Kingway Martinelli

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Kingway Martinelli

Příspěvekod karlos.28 » 29 kvě 2011, 10:29

Ahoj. Tak nakonec sem vybral Martinelli a mám ho s kitem 80ccm a jede pěkně 60-70km/h, budu řešit variátor a spojku. Když jedu kolem te 60 tak mi vibruje a hučí.
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 12:03, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce
Kingway Martinelli 50 t4 (80ccm)
Uživatelský avatar
karlos.28

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 09 dub 2011, 18:36
Bydliště: Opava
Skútr / moto: Kingway Martinelli
Tuning / úpravy: snad 80ccm

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod bandita » 29 kvě 2011, 19:59

Táké hučí asi to dělají kit 80ccm lepší variátor Racing a z kopce přes 80km až 90 a po rovince 75 podle tacho, a nezná kopec pod 50kmh v pohodě za den najedu 100km v kuse bez problémů. Zatím mám nalítáno 800km 8) jo a musím pochválit uživatele citereh hlavní mechanik :lol:
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:38, celkově upraveno 3
Důvod: Necituj předchozí příspěvky, každý ví na co reaguješ
Uživatelský avatar
bandita

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2011, 23:06
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: Maxon blade 125

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod karlos.28 » 30 kvě 2011, 21:01

Jaky tam máš variátor a válečky? Měnil jsi i kontrastní pružinu atd?
Kingway Martinelli 50 t4 (80ccm)
Uživatelský avatar
karlos.28

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 09 dub 2011, 18:36
Bydliště: Opava
Skútr / moto: Kingway Martinelli
Tuning / úpravy: snad 80ccm

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod bandita » 31 kvě 2011, 00:01

Citereh to tu už psal co tam dával jede to fakt super ted z práce 80kmh :wink:http://citereh.rajce.idnes.cz/Racing_variator/ válečky 5g.A znova musím pochválit a poděkovat uživatele citereh.
Uživatelský avatar
bandita

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2011, 23:06
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: Maxon blade 125

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod citereh » 01 čer 2011, 10:41

Ahoj - karlos.28
Ahoj,tak poznatky z montáže variatoru Baotian R - racing - po zkušební jízdě - 100 km - varec nakonec namontován na skůtr Kingway Martinelli 50 4T , motor 139 QMB,13 kola - překitováno na 80ccm, - navýšení maximálky okolo 5 km/hod, ale podle majitele se zcela zásadně změnila odezva na plyn - mnohem razantnější akcelerace a dynamika , zejména do kopců je znát lepší zátah .
Montoval se komplet variator Baotian R - místo dodaných válečků / sada 5,8 a sada 6,3 gr/ se použili válečky 5,0gr - s těmi to nejlépe fungovalo, namontovala se dodávaná pružina- součást balení - poznatky jsou uvedeny od uživatele
BANDITA - viewtopic.php?f=66&t=5488
http://citereh.rajce.idnes.cz/Racing_variator/
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod TUNER » 01 čer 2011, 17:05

Můžeme někdy porovnat dynamiku okitované 4T číny a seriový 50 ccm Minarellky s variátorem....když koukam to do Plzně nemáte daleko ))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod karlos.28 » 01 čer 2011, 19:32

Ahoj Citereh. Díky moc za vysvětlení.

Našel jsem Varec+spojka+valecky+remen za dobrou cenu. Jen nevím velikost řemene u martinelli?:
Kód: Vybrat vše
http://allegro.pl/zestaw-sprzeglo-wariator-pasek-tuning-skutery-4t-i1640397711.html
Kingway Martinelli 50 t4 (80ccm)
Uživatelský avatar
karlos.28

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 09 dub 2011, 18:36
Bydliště: Opava
Skútr / moto: Kingway Martinelli
Tuning / úpravy: snad 80ccm

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod citereh » 02 čer 2011, 11:28

Ahoj,tak u Kingway Martinelli 50 4T -od firmy překitováno na 80 - je použit řemen 729x17,7x30 pro 13 kola
http://www.multimoto.cz/?17,vari%C3%A1t ... 3%BAtr-12-
sice tam uvádějí 12 kola , ale je to on
tady je ten varec
http://www.multimoto.cz/?553,vari%C3%A1 ... try-50ccm-{3132949}
ale jak jsem psal- dávali jsme válečky - 5,0 gr
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod Bludmen » 23 čer 2011, 14:12

karlos.28:
Ahoj chci se jen zeptat nevis nahodou co je za trysku v karburatoru oryginal v Martinelli?Muj mechanik vubec nevi takse musim zeptat tebe dyz mas stejny stroj jako ja treba mne poradis dik moc.Bludmen PS-M4?M5?M6? ... A velikost trysky oryginalu? mne ji mechanik vrtal vrtackem na vetsi a od te doby to zloby ..mam kyt 70ccm
Uživatelský avatar
Bludmen

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 05 bře 2011, 23:33
Bydliště: Cvikov
Skútr / moto: Kingway martinelli 50 4T nebo HUATIAN HT50QT-36
Tuning / úpravy: 70ccm , variator malosi multivar,převrtana tryska

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod TUNER » 23 čer 2011, 19:55

Co to je za mechanika že vrtá trysku vrtáčkem ?? Ach bože,kam ten svět spěje .....A pokud už ti jí vrtal,to nepozná nebo nedokáže změřit jestli to je M5 nebo M6 ? K takovýmu mechanikovy bych se v životě nevrátil být tebou....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod aumirek » 23 čer 2011, 21:15

Popravdě vrtat trysku vrtákem to už je lepší zajít ke kováři at ti ji vyková a každej učen strojař pozná závit 5 či 6 ku pouhým okem takže souhlas s tím doporučením vyhnot se takovému také mechanikovi
Ps tryska se dá opravdu převrtat ale i když se říká převrtat tak vrták to není ani náhodou
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:41, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Kingway Martinelli

Příspěvekod Bludmen » 24 čer 2011, 02:40

Mno prave delal mi to dyz my delli kyt 70ccm tak aby zvecil trysku tak ji ciknul vrtackem nejakym specialnim cekal sem na to skoro 14dni stacilo ricct jakou mam sehnat ale on ne at se nemusi kupvat nova ....vsak se k mechanikovi uz nevratim a vsechen servis si delam sam jen sem jeste jiternice v tomle tak nevim co je tam origo za trysku....Porad se mechanikovi nedarilo ani po prevrtani trysky sestelovat smes tak to nechal tak nejak aby to jezdilo a hotovo pry to snim jelo 70km po rovince a z mirneho kopecka 80km ale dyz ja to projel tak 55-60 po rovince kopec 30-40km,h a skopce to frci jen 70 ale to je jedno ted to dost cuka pridam plyn a oberu a zas pridam a ma to takove cuknuti na mokru je to mazec....neznate nekdo dobry servis okres ceskolipsko ci liberecko?Dik Bludmen
karlos.28 píše:Ahoj. Tak nakonec sem vybral Martinelli a mám ho s kitem 80ccm a jede pěkně 60-70km/h, taky budu řešit variátor a spojku. Když jedeš kolem te 60 vibruje ti to a hučí?

Ahoj ja kdyz jedu kolem 60 tak nevim v prilbe je sliset jak hluci a trosku vybruje ale hlavne ze to jede a bez prilby se mi to zda byt ok...Hlavne si dotahuj predni blatnicek rad se povoluje a mne se v sedesati namotal na predni kolo ze sem malem prelitl riditka ....take je dobre sundat zadni kolo a dotahnout ci zalepyt srouby na kotouci pry se stava ze se povoluji jako mne desne rany zezadniho kola - povolene srouby na kotouci a jak to pak dopadne tak ukazu fotky.zatimse mnej.Bludmen

Po 14 dnech zajizdeni se povolil kotouc na zadnim kole skusil sem reklamovat ale dostal sem jen nove srouby fotky stoji zato tak se kouknete a radeji si dotahnete srouby na kotouci u Martinelliho se to stava pry casto....http://bludmen.rajce.idnes.cz/Povoleny_kotouc
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:41, celkově upraveno 4
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Bludmen

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 05 bře 2011, 23:33
Bydliště: Cvikov
Skútr / moto: Kingway martinelli 50 4T nebo HUATIAN HT50QT-36
Tuning / úpravy: 70ccm , variator malosi multivar,převrtana tryska

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod citereh » 24 čer 2011, 12:36

Ahoj , tak to už jsme taky dělali ten zadní kotouč na Martinelli - po startu nic a při přidání plynu kovový randál - nejdřív jsme mysleli, že se vysypala spojka , ale pak jsme zjistili volnej kotouč - výfuk dolů, kolo dolů, brzdič dolů a vyhodit kotouč - protáhli jsme závity a dali nový šrouby a pořádně zatáhli - zatím to drží, ale jistější bude asi nakápnout tam lepidlo na šrouby - jinak povolený šrouby na zadním kotouči - dost blbá sranda.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod TUNER » 24 čer 2011, 13:03

Převrtávat trysky je total nesmysl....stejně jako to dělal kdysi někdo ve Scootlandu a pak jsou trysky na vyhození,protože nikdo neví jakou mají hodnotu. Je problem si koupit testovací sadu za pár stovek a nebo trysku potřebného průměru za pár desetikorun ? Už vidim jak ti někdo převrtává trysku třeba o 2 setiny ))))))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod citereh » 24 čer 2011, 13:17

Ahoj ,vrtat trysky - jasná věc, že je to barbarství a hlavně u mašin , který jsou na jakoukoliv změnu v trysce nebo vzduchu dost háklivý, stačí si připomenout , jak je to třeba citlivý při ladění bohatosti a volnoběhu a najednou vrták do trysky - tohle by asi mohlo být to pravý řešení
http://www.multimoto.cz/?palivov%C3%A1-soustava,42,3
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Další

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků