Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Kingway Martinelli

29 kvě 2011, 10:29

Ahoj. Tak nakonec sem vybral Martinelli a mám ho s kitem 80ccm a jede pěkně 60-70km/h, budu řešit variátor a spojku. Když jedu kolem te 60 tak mi vibruje a hučí.
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 12:03, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce

Re: Kingway Martinelli

29 kvě 2011, 19:59

Táké hučí asi to dělají kit 80ccm lepší variátor Racing a z kopce přes 80km až 90 a po rovince 75 podle tacho, a nezná kopec pod 50kmh v pohodě za den najedu 100km v kuse bez problémů. Zatím mám nalítáno 800km 8) jo a musím pochválit uživatele citereh hlavní mechanik :lol:
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:38, celkově upraveno 3
Důvod: Necituj předchozí příspěvky, každý ví na co reaguješ

Re: Kingway Martinelli

30 kvě 2011, 21:01

Jaky tam máš variátor a válečky? Měnil jsi i kontrastní pružinu atd?

Re: Kingway Martinelli

31 kvě 2011, 00:01

Citereh to tu už psal co tam dával jede to fakt super ted z práce 80kmh :wink:http://citereh.rajce.idnes.cz/Racing_variator/ válečky 5g.A znova musím pochválit a poděkovat uživatele citereh.

Re: Kingway Martinelli

01 čer 2011, 10:41

Ahoj - karlos.28
Ahoj,tak poznatky z montáže variatoru Baotian R - racing - po zkušební jízdě - 100 km - varec nakonec namontován na skůtr Kingway Martinelli 50 4T , motor 139 QMB,13 kola - překitováno na 80ccm, - navýšení maximálky okolo 5 km/hod, ale podle majitele se zcela zásadně změnila odezva na plyn - mnohem razantnější akcelerace a dynamika , zejména do kopců je znát lepší zátah .
Montoval se komplet variator Baotian R - místo dodaných válečků / sada 5,8 a sada 6,3 gr/ se použili válečky 5,0gr - s těmi to nejlépe fungovalo, namontovala se dodávaná pružina- součást balení - poznatky jsou uvedeny od uživatele
BANDITA - viewtopic.php?f=66&t=5488
http://citereh.rajce.idnes.cz/Racing_variator/

Re: Kingway Martinelli

01 čer 2011, 17:05

Můžeme někdy porovnat dynamiku okitované 4T číny a seriový 50 ccm Minarellky s variátorem....když koukam to do Plzně nemáte daleko ))

Re: Kingway Martinelli

01 čer 2011, 19:32

Ahoj Citereh. Díky moc za vysvětlení.

Našel jsem Varec+spojka+valecky+remen za dobrou cenu. Jen nevím velikost řemene u martinelli?:
Kód:
http://allegro.pl/zestaw-sprzeglo-wariator-pasek-tuning-skutery-4t-i1640397711.html

Re: Kingway Martinelli

02 čer 2011, 11:28

Ahoj,tak u Kingway Martinelli 50 4T -od firmy překitováno na 80 - je použit řemen 729x17,7x30 pro 13 kola
http://www.multimoto.cz/?17,vari%C3%A1t ... 3%BAtr-12-
sice tam uvádějí 12 kola , ale je to on
tady je ten varec
http://www.multimoto.cz/?553,vari%C3%A1 ... try-50ccm-{3132949}
ale jak jsem psal- dávali jsme válečky - 5,0 gr

Re: Kingway Martinelli

23 čer 2011, 14:12

karlos.28:
Ahoj chci se jen zeptat nevis nahodou co je za trysku v karburatoru oryginal v Martinelli?Muj mechanik vubec nevi takse musim zeptat tebe dyz mas stejny stroj jako ja treba mne poradis dik moc.Bludmen PS-M4?M5?M6? ... A velikost trysky oryginalu? mne ji mechanik vrtal vrtackem na vetsi a od te doby to zloby ..mam kyt 70ccm

Re: Kingway Martinelli

23 čer 2011, 19:55

Co to je za mechanika že vrtá trysku vrtáčkem ?? Ach bože,kam ten svět spěje .....A pokud už ti jí vrtal,to nepozná nebo nedokáže změřit jestli to je M5 nebo M6 ? K takovýmu mechanikovy bych se v životě nevrátil být tebou....

Re: Kingway Martinelli

23 čer 2011, 21:15

Popravdě vrtat trysku vrtákem to už je lepší zajít ke kováři at ti ji vyková a každej učen strojař pozná závit 5 či 6 ku pouhým okem takže souhlas s tím doporučením vyhnot se takovému také mechanikovi
Ps tryska se dá opravdu převrtat ale i když se říká převrtat tak vrták to není ani náhodou
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:41, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Kingway Martinelli

24 čer 2011, 02:40

Mno prave delal mi to dyz my delli kyt 70ccm tak aby zvecil trysku tak ji ciknul vrtackem nejakym specialnim cekal sem na to skoro 14dni stacilo ricct jakou mam sehnat ale on ne at se nemusi kupvat nova ....vsak se k mechanikovi uz nevratim a vsechen servis si delam sam jen sem jeste jiternice v tomle tak nevim co je tam origo za trysku....Porad se mechanikovi nedarilo ani po prevrtani trysky sestelovat smes tak to nechal tak nejak aby to jezdilo a hotovo pry to snim jelo 70km po rovince a z mirneho kopecka 80km ale dyz ja to projel tak 55-60 po rovince kopec 30-40km,h a skopce to frci jen 70 ale to je jedno ted to dost cuka pridam plyn a oberu a zas pridam a ma to takove cuknuti na mokru je to mazec....neznate nekdo dobry servis okres ceskolipsko ci liberecko?Dik Bludmen
karlos.28 píše:Ahoj. Tak nakonec sem vybral Martinelli a mám ho s kitem 80ccm a jede pěkně 60-70km/h, taky budu řešit variátor a spojku. Když jedeš kolem te 60 vibruje ti to a hučí?

Ahoj ja kdyz jedu kolem 60 tak nevim v prilbe je sliset jak hluci a trosku vybruje ale hlavne ze to jede a bez prilby se mi to zda byt ok...Hlavne si dotahuj predni blatnicek rad se povoluje a mne se v sedesati namotal na predni kolo ze sem malem prelitl riditka ....take je dobre sundat zadni kolo a dotahnout ci zalepyt srouby na kotouci pry se stava ze se povoluji jako mne desne rany zezadniho kola - povolene srouby na kotouci a jak to pak dopadne tak ukazu fotky.zatimse mnej.Bludmen

Po 14 dnech zajizdeni se povolil kotouc na zadnim kole skusil sem reklamovat ale dostal sem jen nove srouby fotky stoji zato tak se kouknete a radeji si dotahnete srouby na kotouci u Martinelliho se to stava pry casto....http://bludmen.rajce.idnes.cz/Povoleny_kotouc
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:41, celkově upraveno 4
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou

Re: Kingway Martinelli

24 čer 2011, 12:36

Ahoj , tak to už jsme taky dělali ten zadní kotouč na Martinelli - po startu nic a při přidání plynu kovový randál - nejdřív jsme mysleli, že se vysypala spojka , ale pak jsme zjistili volnej kotouč - výfuk dolů, kolo dolů, brzdič dolů a vyhodit kotouč - protáhli jsme závity a dali nový šrouby a pořádně zatáhli - zatím to drží, ale jistější bude asi nakápnout tam lepidlo na šrouby - jinak povolený šrouby na zadním kotouči - dost blbá sranda.

Re: Kingway Martinelli

24 čer 2011, 13:03

Převrtávat trysky je total nesmysl....stejně jako to dělal kdysi někdo ve Scootlandu a pak jsou trysky na vyhození,protože nikdo neví jakou mají hodnotu. Je problem si koupit testovací sadu za pár stovek a nebo trysku potřebného průměru za pár desetikorun ? Už vidim jak ti někdo převrtává trysku třeba o 2 setiny ))))))

Re: Kingway Martinelli

24 čer 2011, 13:17

Ahoj ,vrtat trysky - jasná věc, že je to barbarství a hlavně u mašin , který jsou na jakoukoliv změnu v trysce nebo vzduchu dost háklivý, stačí si připomenout , jak je to třeba citlivý při ladění bohatosti a volnoběhu a najednou vrták do trysky - tohle by asi mohlo být to pravý řešení
http://www.multimoto.cz/?palivov%C3%A1-soustava,42,3
Odeslat odpověď