funguje, tak zbytečně nesahat“, a když budu muset sáhnout na motor, tak určitě tam minimálně 150cc půjde.
KEEWAY SilverBlade 125EFI - od 4/2014 = 21 750km; spotřeba od 2,53l do 3,3l/100km; svíčka Denso Iridium Power; variátor Polini Maxi Hi-Speed 6ROL; GSM ALARM; BLUE LED Backlight
Uživatelský avatar
KRAES

25+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 44
Registrován: 22 srp 2014, 21:32
Bydliště: Rožňava/Zlín
Skútr / moto: KEEWAY SilverBlade 125EFI
Tuning / úpravy: Svíčka Denso Iridium Power; zásuvka 12V, variátor Polini Maxi Hi-Speed 6ROL; GSM ALARM; BLUE LED Backlight

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod Winterwolf » 17 bře 2017, 15:20

Kluci nechci Vám kazit iluze,ale rozdíl 25ccm je opravdu zanedbatelný a při výši investic i ekonomický nesmysl... :roll:

Pokud chcete tunit doporučuji Multivar od Malossi. Je to asi nejrozumější cesta jak oživit skůtr. Jako další tuning pak doporučuji přechod na větší kubaturu minimálně o 100ccm.

Z vlastní zkušenosti můžu říct, že 150ccm od Hondy s multivarem jezdila o dost lépe než 180ccm od Yamahy, Poté co jsem ji osadil multivarem tak je to srovnatelné :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod Primitiv » 17 bře 2017, 20:12

já mám KIT na karburátorové verzi a i když je to 30ccm tak krouťak to má mnohem lepší.
Uživatelský avatar
Primitiv

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 156
Registrován: 20 črc 2012, 19:28

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod Winterwolf » 17 bře 2017, 21:16

Já nerozporuji že to není rozdíl jen říkám ze poměr cena výkon je nic moc. Mimochodem máš to zaměřené na brzdě nebo jen subjektivní pocit? Tím se Tě nechci dotknout jen me to zajímá
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod Primitiv » 17 bře 2017, 22:03

na brzdě to nemá.Ale první tisíce km jsem jezdil bez úpravy ,tak vím jak to jezdilo.I když když se svezu na mém modelu skútru bez úpravy tak je ten rozdíl markantní i pro laika.Člověk nesmí být moc zmlsaný a zkoušet jiné "značkové" efi stroje ,to se mu pak zdá líné všechno:-)
Uživatelský avatar
Primitiv

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 156
Registrován: 20 črc 2012, 19:28

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod Kamilus » 18 bře 2017, 08:53

Já přešel z PCX 125 na 150ku a rozdíl je obrovský. Tam kde kolem 90-100km/h končí 125ce síla a maximálka, já otočím plynem, pěkně akceleruji a předjíždím. V kopcích a kolem 90km/h jde těch pár kubíků navíc dost cítit.
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod Tomas_87 » 18 říj 2017, 21:58

Taky celkem uvažuji že půjdu do stříkačkové číny, známej má Offensive Maximus 125i, nemůže si to vynachválit, když jsem se na to díval, tak klobouk dolů, kvalitou to je snad jak Kymco... Jen mě zajímá když se to předělá na těch 160 ccm, jaká pak bude životnost stroje, zkrátí se nějak výrazně životnost???
Tomas_87

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 17 říj 2017, 22:13
Skútr / moto: Piaggio X8

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod TUNER » 19 říj 2017, 09:06

To chceš jako přejít z X8 na číňana ... ? :O
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod stretavka » 19 říj 2017, 13:07

Inu, proti gustu žádný dišputát...
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 496
Registrován: 21 črc 2011, 12:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod Tomas_87 » 22 říj 2017, 22:59

TUNER píše:To chceš jako přejít z X8 na číňana ... ? :O


No, žena by taky ráda skůtříka na občasné ježdění, a já bych měl potom hlavně jeden stroj v záloze :D
Tomas_87

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 17 říj 2017, 22:13
Skútr / moto: Piaggio X8

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod nmax » 23 říj 2017, 08:22

Tak to je jiná. :D
Taky jsem na něj koukal když jsem vybíral Offensive Maximus dizajnově super ale nešel jsem do něj z důvodu že nevím kdo by mi to servisoval sám se na to necítím. :!:
N-Max (2016) najeto 30 000 km průměrná spotřeba 2,546 l
N.Max (2020) najeto 10 000km spotřeba 2,495 l
Forza (2017)celkem 40 000km já 10 000km 2,342 l
Scarabeo 2001 celkem 6000,-km ještě nezměřeno
Uživatelský avatar
nmax

50+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 92
Registrován: 16 črc 2017, 17:02
Bydliště: Praha
Skútr / moto: N-Max 125
Tuning / úpravy: batterie-monitor

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod koftun » 23 říj 2017, 13:09

jen k tomu smyslu úpravy na 150cc - mám to na GY6ce (ještě karb) a byla to asi nejlepší výkonová investice v poměru cena/výkon. válec s pístem, kroužkama a čepem do tisícovky a efekt rozhodně znatelnej. Nevím, jak špičkovej výkon, tam mi to moc jiný nepřijde, stejně jako maximálka, ale tah do kopců a akcelerace je jinde.

oproti tomu je třeba změna vačky, sacího kolínka, filtru, výfuku atd dost placebo :-)
Uživatelský avatar
koftun

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 100
Registrován: 21 úno 2011, 18:42
Skútr / moto: Yama Vity - prodáno, Yukáč City - totální stavba
Tuning / úpravy: City - komplet tunning...

Re: Kit motoru 150ccm u EFI vstřikování

Příspěvekod zdeneksv » 29 srp 2019, 12:27

Tak co zkoušel někdo na to Delfi vsřikování dávat 150 nebo 160 ccm ?
Uživatelský avatar
zdeneksv

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 26 črc 2019, 13:13
Skútr / moto: Maximus 125 MP Korado


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron