Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Kingway Yarox 2T (Longjia LJ50QT-K 2T)

15 bře 2012, 22:19

Ahoj vsichni,

Jsem majitelem tohoto stroje jiz 4 rokem, dnes jsem vyjel na prvni letosni vyjizdku (22km), chci se podelit o me zkusenosti s timto skutrem.

Najeto 4500km - prvni dva roky jsem jezdil velmi malo - minuly rok 3000km

Zavady, opravy, "tuning":

0 km - neskutecne zdechle, nechapu proc to doslova zadusi blokaci, klidne at to jede jen 45km, ale original nevyjel ani kopec k baraku a musel jsem se odrazet nohama.

cca 800 km - po prvni zime mi odesla baterka - nechal jsem nekolik tydnu zapnute zapalovani - uz nesla nabit

cca 1000km - kamos mne nechal sjet na odblokovane cine - okamzite jsem resil odblokaci - restrikce na vyfuku (tenka trubka), jehla nahoru a jina svicka + valecky 4.5g. Vysledek - vykon na 50 obstojny - max. rychlost 70km/hod tachometr > real 60km/h. Koupil jsem i zadni brzdove celisti - skoro vubec to nebrzdilo.

cca 2000 km - vymena pneumatik - original Ciny neskutecne klouzaly - viz tema ve foru - vymenil jsem je za Dunlop GT301 - je to neporovnatelne lepsi.

cca 2500 km - rozbil jsem airbox na filtr - koupil jsem original Minarelli - vypada jak original Cinsky, ale je otevrenejsi > musel jsem vymenit trysky na 78 > jinak se to dusilo (byla tam myslim original 60 tryska) - zvyseni vykonu jsem nezpozoroval

cca 4500 km - (nyni) - vymena variatoru (Malossi Multivar + kontrastka - valecky 6g ze sady) + vymena kompletni poloremenice > hazela > zdroj vibraci - po dnesni jizde muzu konstatovat ze se vymena vyplati > max. rychlost 85km/hod tachometr = 75km/hod realne = +15km/h, jen valecky 6g jsou malo - (kopecky super, ale na maximalku se to rozjizdi pomalu) typuju to na cca 7-7.5g. Po zime jsem musel jeste vymenit palivovy podtlakovy ventil > benzin ho pres zimu rozezral - teklo malo benzinu do karbecu.

Ale to hlavni - koupil jsem si plexi stit - dnes bylo u nas 6°C - za stitem vubec nefouka > jede se naprosto v pohode - viz foto. (prave zrcatko chybi - musim sehnat matku M8 s levym zavitem) - v sade byly dva upevnovaci srouby oba prave - s levym zavitem misto praveho zrcatka jssem si udelal, ale matku musim koupit

Co mne ceka: - drnci neco ve vyfuku - menit se mi ho moc nechce - original vyfuk se mi docela libi - a honic vykonu moc nejsem.

Co mi na skutru nejvice vadi: brzdy - jsou velmi slabe - na muj vkus (na to jsem trochu zatizeny, napr. na kole All moutain kategorie mam sjezdove brzdy)

Fotografie-0197.jpg

Jo a jeste praskaji zarovky - jsou tam takove jak mela Babeta jen na 12V - blbe sviti a vymena je "porod". Ale jine ciny maji zarovky lepsi.

Menil jsem je uz 3x

Me problemy s pneu viz http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=61&t=6064&p=136080#p136080
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 říj 2013, 20:55, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou

Re: Kingway YAROX 2T (Longjia LJ50QT-K 2T)

16 bře 2012, 07:51

Klidně si můžeš editovat první příspěvek ať si tady nepíšeš sám sesebou. Jinak je to stejnej stroj jako Rhon a podobné stroje,které tady mají obsáhlé téma,jen má jiné nálepky s jménem skútru. ;-)

Re: Kingway YAROX 2T (Longjia LJ50QT-K 2T)

13 čer 2012, 21:40

webbot píše: Co mi na skutru nejvice vadi: brzdy - jsou velmi slabe - na muj vkus

Tak jsem to poresil - vymenil jsem puvodni jednopistkovou brzdu za dvojpistkovou - koupil jsem ji v AutoKelly - typ na Maxon Matador 50 i 125 - cena brzdoveho trmene a kotouce cca 1300,-, brzdove desticky byly u trmene. Nova brzda pasovala bez problemu, jen jsem trmen musel podlozit obycejnou velkoplosnou podlozkou pro M10? 2ks

Najeto mam par kilometru (jeste by se to melo zajet) a brzdovy ucinek je neporovnatelny s puvodnim - brzdi to podle mych predstav.

Jinak u valecku jsem skoncil na 8.2g (kombinace 7.5 a 9) - budu menit asi vyfuk, takze to doladim potom.

Brzda.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Kingway YAROX 2T (Longjia LJ50QT-K 2T)

20 srp 2012, 23:07

0 km - neskutecne zdechle, nechapu proc to doslova zadusi blokaci, klidne at to jede jen 45km, ale original nevyjel ani kopec k baraku a musel jsem se odrazet nohama. s tim ma taky problem a nevim co s tim ... ve dvou se ani nerozjedu ... motor toci a ne a ne sa rozjed

cca 800 km - po prvni zime mi odesla baterka - nechal jsem nekolik tydnu zapnute zapalovani - uz nesla nabit baterka je srot ... ta odesla jako prvni po 14 dnech a to sem nenechal zaple tak jak Ty

cca 1000km - kamos mne nechal sjet na odblokovane cine - okamzite jsem resil odblokaci - restrikce na vyfuku (tenka trubka), jehla nahoru a jina svicka + valecky 4.5g. mozu pozadat o podrobnejsi postup???

Re: Kingway YAROX 2T (Longjia LJ50QT-K 2T)

21 srp 2012, 18:27

Kingway YAROX 2T (Longjia LJ50QT-K 2T) ma jako restrikci pouzitou tenkou trubku od vyfuku - motor "nedycha", proto nema vykon. Tuto trubku je treba vymenit - hledej pod nazvem Koleno výfuku odblokované - nevim jestli je to presne ono, ale urcite ti poradi. Viz foto - nalevo je odblokovana, vpravo original - pokud mas na skutru levou hrubou trubku restrikce bude jinde. Diru po hadicce zpetnych vyfukovych spalin ve filtru zacpes sroubem M8.

Dale musis poladit valecky - mi byly doporuceny 4.5g - byly OK - navod jak vymenit valecky najdes na foru.

Jehlu posunout na posledni zarazku at je co nejvyse.

Svicku snad menit nemusis, ale mi doporucili NGK BR8HS, ale jelo to i na puvodni stejne

Od skutru muses cekat zhruba toto postupne upravy:

- Original - zdechle, nejede, max 45km/hod

- Odstraneni restrikce na vyfuku - zive, max, rychlost 65km/h dle GPS

- Variator vymena - cca max. 70km/hod rovina, z kopce 80km/hod

- Ladeny vyfuk - cca max 75km/hod - rovina, z kopce 85 km/hod (+ poresit filtr + trysky + spojka)

rychlosti jsou zhruba > ja mam lehci valecky > jezdim dost kopce

Nebo kup rovnou ladeny vyfuk - ale to budes muset resit i filtr, trysky, spojku - a s origo variatorem to nebude ono, takze i variator.
P1080853.JPG

webbot píše:budu menit asi vyfuk, takze to doladim potom.

Tak jsem koupil http://www.zeusracing.cz/ - skutr jede velmi pekne - vykon sel samozdrejme nahoru - musel jsem zvetsit trysku na 84 a valecky dat 7.0g.

K Zeusu mam vyhrady co se tyka kvality zpracovani - dost jsem se s tim natrapil (vyrobni nepresnosti, praskani u priruby), snad to bude uz dobre.
Fotografie-0373.jpg
Fotografie-0372.jpg
Fotografie-0371.jpg
Fotografie-0365.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 říj 2013, 20:59, celkově upraveno 6
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny 2 příspěvky pod sebou.

Re: Kingway YAROX 2T (Longjia LJ50QT-K 2T)

21 srp 2012, 22:54

super ... zkusim s tim neco podelat ... kazdopadne nevim zda to vyresi problem toho, ze i kdyz jde motork krasne do otacek tak stejne ten skutr udrzi i moje manzelka .... zkusil sem jakusi cinu od kolegy z prace ( vse origos a ctyrtakt) a kdyz sem se rozjel a brzdil sem nohama .... proste sem ho drzel jak sem stal mezi nohama tak sa mi vzepjal na zadni a ja mu trosku ohnul zadni SPZ ... takze mam spis podezdeni na spojku ci neco takoveho .... ev skutrech se nevyznam ... poridil sem si ho na jezdeni do prace at zbytecne nevytahuju CB750

Re: Kingway YAROX 2T (Longjia LJ50QT-K 2T)

22 srp 2012, 07:53

Pokud motor jde do otáček a přesto není výkon na zadním kole, zaměřil bych se na spojku. Případně kontrastku (hodně měká - prokluzuje řemen) či mastnoty na řemenicích. Někde to musí prokluzovat a mělo by se to při delším týrání i pálit a případně i smrdět. Mohla by zůstávat viset otevřená i zadní polořemenice, nestahovat řemen.
Asi bych sundal kryt variátoru, na velkém stojanu nastartoval, opatrně přidával plyn a snažil se vysledovat jestli vše v převodech funguje jak má. Ale opatrně, ať Tě to nechytí.
Odeslat odpověď